groszek27 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2007 No właśnie też to podejrzewam (te przewody).Macie może jakiś schemacik jak powinno to wyglądać dobrze podłączone? Sam bym podejrzał ale nie mam ETKI. To mogą być źle podłączone przewody od N75 do turbo?
Pikuś Opublikowano 24 Grudnia 2007 Opublikowano 24 Grudnia 2007 http://img116.imageshack.us/my.php?image=schematvn0.jpg
groszek27 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2007 Skontaktowałem się z poprzednim właścicielem i okazało się że EGR jest zaślepiony (odłączony mechanicznie). Natomiast polecił pozbyć się kata na początek bo prawdopodobnie to może być jego wina. Nasunęło mi się jeszcze takie pytanko bo przypomniało mi się że jak robiłem logi w BS to zaczeła mi migać kontrolka od świec żarowych a jak a po zrobieniu loga już nie migała - to normalne że tak miga podczas badania VAGiem w tej grupie BS?
kalina Opublikowano 24 Grudnia 2007 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Ja nie widze żeby coś na odwrót działało w 011 BS. Poprostu nic się nie dzieje.
Pikuś Opublikowano 24 Grudnia 2007 Opublikowano 24 Grudnia 2007 kalina, zasadą jest, że w chwili przełączenia się w tryb OFF N75 osiąga wartość 0.0%, a ciśnienie w poz. 2 spada i utrzymuje się na stałym poziomie. w trybie ON: N75 osiąga wartość 100% odwrotnie jest chyba w silnikach bez zmiennej geometrii
groszek27 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2007 No zgadza się to samo wyczytałem na forum w diagnostyce TDI. Tak że albo N75 zwalony albo coś nie tak podpięte.
kalina Opublikowano 25 Grudnia 2007 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Ale bzdury piszecie. Pikuś jest na odwrót i nie sprzeczaj się tylko sprawdź.
Pikuś Opublikowano 25 Grudnia 2007 Opublikowano 25 Grudnia 2007 kalina, nie mam kiedy nawet podpiac swojego. Moze masz racje nie bede sie przeciez klocil bo pewnosci nei mam.
lukaszr Opublikowano 25 Grudnia 2007 Opublikowano 25 Grudnia 2007 kalina, nie mam kiedy nawet podpiac swojego. Moze masz racje nie bede sie przeciez klocil bo pewnosci nei mam. Pikuś, kalina ma rację: przy OFF jest 100%, a przy ON jest 0% :th:
groszek27 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2007 No to mamy zły opis w tym temacie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,18478.0.html Sprawdziłem podłączenie N75 i umnie wygląda to tak, więc chyba wszystko ok [br]Dopisany: 25 Grudzień 2007, 11:24 _________________________________________________Spróbowałem też zrobić video pracy sztangi od turbo na włączonej grupie 11BS i zamieszczam wynik ponieżej. Pozatym na mój gust to za mało się podnosi ta sztanga ale to już wy oceńcie. Tu można bezpośrednio obejrzeć na youtube.com: A tu można pobrać z Rapidshare: http://rapidshare.com/files/78938948/sztanga.avi.html PS.Wesołych Świąt Życzę Wszystkim
Pikuś Opublikowano 25 Grudnia 2007 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Czyli ten wczesniejszy opis pracy N75 na to wychodzi, ze tyczy sie silnika 2,5. Groszek27, czyi dobrze masz. Sprawdziles te przewody. Naprawde cos slabo sie rusza ta sztanga.
groszek27 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2007 Sprawdzałem ale tak po łebkach (dokładnie to zrobie po świętach) chyba i tak je wymienie na nowe bo jakoś dużo w nich łączników i takie jakieś sparciałe ale dziury czy widocznego przetarcia nie widać. No mi też sie wydaje że słabo sie rusza porównaniu z tym filnikiem co był wcześniej na forum (moja co najmniej o połowe słabiej się podciąga).
