ciahciah Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 pytanie pierwsze: Rozkręcałeś tą obudowę ecu i przedmuchałeś ten wężyk który idzie do niego? w obu logach turbo wstaje tak samo czyli wygląda na to że N75 ok, ale jak masz możliwość podmienienia od innego 1Z podmień i zrób 011 co do wstawania turbo zostało 4 opcje albo cięgło źle ustawione albo przez zmianę wtrysków dawką jest mniejsza i na turbinę idzie mniej spalin przez co słabiej jest turbina napędzana, możesz na próbę ustawić vagiem największą dawkę i zrobić 011, potem ustaw najmniejszą dawkę i tez 011, porównanymy czy dawka ma znaczący wpływ na wstawanie turbo, kolejna opcja to wydarty wirnik ale jak wirnik ma luzy w normie tą opcje można olać, kolejna opcja to awaria zaworu upustowego albo gruszki, co skutkuje że zawór w turbinie nie domyka się jak należy
Si?a Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 Właśnie cieniutko z podmianą . Opcja wirnika odpada bo jest w normie. To może z cięgłem podjadę do mechanika to ogarnie temat. W sumie mam wtryski z AFN'a także, może nie ma co kombinować tylko po prostu przez wtryski tak jest? Da się jakoś wykryć tą awarię gruszki? Może tak od najprostszych spraw zacznę, co najpierw robić?
ciahciah Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 ustawić vagiem największą dawkę i zrobić 011, potem ustaw najmniejszą dawkę i tez 011 gruszkę i zawór sprawdź ręcznie, po siłuj się z cięglem cięgło możesz sam podregulować, zaznacz sobie pozycje obecną, albo policz zwoje gwintu albo linijką zmierz długość cięgła i do dzieła, w razie czego do pozycji pierwotnej nie będzie problemu wrócić
grzes1150 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Wybij katalizator i powtorz logi. W tym aucie już dawno nie ma kata :gwizdanie:
Si?a Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 a czy na 100% nie jest to po prostu przez wtryski z AFN'a ? Jak miałem wtryski swoje 1Z to raczej wszystko ok było... pisali, że szafa gra.
przemik Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 a czy na 100% nie jest to po prostu przez wtryski z AFN'a ? Jak miałem wtryski swoje 1Z to raczej wszystko ok było... pisali, że szafa gra. Ale Ty masz problem z powietrzem, a nie z paliwem...
Si?a Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 Nowe logi, co o tym sądzicie? : Statyczne: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_52345.html 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_52346.html BS: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_52347.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_52348.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_52349.html Dynamiczne: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_52350.html 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_52351.html 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_52352.html Dzięki z góry za odpowiedzi.
spanky Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 wymieniajac wtrsyki na AFN powodujesz ze auto dostaje wiecej paliwa niz na wtryskach 1Z, takze o braku paliwa nie moze byc mowy ... no chyba ze wtryskiwacze sa zabite ...
Si?a Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 patrząc na nowe logi coś jeszcze jest nie tak? Czy już wszystko ok? Czepiać się jeszcze czegoś?[br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 16:37_________________________________________________011 dynamiczne: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_52692.html SERIA 011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_52693.html MAX 011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_52694.html MiN Jest. Cieglo rusza się także jest wszystko ok z nim
ciahciah Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 różniąca na dawce min i max mała wiec to nie przez dawkę turbo wolno wstaje, zostaje ci regulacja cięgla, ale czy masz wydłużać czy skracać nie wiem, raz zrób tak i zobacz jak auto się zbiera, potem w druga stronę i w ta stronę co będzie lepiej się zbierać fura kręć aż przy 4200obr będzie z 80% w logu 011 i takiego loga nam pokaż, możesz na próbę też zrobić takiego co przy 4200obr będzie 94,1% wtedy będzie pewność czy cięgło jest powodem turbo śpiocha cięgło możesz sam podregulować, zaznacz sobie pozycje obecną, albo policz zwoje gwintu albo linijką zmierz długość cięgła i do dzieła, w razie czego do pozycji pierwotnej nie będzie problemu wrócić
Si?a Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 NOWE LOGI: >>Statyczne 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_55891.html 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_55892.html >>Dynamiczne 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_55893.html 004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_55895.html xxx,xxx,011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_55896.html Jakieś zmiany po logach?
przemik Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Ta modyfikacja to taka sobie... widywałem lepsze na forum..
spanky Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 sprezarka spi na niskich obrotach ...
Si?a Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 jakieś pomysły, żeby ją obudzić? Czy ona daje pierwsze oznaki że się kończy?
Si?a Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 zamiennik z allegro od tego gościa http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-vw-passat-19tdi-90hp-i1786558093.html
Si?a Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 nie , ciężko mi znaleźć chętnego. Teraz skupić się na N75 i szukać kogoś na podmiankę? Tak trochę odbiegając od diagnostyki, chodzi mi po głowie wywalenie EGR'a i zamiana na kolektor AWX z flanszą. Dobry pomysł?
spanky Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 nie , ciężko mi znaleźć chętnego. Teraz skupić się na N75 i szukać kogoś na podmiankę? Tak trochę odbiegając od diagnostyki, chodzi mi po głowie wywalenie EGR'a i zamiana na kolektor AWX z flanszą. Dobry pomysł? najpierw doporwadz do porzadku furmanke i to co siedzi w sterowniku [masz bardzo kiepska modyfikacje] p.s wywalenie egr i montaz kolektora AWX to nie tak hop-siup jak w przypadku AFN-a
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się