Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Miska olejowa


1910

Rekomendowane odpowiedzi

musze wymienic miske olejowa, w moim silniku jest z czujnikiem czy bez ? :blink: pozdr

aha na allegro jak szukam to sa i nie moge tego skumac bo niby od 1.6 do 1.9 tdi , a wierzyc mi sie nie chce ze bedzie jedna pasowac az do tylu silnikow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolego mam cały silniczek 1.8 ADR mogę wykręcić z niego miskę :) ile dajesz ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej za darmo :gwizdanie:

a tak powaznie to powiedz jaka cena Cie interesuje, w koncu to Twoj sprzet, z tego co widze na allegro to rozne ceny sa ok 100 za nowa/urzywana\

pytanie teraz czy ta Twoja jest sprawna :mysli:

aha i czy skomplikowana bylaby wymiana takowej powiedzmy "pod blokiem" ? :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyniemiałem u siebie uszczelkę pod miską ja mam automat moze dlatego był problem, gdybym miał wymienić samą miskę to mi powiedzieli że trzeba wyjąć silnik pomiędzy skrzynią a silnikiem jest poprzeczna belka na której spoczywa skrzynia jak ją wykręcisz do wymiany skrzynia nie będzie mialą się czego trzymać po prostu zawiśnie w powiertzu a bez jej zdjęcia nie wymienisz miski, jeśli to manual to wystarczy rozłaczyć silnik ze skrzynią podeprzeć skrzynię i powinno isę udać bez problemu ale di końca nie jestem pewny poszukaj na forum na pewno byl ten temat :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukalem ale konkretow do konca nie znalazlem co do mojego silnika... bylem przed chwila u mechaniora to powiedzial ze trzeba zobaczyc, bo moze trzeba bedzie wyjmowac skrzynie itp itp... na plecach mu chyba zaniose :angry:!

niech ktos mi powie jak wie czy ta skrzynia ma byc z otworem na czujnik czy bez :mysli:

aha w sklepie jak wypytalem sie o ta miche to gosc powiedzial mi ze nie ma zadnej uszczelki tam , tylko na taki jakis sylikon uszczelniajacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miska jest bez czujnika i do wymiany nie trzeba rozkrecac skrzyni ale trzeba podniesc lekko silnik czyli poduszki silnika do odkrecenia i bez kanału to jest nie wykonalne bo trzeba odkrecic sruby od strony skrzyni a tam cięzki dostep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .wiem że był już drążony ten temat ale nie znalazłm wypowiedzi na mój problem.Mam pękniętą miske olejową :wallbash: i czy da rade wyjąć ją bez żadnych problemów czy trzeba podnosić faktycznie silnik do góry albo zawieszenie opuścić , bo to różnie jest opisywane i to nie tylko na tym forum.Robił już to ktoś? . ADR 1.8 20V 1996-miska bez czujnika poziomu oleju.Proszę o odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wymiany miski. W "sam naprawiam" jest info że trzeba opuścić sanki, czyli luzujemy tylne śruby sanek, odkręcamy przednie tak aby sanki opadły. Oczywiście silnik musi być podwieszony. Nie wiem czy samym podniesieniem silnika da radę. W mojej starej A80 sytuacja była taka sama. Podniesienie silnika nic nie dawało, brakował mi jeszcze jakieś 1 cm do wyjęcia miski więc i tak trzeba było opuszczać sanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem u siebie w ARG i w AFN wystarczy podnieść silnik, przy ARG musiałem jeszcze całkiem wyjąc poduszkę silnika od strony kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie podniosłem silnik z przodu,odkręciłem poduchę od dołu od strony pasażera,od strony kierowcy wgl. wywaliłem i jakoś wyszła,ale fakt że to dwie śrubki od strony koła zamachowego to masakra żeby odkręcić musisz kręcić wałem żeby ucelować na taki rowek wyfrezowany specjalny do odkręcenia tych śrub w zamachu przygotuj sobie długi imbus 5 chyba, z kulką a bez kanału bym się tego wgl. nie podejmował [br]Dopisany: 12 Listopad 2011, 14:33_________________________________________________a co do uszczelki to ja do swojej kupiłem dziwie się że u ciebie nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie podniosłem silnik z przodu,odkręciłem poduchę od dołu od strony pasażera,od strony kierowcy wgl. wywaliłem i jakoś wyszła,ale fakt że to dwie śrubki od strony koła zamachowego to masakra żeby odkręcić musisz kręcić wałem żeby ucelować na taki rowek wyfrezowany specjalny do odkręcenia tych śrub w zamachu przygotuj sobie długi imbus 5 chyba, z kulką a bez kanału bym się tego wgl. nie podejmował [br]Dopisany: 12 Listopad 2011, 14:33_________________________________________________a co do uszczelki to ja do swojej kupiłem dziwie się że u ciebie nie ma