kalina Opublikowano 25 Grudnia 2007 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Zrób jeszcze jedną rzecz. Może dasz radę podpiąć coś innego do gruchy od turbiny, rzeby sprawdzić szy sztanga bangla. Może ustami ( bez skojarzeń ) .
groszek27 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2007 @Kalina podpuściłeś mnie, ok wiem co masz na myśli Zrobie wszystko dla mojego autka (Buhhaha). O wynikach powiadomie.............
konrad_A4 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Opublikowano 25 Grudnia 2007 mi to wyglada na problem z kierownicami, badz ze sztanga - za maly skok jak reka sie nie dociagnie sztangi do ogranicznika to osobiscie odrazu rwałbym turbo
groszek27 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2007 Próbowałem dzisiaj podciągnąć sztange palcami ale bardzo ciężko idzie i nie wiem czy podeszła w góre może niecały centymetr.
groszek27 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2007 Jak robiłem wcześniej kluczem podpórkę i podnosiłem sztange to szła w górę nawet dużo. Powinna tak ciężko chodzić (może ją psiknąć jakimś WD40??)? Przeglądałem troche logów z autek które miały zatarte kierwonice turbo i w grupie 11 na próbie dynamicznej wiekszość miała właśnie większe ciśnienie aktualne niż to wymagane, a u mnie jest tak że turbo daje za małe ciśnienie, czy to może być spowodowane tym że sztanga się nie podnosi na maxa? Nie wiem czemu by się prztarły bo nie uprawiam PSJ. Przewód który idzie od N75 do turbo jest łączony z dwóch i ten gumowy wchodzi na gruszke od turbo, czy to nie ma nic do rzeczy że nie jest z jednego odcinka? Pogrzebałem jeszcze troszke po forum i zauważyłem że są 3 rodzaje błędu 00575 z czego mnie dotyczy ten ostatni(opis ze stronki ross tech): http://wiki.ross-tech.com/index.php/00575 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference Possible Symptoms : Reduced Power Possible Causes : Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking Possible Solutions : Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check Hoses [br]Dopisany: 26 Grudzień 2007, 15:19 _________________________________________________Dzisiaj kupiłem nowe wężyki od N75 i je powymieniam bo te co są teraz to np ten co idzie od N75 do turbo to składa się z dwóch połączonych, wiec może cos to pomoże a jak nie to przynajmniej będę miał pewność że to nie te wężyki. Pamięta ktoś które wężyki co idą do N75 trzeba połączyć z sobą żeby go ominąć i wykluczyć jego uszkodzenie? Postaram się też rozruszać sztangę i zapsikać ją może jakimś WD40 albo ropą.[br]Dopisany: 27 Grudzień 2007, 15:47 _________________________________________________NO i mimo późnej pory pogrzebałem troche przy autku i posprawdzałem przewody od IC i tak dalej aż do tej czarnej gruszki , wszystkie wyglądają na szczelne tylko ten jeden gruby gumowy co wchodzi na to łączenie przy EGR był lekko upaprany w oleju więc postanowiłem go odkręcić i zobaczyłem tylko tyle że jest dosyć upaprany od środka w oleju w oleju i skręciłem spowrotem, podokręcałme też reszte tych rur i przewodów i niestety wężyków nie wymieniłem bo żeby to zrobić musze odkręcić N75 więc zrobie to w sobote. Rozruszałem sztange od turbo kluczem 15 i chodzi teraz dosyc lekko aż po pewnym czasie zaczeła skrzypieć i tak czuć jakby przeskok w jednym momencie podczas podciągania.[br]Dopisany: 27 Grudzień 2007, 21:35 _________________________________________________Ale nadal jak zapaliłem autko i troszke pogazowałem to nie podnosi się sztanga zbyt wysoko.
kalina Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Jak wąż jest w oleju, to przeważnie jest nieszczelność.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się