Tom_s Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Cześć, kolega ma problem z passatem AHU - jedzie do 100 i praktycznie za każdym razem jest notlauf. Zmiennej geometrii nie ma bo to 90KM więc gdzie szukać przyczyny, coś z podciśnieniami? Niesprawny N75 (nie wiem jak go sprawdzić na vag'u)? Z góry dzięki za pomoc. Logi dynamiczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39594.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39592.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39593.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39589.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39591.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39590.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39588.html Logi statyczne: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39595.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39598.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39596.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39599.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39601.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39597.html 018 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39602.html 023 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39600.html Logi statyczne BS: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39603.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39606.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39605.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_39604.html Pozdrawiam, Tomek
spanky Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 rozbierzcie sterownik i wyczysccie go z oleju oraz sprawdzcie przewód gumowy w nim znajdujacy sie ...
Robson04 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Czujnik ciśnienia atmosferycznego wskazuje 693,6 bara, więc to chyba jest odpowiedź.
Tom_s Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 Nowe logi zrobione. Proszę o ponowne sprawdzenie jeśli można - po rozebraniu ECU faktycznie było trochę oleju - dostał się na pewno z dolotu do MAP sensora, ale nie mam pojęcia jak - gumowa rurka jest cała, opaski trzymały mocno, może z samego czujnika? Po wyczyszczeniu sterownika z oleju nadal padnięty był czujnik ciśnienia atmosferycznego, więc go wymieniliśmy. Od razu zaczął poprawnie wskazywać ciśnienie (na wyłączonym silniku wartość była taka sama jak z MAP sensora, ok 1000mbar). Jednak pojawił się inny problem, bo po odpaleniu i krótkiej przejażdżce w sterowniku rosło ciśnienie i czujnik ciśnienia atmosferycznego co kilka sekund podawał większą wartość, 1110, 1120.. 1190 aż dochodził do wartości granicznej i znów wskazywał około 650mbar (wyłączał się?). Okazało się że zawalony olejem był ten "odpowietrznik" w obudowie ECU. Po wyrzuceniu tego filterka ciśnienia wg mnie pokazuje już ok, auto jeździ wg mnie prawidłowo. Powiedzcie czy może być tak że ten MAP sensor przepuszcza ciśnienie? Bo powinien być chyba szczelny i tylko je odczytywać? Faktem jest że przy zabitym filterku-odpowietrzniku ciśnienie z MAP sensora w puszce ECU powodowało przekłamanie odczytu przez czujnik ciśnienia atmosferycznego. Logi dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41301.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41298.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41300.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41303.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41299.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41302.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41297.html Logi statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41305.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41304.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41311.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41306.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41307.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41309.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41308.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41310.html Logi statyczne BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41312.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41313.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41315.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwtomek_41314.html Pozdrawiam, Tomek
przemik Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Dynamiczne wygladają dobrze. Termostat na smietnik. Statyczny kat wtrysku mozna by podregulowac ale to kosmetyka.
Tom_s Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 Termostat to fakt - chyba cały czas puszcza. A jak z przepływką, patrząc po logach innych aut z reguły ładują więcej niż te 850. Tutaj takie wskazania są do ok 3500obr/min. To początek jej końca?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się