boro80 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Witam, Ostatnio diagnosta sprawdził na VAG-u, że mam zły kąt wtrysku. Wysłał mnie do mechanika, który jednak na podstawie odpalania i pracy silnika stwierdził, że wszystko jest OK. Auto rzeczywiście na zimnym pali bez problemu i jego dynamika też jest w normie, chociaż bez szału. I teraz nie wiem komu wierzyć...problem też w tym, że co jakiś czas najczęściej na ciepłym silniku nie mogę auta odpalić. Wczoraj musiałem nawet odczekać 2 godziny. VAG pokazał błąd elektrozaworu wyłączającego pompę, ale przy okazji zastanawiam się, czy nie ma to też czegoś wspólnego z kątem wtrysku na pompie?
dziadek Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 który jednak na podstawie odpalania i pracy silnika stwierdził, że wszystko jest OK. :polew: co za koleś, mądrzejszy od Vaga:wallbash: ...to nie polonez czy maluch że na słuch się ustawiało gaźnik itp...nie jedź tam więcej...
spanky Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 Witam, Ostatnio diagnosta sprawdził na VAG-u, że mam zły kąt wtrysku. Wysłał mnie do mechanika, który jednak na podstawie odpalania i pracy silnika stwierdził, że wszystko jest OK. Auto rzeczywiście na zimnym pali bez problemu i jego dynamika też jest w normie, chociaż bez szału. I teraz nie wiem komu wierzyć...problem też w tym, że co jakiś czas najczęściej na ciepłym silniku nie mogę auta odpalić. Wczoraj musiałem nawet odczekać 2 godziny. VAG pokazał błąd elektrozaworu wyłączającego pompę, ale przy okazji zastanawiam się, czy nie ma to też czegoś wspólnego z kątem wtrysku na pompie? jak masz problemy na cieplym to nie ma to nic wspolnego ze statycznym katem wtrysku ....
ziby00 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 na pewno wybrałeś złego mechanika któremu albo nie chciało sprawdzać lub nie potrafi obsługiwać się vagiem powinien podłączyć kompa i zczytać błędy poszukaj innego doktora który wie co ma zrobić
goldi Opublikowano 23 Marca 2011 Opublikowano 23 Marca 2011 na ciepłym silniku zawsze będzie odpalał ustawiałem teraz kąt wtrysku w pasku był 05 i na ciepłym palił od strzała a na zimnym już nie :> ach ci spece
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się