Maxcudo Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 panowie a ja mam taki problem ze zrobilem 8 tysiecy km i wlalem juz 3 l oleju castrol magnatec 10w40 . nie wiem czy sie cieszyc czy plakac :/ narazie sie pytam jedni mi mowia ze silnik do remontu wiec wole zapytac tutaj czekam na szybka odpowiedz Sprawdź odmę w pierwszej kolejności :gwizdanie:
Samuray-X Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Napiszę tak: ja mam silnik z przebiegiem 231tys., nieszczelności na zaworach, oleju niby nie bierze, ale jak wlałem półsyntetyk Shell Helix 10W/40 a wcześniej był Lotos tez 10W/40 półsyntetykto wyczuwam dużo większa niestabilność pracy silnika. Według mnie nowy olej rozszczelnił silnik. Moc też wydaje mi się zmniejszona. Każdy silnik jest mniej lub bardziej zużuty. Ja niby zmieniałem semi na semi, ale wyczuwam kaszanę na nowym oleju. P.S. Mój silnik prawie nie bierze oleju, mniej niż 1l na 15tys. km.
matti_1986 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 panowie sprzwdze narazie ta odme jeszcze nie wiem gdzie ona sie znajduje i jak wyglada no ale coz:P pozniej podnioste go i zobacze czy cos nie cieknie pod silnikiem jak wszystko bedzie ok to mam takie pytanie moze wleje uszczelniacz do silnika moze to pomoze ?? bo remontu za hiny nie bede robil rozmawialem z mechaniorem takim zaprzyjaznionym i powiedzial mi ze kiedys robil remont wlasnie tego silnika i po remoncie bylo to samo :/ wiec nie bede ryzykowal i na darmo kasy wydawal :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się