Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached logi do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam prośbę do znawców tematu o ocenę logów z skody octavi 1,9 pompowtrysk 105 KM, a więc na początku łapał muła i bardzo dymił, i pacjent mówi że był czyszczony egr turbina wymieniony zawór sterujący turbina, przestał dymić ale czasem lapie muła zazwyczaj 4, 5, przy redukcji pod górkę nie znam charakterystyki tej turbiny ale wydaje mi się że późno wstaje. Gdzie szukać przyczyny w podciśnieniu , czy przepływka mierzy dobrze? nie przyglądałem się jeszcze dokładnie temu silnikowi i nie wiem w jakim stanie są węże podciśnienia jak i ciśnienia. Poniżej wrzucam błąd jaki wywalił Vag i logi

unday, 20 March 2011, 08:11:11

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 03G 906 016 K

Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 7002

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 73430

1 Fault Found:

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 000 - -

octavia.jpg

Opublikowano

Albo niedogrzaliście albo termostat,

a co do turba to cos ona mało dmucha, pokaz 011BS

Opublikowano

Dziś juz nie mam możliwości zrobić logów jak zrobie to wrzucę no silnik nie dogrzany.[br]Dopisany: 20 Marzec 2011, 13:20_________________________________________________Witam, dziś znowu miałem ten samochód do sprawdzenia, i tu muszę trochę opowiedzieć jak widać wyżej słabo ładowało więc na kanał i sprawdzam i patrze a tu wężyk od gruszki zwalony więc zadowolony wciskam go i w trasę... nawet nie ruszyłem bo był taki dym i się zadusił jeszcze raz i szarpanie za***iste i dym. Więc myślę sobie pewnie egr go dusi wiec zaślepiłem wężyk od egr no i było lepiej tylko straszny świst przy przyspieszaniu i jak odpuszczałem gaz to dym z pod maski, więc wymysliłem że gdzieś te spaliny się wydostaja i znalazłem w chlodniczce spalin czy podgrzewaczu płynu byla dziura i sie spaliny z egr cofały i wywalało własnie tą dziurą. Zaślepiłem więc ten egr przed wejściem do tej chłodniczki i wtedy już spaliny się nie cofały przez ta dziurę, no i znowu wężyk na gruszkę i już przy gazowaniu w miejscu było słychac świst , bardzo wcześnie wstawało turbo nawet 1100, no i wtrasę i jakie bylo moje ździwienie że przyśpieszenie wrócilo ale niestety tylko do 3 tyś póżniej coś zdusiło i zaczęło szarpać ale notlaufa nie było tylko że tak jakby odcinał doplyw paliwa. Podpiołem Vaga i patrzę a tu ciśnienie od samego dołu 2500 i więcej. Tu nasunęła mi się myśl że ten gość mówił że ktoś mu tam czyścił turbo no to moze sztangę rozregulował, ale wydaję mi się że wogóle to je żle złożył. Faktycznie sztanga wydłużona na max a i tak dmuchalo za dużo na zalozonym wężyku (gruszka sprawna wężyki sprawne.

w końcowej fazie skróciłem o jedną trzecią długość sztangi i bez podpiętego węzyka auto zbiera się z dołu i nie przeładowujei auto ładnie się zbiera oddałem gościowi i mówie że ma turbo do wyciągnięcia a on że jemu się tak już podoba. Moje pytanie czy to możliwe że właśnie przez źle złożoną turbinę a raczej sam pierścień takie coś wlaśnie występowało. wiem że logi by się przydały ale nie było czasu. teraz praktycznie zrobiłem stałą geometrię i autko ładnie się zbiera. Co myślicie

Opublikowano

da się założyć odwrotnie pierścień, ale boost jest wtedy i tak za duży

Opublikowano

Czyli przeładowanie było by caly czas i tryb awaryjny??. Nawet bez podpiętego wężyka pod gruchę, bo jak podepne to wtedy do 3 tys idzie jak 130 km a nie jak 105 a później nie łapie notlaufa a go przydusza i przerywa jakby odcina dopływ paliwa i slychać że turbo wyję aż za mocno ( wiem bo kiedyś zjadlo mi wirnik po stronie zimnej i wtedy też tak turbo wyło że masakra) ale to nie dotyczy tego przypadku bo tutaj wirnik cały i brak luzów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...