Requan Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Witam, Jestem juz po 3 czyszczeniu turbo. Mam wywalonego kata, trzymam na obrotach, dzis jeszcze zaslepilem EGR. Kierownice u mnie przypiekaja sie gorna czescia do podloza czesci goracej, takze jak je tylko wyjme z turbiny moge nimi ruszac. Zauwazylem ze moje kierownice maja luzy wzdluzne - mozna nimi ruszac gora dol (czy tak ma byc??) Poza tym jak je zloze to miedzy gorna czescia kierownic a podlozem czesci goracej jest przestrzen ( czy tak ma byc?). Moze nie powinno byc przestrzeni (miedzy kier. a podlozem czesci zimnej) gdyz wtedy dostaje sie tam syf i je zapieka, poza tym luz wzdluzny na kier powoduje ze sie przekoszaja. Nie widzialem poprawnej turbo dlatego ciezko mi powiedziec. Jak ktos ma jakies doswiadczenia to prosze o podpowiedz. Czesc zimna mam bez zarzutu. PS A moze trzeba pojsc w druga strone, tzn miedzy kier a podlozem powinien byc znaczny luz, moze jakbym dal tam dodakowy dystans to byloby po problemie?
goldi Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 Nie ma takiej opcji żeby po czyszczeniu sie od razu zapiekały wstaw temat do odpowiedniego działu i zrób logi dynamiczne może pierścień odwrotnie założyłeś
Requan Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Opublikowano 20 Marca 2011 Nie ma takiej opcji żeby po czyszczeniu sie od razu zapiekały wstaw temat do odpowiedniego działu i zrób logi dynamiczne może pierścień odwrotnie założyłeś Od razu to nie ale tak po 4- 6 miesiecy. Z tego co czytalem na forum nie jestem pierwsza osoba ktorej wraca temat czyszczenia turbo. Logi po czyszczeniu sa ok nic nie przeladowywuje. Jak wchodzi w notlaf to juz nawet nie podpinam vag tylko patrze jak sztanga chodzi. Po rozebraniu turbo, tak jak pisalem zapieczone kiery. Wczoraj dodatkowo zaslepilem EGR, ale nie wiem czy to pomoze.
Michał Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 a sprawdzałeś wtryski, jak sugeruje rob555 ?
rob555 Opublikowano 21 Marca 2011 Opublikowano 21 Marca 2011 Zapiekanie sie kierownic ma 3 glowne powody: - zuzycie mechaniczne zeliwa i zadry na kierownicach - zle spalanie mieszanki (kat wtrysku, lejace wtryski, paliwo) - pi..zdowata jazda Wystarczy jeden element z tej ukladanki by cos sie zaczelo dziac...jak 3 podrzad wystepuja to problem jest bardzo upierdliwy
vauxhall95 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 dokladnie zazwyczaj wtryski pomagaja,niespalone paliwo osadza sie na kierownicach.
Requan Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 Dzieki wszystkim za odpowiedz. Nie znam sie ale wydaje mi sie ze wtryski raczej sie nie leja, - pali przy -20 po odpaleniu puszcza delikatny dymek ktory po chwili znika. Tak czy tak wtryski sprawdze. Co do dawki to musze przyznac ze auto mialo rok po kupnie chipa'a ABT, sprawdze na kompie czy ma poprawna mieszanke - cos jeszcze powinienem sprawdzic?
Armi Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 minimalny luz wzdłużny to norma Kłóciłbym się, że to norma :gwizdanie: Luz jest dopuszczalny ale to nie jest norma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się