Rudi Opublikowano 18 Grudnia 2007 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Witam wszystkich. Kilka dni temu zamontowałem sterowanie z pilota do zamka centalnego . Niby wszystko ok podłączone wg schematów, ale ... no włąśnie to ale. Zamek z kluczyka zamyka i otwiera i zamyka tak jak powinien. Przy zamykaniu, wszystko tak jak należy. Migną kierunki i autko sie zamyka. Kiedy auto chcę otworzyć, kierunki migną dwa razy, sygnał (-) jest podawany do pompki, ale nic się nie dzieje. Jak powtórzę, to dwa razy mignie i wtedy się otworzy. I tak za każym razem . Zamyka bez problemowo, a do otwarcia muszę wciskać przycisk drugi raz. Sygnał ze sterownika na bank jest podawany do pompki bo sprawdzałem, ale dlaczego otwiera dopiero po drugim impulsie ze sterownika, a nie po pierwszym ??? Jeśli ktoś ma jakieś sugestie co trzeba z tym zrobić i czy w ogóle się da, to będę wdzięczny :mysli: . Pozdrawiam.
Krisu Opublikowano 18 Grudnia 2007 Opublikowano 18 Grudnia 2007 U mnie jest taka sytuacja że po pierwszym naciśnięciu na pilota otwierają się tylko lewe przednie drzwi, a po drugim wszystkie. Może w Twoim sterowaniu jest podobna opcja i jest źle ustawiona? Poczytaj dobrze instrukcję.
Rudi Opublikowano 19 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2007 Za krótki impuls raczej odpada ,bo przy czasie 0,5 s nie działa jak powinien i jak zmieniłem na czas 4 s też nie. Tymbardziej, że aktualny czas 0,5 s wystarcza na zamknięcie. A co z otwarciem, to wciąż nie wiem. Dziwi mnie ciągle fakt że, sygnał dociera do pompki za każdym razem, ale pompka reaguje dopiero za drugim. Czekam na kolejne sugestie i dzieki za podpowiedzi
-Tomek- Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Na pierwszy rzut wygląda na włączoną funkcję "Selective Locking" - musiałbyś podpiąć się VAGiem i sprawdzić. Chociaż z drugiej strony, gdyby działała, to przy pierwszym naciśnięciu powinny się otworzyć drzwi kierowcy i przy następnym reszta. Napisz coś więcej o modelu zamka centralnego i typie sterowania, które zainstalowałeś.
pox Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Witam. