mirex76 0 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 kochani mam mały problem po wymianie tarcz i klocków na tyle jak jade i chce leko przychamować to jest takie uczuci jakby się włoczył abs nawet to czuć na pedale hamulca czy wie ktoś gdzie tkwi problem [mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 możesz napisac to jakosc bardziej logicznie i bardziej szczególowo ???? bo nie bardzo wiem jak Ci pomóc :mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luzur 0 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Przełożyłeś ze starych tarcz pierścień ABS-u ? Jak tak to może za płytko albo za głęboko wbity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁYSY44 5 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 jak jade i chce leko przychamować to jest takie uczuci jakby się włoczył abs nawet to czuć na pedale hamulca ten abs się załącza czy tylko się tak tobie wydaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikboy 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 moze odlaczyc bezpiecznik od ABS i wtedy sprobowac jesli nie wystepuje usterka znaczy ze cos nie tak z abs a jesli dalej bedziesz mial te uczucie to mozliwe iz cos jest pod tarcza i ma bicia na boki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luzur 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Tak się dzieje jak czujniki ABS nie mają odniesienia, czyli jak np jeden z czujników się minimalnie wysunie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikboy 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 albo jeszcze podlaczyc vaga i wejsc w abs i wtedy sprawdzic predkosci odczytu z kazdego kola w jednej tak przerabialem ze niby jest ok a tak naprawde jeden czujnik pokazywal mniej np 3 kola mialy 12km/h to czwarty bodajrze 8km/h oczywiscie czujnik byl za daleko od koronki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirex76 0 Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 mam zle zamontowane koronki jak zbijałem ze starych tarcz to troch się pogieły a teraz mi głupieje abs dzisiaj troche to prostowałem jest lepiej ale pompa absu wlancza sie jak stane musze chyba zrobić tak jak piszecie podpiąć waga .A gdzi moge kupić te koronki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luzur 0 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Tutaj np: http://allegro.pl/pierscien-abs-audi-a4-a6-80-90-100-tyl-germany-new-i1516118210.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirex76 0 Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 dzięki za link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luzur 0 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Jeżeli nie ustawisz tego równo, czyli podczas obracania koła czujnik ABS będzie tracił "kontakt" z pierścieniem będą takie właśnie objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjon 2 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 tylko mam nadzieje ze nie zalozyles tanich tarcz tylnych z allegro??? ja zalozylem i do dzisiaj zaluje. strasznie sie w nich gwinty zrywaja i teraz boje sie jezdzic zeby kol nie pogubic :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirex76 0 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 NO KOLEDZY TARCZE TYLNE OPANOWANE odległość do koronki jak kogoś interesuje to 0,7 i bardzo ważne trzeba poczyścić te wycięcia w koronce mówimy o starych koronkach no to ja mam spokój z absem :good:pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam25 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Koledzy,mam z odkręceniem śrub imbusowych zacisku tylnego(wymiana tarcz i klocków)-obstukałem ze wszystkich stron ile się dało i nic nie pomaga.Gniazda pod klucz imbusowy mam już trochę uszkodzone.Czy oprócz przyspawania nakrętek sześciokątnych na łby śrub macie inne pomysły,żeby to odkręcić?Przy 1-szym kole udało się odkręcić, z 2-gim nie daję rady.Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Czy oprócz przyspawania nakrętek sześciokątnych na łby śrub macie inne pomysły,żeby to odkręcić? możesz jeszcze przeciac jarzma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 przecinak i młotek da radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirex76 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 sorki że tak długo nie odpisywałem ale nie było mnie w domu ale w końcu hamulce tylne zaczęły pracować tak jak powinny zamiast regulować koronkami to można samymi czujnikami jest o wiele prościej i szybciej pozdawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam25 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Faktycznie,uderzając przecinakiem w łeb śruby rozruszałem ją na tyle,że jakoś ją wykręciłem.Dzięki za podpowiedź,śruba oczywiście do wymiany-10 zł/szt tylko do kupienia w sklepie z częściami VW/Audi lub u mechanika.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lewy_bydgoszcz 0 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Zawsze możesz solidnymi żabkami złapać za łeb śruby i ciągnąć - jest na tyle miękka, że solidne żabki się wgryzą - dziś to przerabiałem i poszło no i oczywiście niezawodne WD-40. Tylko później trzeba kupić nowe śruby... Zwycięstwa życzę! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się