bez kanału wiem że się tego nie zrobi.W -sam naprawiam- piszą też o ściągnięciu przodu(tego z chłodnicami) jest też taka potrzeba ? czy nie ruszać tego? a może wie ktoś ile kosztuje takie wyjęcie i założenie michy u mechaniora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie podniosłem silnik z przodu,odkręciłem poduchę od dołu od strony pasażera,od strony kierowcy wgl. wywaliłem i jakoś wyszła,ale fakt że to dwie śrubki od strony koła zamachowego to masakra żeby odkręcić musisz kręcić wałem żeby ucelować na taki rowek wyfrezowany specjalny do odkręcenia tych śrub w zamachu przygotuj sobie długi imbus 5 chyba, z kulką a bez kanału bym się tego wgl. nie podejmował [br]Dopisany: 12 Listopad 2011, 14:33_________________________________________________a co do uszczelki to ja do swojej kupiłem dziwie się że u ciebie nie ma

bez kanału wiem że się tego nie zrobi.W -sam naprawiam- piszą też o ściągnięciu przodu(tego z chłodnicami) jest też taka potrzeba ? czy nie ruszać tego? a może wie ktoś ile kosztuje takie wyjęcie i założenie michy u mechaniora?

Przodu nie trzeba ruszać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie podniosłem silnik z przodu,odkręciłem poduchę od dołu od strony pasażera,od strony kierowcy wgl. wywaliłem i jakoś wyszła,ale fakt że to dwie śrubki od strony koła zamachowego to masakra żeby odkręcić musisz kręcić wałem żeby ucelować na taki rowek wyfrezowany specjalny do odkręcenia tych śrub w zamachu przygotuj sobie długi imbus 5 chyba, z kulką a bez kanału bym się tego wgl. nie podejmował [br]Dopisany: 12 Listopad 2011, 14:33_________________________________________________a co do uszczelki to ja do swojej kupiłem dziwie się że u ciebie nie ma

bez kanału wiem że się tego nie zrobi.W -sam naprawiam- piszą też o ściągnięciu przodu(tego z chłodnicami) jest też taka potrzeba ? czy nie ruszać tego? a może wie ktoś ile kosztuje takie wyjęcie i założenie michy u mechaniora?

Przodu nie trzeba ruszać

dzięki za info. jak zrobię bryke, to dam znać co i jak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ADR jest uszczelka miski olejowej.Wiem,bo kiedyś wymieniałem i kupowałem w ASO.Kosztowała chyba około stówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyniemiałem u siebie uszczelkę pod miską ja mam automat moze dlatego był problem, gdybym miał wymienić samą miskę to mi powiedzieli że trzeba wyjąć silnik pomiędzy skrzynią a silnikiem jest poprzeczna belka na której spoczywa skrzynia jak ją wykręcisz do wymiany skrzynia nie będzie mialą się czego trzymać po prostu zawiśnie w powiertzu a bez jej zdjęcia nie wymienisz miski, jeśli to manual to wystarczy rozłaczyć silnik ze skrzynią podeprzeć skrzynię i powinno isę udać bez problemu ale di końca nie jestem pewny poszukaj na forum na pewno byl ten temat :mysli:

to cie kolego w konia zrobili bo czy manual czy automat jeden kij mocowanie skrzyni do silnika takie same a czy miska z czujnikiem czy bez tez obojętne miałem zwykła mise wsadziłem z czujnikiem i wszystko pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...