Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Logi, prośba o sprawdzenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

pytanie pierwsze:

Rozkręcałeś tą obudowę ecu i przedmuchałeś ten wężyk który idzie do niego? :naughty:

w obu logach turbo wstaje tak samo czyli wygląda na to że N75 ok, ale jak masz możliwość podmienienia od innego 1Z podmień i zrób 011

co do wstawania turbo zostało 4 opcje :) albo cięgło źle ustawione albo przez zmianę wtrysków dawką jest mniejsza i na turbinę idzie mniej spalin przez co słabiej jest turbina napędzana, możesz na próbę ustawić vagiem największą dawkę i zrobić 011, potem ustaw najmniejszą dawkę i tez 011, porównanymy czy dawka ma znaczący wpływ na wstawanie turbo, kolejna opcja to wydarty wirnik ale jak wirnik ma luzy w normie tą opcje można olać, kolejna opcja to awaria zaworu upustowego albo gruszki, co skutkuje że zawór w turbinie nie domyka się jak należy

Opublikowano

Właśnie cieniutko z podmianą :).

Opcja wirnika odpada bo jest w normie. To może z cięgłem podjadę do mechanika to ogarnie temat. W sumie mam wtryski z AFN'a także, może nie ma co kombinować tylko po prostu przez wtryski tak jest?

Da się jakoś wykryć tą awarię gruszki? Może tak od najprostszych spraw zacznę, co najpierw robić?

Opublikowano

ustawić vagiem największą dawkę i zrobić 011, potem ustaw najmniejszą dawkę i tez 011

gruszkę i zawór sprawdź ręcznie, po siłuj się z cięglem :)

cięgło możesz sam podregulować, zaznacz sobie pozycje obecną, albo policz zwoje gwintu albo linijką zmierz długość cięgła i do dzieła, w razie czego do pozycji pierwotnej nie będzie problemu wrócić

Opublikowano

Wybij katalizator i powtorz logi.

Opublikowano

Wybij katalizator i powtorz logi.

W tym aucie już dawno nie ma kata :gwizdanie:

Opublikowano

a czy na 100% nie jest to po prostu przez wtryski z AFN'a ? Jak miałem wtryski swoje 1Z to raczej wszystko ok było... pisali, że szafa gra.

Opublikowano

a czy na 100% nie jest to po prostu przez wtryski z AFN'a ? Jak miałem wtryski swoje 1Z to raczej wszystko ok było... pisali, że szafa gra.

Ale Ty masz problem z powietrzem, a nie z paliwem...

Opublikowano
Opublikowano

wymieniajac wtrsyki na AFN powodujesz ze auto dostaje wiecej paliwa niz na wtryskach 1Z, takze o braku paliwa nie moze byc mowy ... no chyba ze wtryskiwacze sa zabite ...

Opublikowano

patrząc na nowe logi coś jeszcze jest nie tak?

Czy już wszystko ok? Czepiać się jeszcze czegoś?[br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 16:37_________________________________________________011 dynamiczne:

011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_52692.html SERIA

011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_52693.html MAX

011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_52694.html MiN

Jest. Cieglo rusza się także jest wszystko ok z nim

Opublikowano

różniąca na dawce min i max mała wiec to nie przez dawkę turbo wolno wstaje, zostaje ci regulacja cięgla, ale czy masz wydłużać czy skracać nie wiem, raz zrób tak i zobacz jak auto się zbiera, potem w druga stronę i w ta stronę co będzie lepiej się zbierać fura kręć aż przy 4200obr będzie z 80% w logu 011 i takiego loga nam pokaż, możesz na próbę też zrobić takiego co przy 4200obr będzie 94,1% wtedy będzie pewność czy cięgło jest powodem turbo śpiocha

cięgło możesz sam podregulować, zaznacz sobie pozycje obecną, albo policz zwoje gwintu albo linijką zmierz długość cięgła i do dzieła, w razie czego do pozycji pierwotnej nie będzie problemu wrócić

Opublikowano

NOWE LOGI:

>>Statyczne

000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_55891.html

004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_55892.html

>>Dynamiczne

000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_55893.html

004,008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_55895.html

xxx,xxx,011 - http://vaglog.rtnet.pl/xkueqx_55896.html

Jakieś zmiany po logach?

Opublikowano

Ta modyfikacja to taka sobie... widywałem lepsze na forum..

Opublikowano

sprezarka spi na niskich obrotach ...

Opublikowano

jakieś pomysły, żeby ją obudzić? Czy ona daje pierwsze oznaki że się kończy?

Opublikowano

kat jest ?

Opublikowano

n75 podmieniales z innego 1Z-ta ?

Opublikowano

nie :(, ciężko mi znaleźć chętnego. Teraz skupić się na N75 i szukać kogoś na podmiankę?

Tak trochę odbiegając od diagnostyki, chodzi mi po głowie wywalenie EGR'a i zamiana na kolektor AWX z flanszą. Dobry pomysł?

Opublikowano

nie :(, ciężko mi znaleźć chętnego. Teraz skupić się na N75 i szukać kogoś na podmiankę?

Tak trochę odbiegając od diagnostyki, chodzi mi po głowie wywalenie EGR'a i zamiana na kolektor AWX z flanszą. Dobry pomysł?

najpierw doporwadz do porzadku furmanke i to co siedzi w sterowniku [masz bardzo kiepska modyfikacje]

p.s wywalenie egr i montaz kolektora AWX to nie tak hop-siup jak w przypadku AFN-a

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...