Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFF] Jakby miał ktoś czas proszę o przejrzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja zapytam tak:

jest taka ładna czytelna strona a ludzie i tak wwalają logi jako zdjęcia :thumbdown:

Jak jest to na stronie vaglog to z checia to przegladam, a tak mi się nawet nie chce patrzeć, powiekszać, wpatrywać :gwizdanie:

Opublikowano
Opublikowano

na pierwszy rzut oka widać, że przepływka słabiej mierzy ale biorąc pod uwagę zwłaszcza log 010 to mam wątpliwości czy trzymałeś pedał gazu całkowicie w podłodze w podanym zakresie obrotów przy wszystkich logach. Dlatego proponuję abyś zlogował po dwie grupy jednocześnie czyli 003 z 010 i 008 z 010.

Opublikowano

ja tam widze kat wtrysku do regulacji.

PS.Ale te silniki maja gnojowki dosypane :polew::tongue4:

Opublikowano

A weźcie mi powiedzcie. Bo w logi 000 ba basic i na statycznych są inne wartości między innymi kąta wtrysku czemu tak jest??

Bardzo możliwe że jest do poprawy kąt. A co do pedału gazu nie mogę zapewnić. Jak będzie moment to dziś powtórzę.

Przepływka była zmieniana na boscha z allegro bo poprzedni właściciel ułom założył przepływkę od 130 KM :/

Poprawione logi i na 100% był ;)

http://vaglog.rtnet.pl/mirek_r_40015.html 008 z 010

http://vaglog.rtnet.pl/mirek_r_40016.html 003 z 010

http://vaglog.rtnet.pl/mirek_r_40017.html 000 dynamiczny

I jeszcze taka uwaga proszę brać pod uwagę logi z 20 i 21 marca

Opublikowano

Korekcje nie ma bajki,

Jeżeli masz chęć to możesz nastawnikiem dodać ropy,

jezeli 000 to BS to zapłon do regulacji

takie moje uwagi[br]Dopisany: 21 Marzec 2011, 17:05_________________________________________________

Szukasz dziury w całym, jak masz wolny net to się nie dziwie dla mnie wygląda tak samo jak tu:

No ale jak tam wolisz...Myślę że to mniej czytelne co z czym i jak...

Net mam 6 Mb wiec nie jest źle, ale pracuje na 1024 x 768 rozdzielczości ;)

Opublikowano

Potrzebuje konkretów co jest nie tak w którym logu i jakie powinny być wartości.

Rozumiem, więc są na stronce. [br]Dopisany: 21 Marzec 2011, 17:24_________________________________________________Przypominam się :/

Opublikowano

troche zły masz ton :) wyziebiłeś chęć kolegom do pomocy :D

Opublikowano

Ehh browarka mogę postawić za nieco obszerniejszą pomoc, albo i dwa :naughty:

No potrzebuje konkretów bo jakieś przypuszczenia to sam mogę mieć.

Opublikowano

Ehh browarka mogę postawić za nieco obszerniejszą pomoc, albo i dwa :naughty:

No potrzebuje konkretów bo jakieś przypuszczenia to sam mogę mieć.

tu nie chodzi o browary czy kase lecz szacunek do innych

co do kata wtr to MB 000 przejdz do BS, tdi timing, wybierz kod silnika i Ci pokaże kat wtr, wartosc ok 56 w 2 poz 000BS

dawki mozesz dodac na 3,0 mg w 001 druga poz, poszukaj jak to sie robi

Opublikowano

Nie no ja rozumiem. Weź mi wytłumacz jedno jeśli chodzi o korektę kąta wtrysku to brać z Basic te wartości dotyczące kąta i temp. paliwa. Dobrze rozumiem??

Opublikowano

tak

Opublikowano

no ok. to biorę się za to jutro jak czas pozwoli.

A co do korekty dawki paliwa to pewnie da się vag'iem mógłby mi ktoś podać jaki login i jakie wartości czy coś???

A i jeszcze jedno czemu są rozbieżności między logami w BS i tymi zwykłymi że tak powiem na 000?? Chciałbym być nieco mądrzejszy :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...