mjw83 Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Witam chciał bym zapytac czy to jest prawidłowe? jak wciskam bieg nawet 1 puszczam sprzęgło auto mi rusza ale obroty spadaja o kreske nawet 2 do dołu przy 2 biegu i puszczaniu bez gazu auto potrafi zgasnąc jak by go cos dusiło lub trzymało to mnie troche martwi czy to jest normalne czy nie? jak to jest w waszych A4 z tym silnikiem? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Mariusz90r Opublikowano 24 Marca 2011 Opublikowano 24 Marca 2011 Mówimy o ruszaniu bez gazu na samym sprzęgle? Jeździłeś wcześniej dieslem?
Maxcudo Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Jak na moje to nie żadna wolnossąca pojemność żeby się w takie coś bawić :PP Sprzęgło + gaz i do przodu albo jak kto woli do tyłu Generalnie nie próbowałem takiego czegoś, ale niedługo wyjeżdżam wiec spróbuje i dam znać
Buba Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 chcesz na dwójce ruszyć na samym sprzęgle?
piotrek260180 Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Ja mam tak że przy ruszaniu jak dam nawet tylko lekko gaz to tak jakoś ciężko rusza jak za mało to nawet zgasnąć potrafi ale jak ruszy to już normalnie reaguje na gaz idzie jak burza w każdym zakresie ale to ruszanie też mi się nie podoba
grzes1150 Opublikowano 25 Marca 2011 Opublikowano 25 Marca 2011 Witam chciał bym zapytac czy to jest prawidłowe? jak wciskam bieg nawet 1 puszczam sprzęgło auto mi rusza ale obroty spadaja o kreske nawet 2 do dołu przy 2 biegu i puszczaniu bez gazu auto potrafi zgasnąc jak by go cos dusiło lub trzymało to mnie troche martwi czy to jest normalne czy nie? jak to jest w waszych A4 z tym silnikiem? Z góry dziękuję za odpowiedzi To przecież mała benzynka - normalka. Gorzej by było jak byś na dwójce puszczał sprzęgło i lekko dodawał gazu a auto by się nie ruszało
mjw83 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 Czyli widze ze to normalne w tym motorze, tak jezdziłem wczesniej dislem, nie ruszam tak na codzien jezdze dynamicznie to tylko do testu, zeby opisac sprawe bo jak kolega piotrek260180 pisze mnie to tez troche drazni a lubię miec w autku wszystko cacy. kolego devastation o co chodzi z DV-ka to zawór upustowy? gdzie on sie znajduje jak go sprawdzic?
Dev Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 DV- ka znajduje sie przy turbo a znajdziesz ja poprzez maly przewod podcisnieniowy ktory idzie do niej od kolektora ssacego
mjw83 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 juz chyba wiem co to to ta gruszka przy turbo? ale czy ona ma wpływ na ruszanie? turbo jeszcze sie nie uruchamia na starcie przy ruszaniu ale jak bede miał czas sprawdze ten zaworek czy trzyma cisnienie
Buba Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 juz chyba wiem co to to ta gruszka przy turbo? ale czy ona ma wpływ na ruszanie? turbo jeszcze sie nie uruchamia na starcie przy ruszaniu ale jak bede miał czas sprawdze ten zaworek czy trzyma cisnienie DV to DV Gruszka to gruszka (WG) Dwie różne rzeczy
Dev Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 sprawdz jak najszybciej DV-ke a gruszka przy turbo to nie WG tylko aktuator WG jest w srodku w turbo
Buba Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 sprawdz jak najszybciej DV-ke a gruszka przy turbo to nie WG tylko aktuator WG jest w srodku w turbo Kwestia nazewnictwa. Jedni mowią akutator, inni gruszka a inni WG Tak samo jest okreslenie klapka WG Nie ważne chodzi o to samo :>
mjw83 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 macie racje myliłem sie własnie sprawdziłem w autku jak to wyglada , w jaki sposób mozna sprawdzic ten zawór? jest jakis domowy sposób czy trzeba odwiedzac mechanika?
Dev Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 nie potrzebujesz zadnego mechanika, wycignij go, zassij przez ta cienką rurkę powietrze jak tłoczek wewnatrz sie podnosi i nie ma zadnej nieszczelnosci to jest ok pamietaj aby zamontowac go tak jak go wyciągnałes
mjw83 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 dzieki bardzo za wyjasnienie zrobie to jak najszybciej
Dev Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 jak bedzie uszkodzony to kup cos takiego: http://allegro.pl/zawor-upustowy-dv-properfekt-bov-turbo-vw-audi-i1523918218.html
mjw83 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Witajcie dzis wyjołem DV mam małe pytanko gdy zasysam powietrze musze którys otwor zaslepic? bo jak ciągne bez zaslepiania to ciągne bez problemu, jak zaslepie ten z boku to sa opory ale cos syczy tłoczek sie nie podnosni a wygląda zdrowo chyba DV mam walnięte? czy potrzeba duzego cisnienia zeby go podniesc? czy to jest przyczyną mego opisu bo ostatnio nawet turbo mi nie ciagnie bo dmucha zaledwie 04 bar
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 awaria WG albo otwarty albo nadpalony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się