mariano1984 0 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Witam wszystkich. Moj problem polega na tym, że jakis czas temu odstawiłem moja A4 na uszczelnienie pompy wtryskowej, podczas skladania jej pompiarz pomylił sie i zamontował odwrotnie jakas blaszke w srodku pompy.Po zamontowaniu jej auto nie chciało odpalic, zdjąl pokrywe zaworow i przestawił wałek o 180 stopni, auto zapaliło. Od tamtej pory auto ciezko pali na zimnym silniku. Pytanko mam takie czy mozna tak jezdzic, czy nic sie nie stanie z silnikiem. Z gory dziekuje za odp. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buliusss 0 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Na twoim miejscu bym tak nie jeździł ... jedź do jakiegoś mechanika z głową na karku i Ci to ustawi prawidłowo, masz szczęście że jest akurat tak ustawiony że Ci tłok w zawory nie przywalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 pompa zle ustawiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tokarka606 0 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Jest dokładnie to co devastation napisał.Miałem to trzy tyg. temu ,dwa dni walki ,wszystko było a zapalić nie chciał dopiero pompa przestawiona o 180 stopni i chodzi.Dzieję się to dlatego ,że pompę powinno się zakładać razem z kołem którym chodziła ,bo w zależności od rocznika rowek wpustowy jest przestawiony o 180 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariano1984 0 Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 czyli musze znow jechac do jakiegos pompiarza i trzeba rozkrecac pompe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 wystarczy ją "poluzowac" łacznie z przewodami do tego bedzie potrzebny VAG, nie zrobisz tego na czuja opis regulacji jest na forum, wystarczy poszukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ispee 0 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariano1984 0 Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 chodzi wam o kat wtrysku? Kat wtrysku ustawial mi przy komputerze. Nie wiem czy sie dobrze zrozumielismy, w tej chwili u mnie jest tak ze tłok 4 jest teraz pierwszym,(1 od kabiny jest teraz 1)a powinno byc ze 1 jest ten od przodu auta tak mi tumaczył mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 jakby bylo tak jak mowi mechanik to silnik nie ma prawa zapalic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobis1 2 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 chłopaki a nie jest tak że 1 i 4 tłok ida razem oraz 2 i 3 też?? jeśli jest tak jak mi się wydaje to jeśli pompe mu przestawił o 180st i wałek rozrządu też aby zawory się zgrywały z dawkowaniem paliwa to auto zapali... ale ja bym zrobił tak jak to powinno byc... Jeśli sie mylę sprostujcie mnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariano1984 0 Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 dokladnie tak jest ze 1 i 4 ida razem potem 2 i 3 widzialem jak była sciagnieta głowica to znow pytam czy to moze tak zostac bo nie widzi mi sie znow płacic za rozbieranie pompy bo za darmo to pompiarz tego nie zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 To ze ida razem to nic nie znaczy bo na kazdej parze i kazdym z nich jest inny cykl pracy. Kolejnosc wtrysku to 1-3-4-2 wiec nie bedzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobis1 2 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 dokladnie tak jest ze 1 i 4 ida razem potem 2 i 3 widzialem jak była sciagnieta głowica to znow pytam czy to moze tak zostac bo nie widzi mi sie znow płacic za rozbieranie pompy bo za darmo to pompiarz tego nie zrobi Jak Ci nie zrobi za darmo?? Przecież sam napisałeś że "on się pomylił" więc mów że ma zrobić tak jak było i byc powinno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Jezeli chodzi o sekcje w pompie to idzie dokladnie tak 1-3 2-4.Ale o czym ty piszesz wogole walek rozrzadu czy pompe przekrecil o 180 nie rozumiem tego watku.Ustaw rozrzad na znaki odkrec rurki i zobacz z ktorych bedzie kapac,chodz tak jak DEV napisal nie ma prawa zapalic jak by kapalo z 2 i 4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariano1984 0 Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Byłem na uszczelnieniu pompy, podczs składania jej pompiarz przekrecił jakas blaszke w pompie, po złozeniu pompy i zamontowaniu jej w audi próba odpalenia i nic. drugi raz i nic i tak kilka razy i nic nie odpalił, pomyślał chwile, sciagnal pokrywe zaworów i wałek przekrecił o 180 stopni no i pruba odpalenia i sukces samochod pali. Niewiem o co w tym wszystkim chodzi bo sie na tym nie znam, dlatego pytam tu Was Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się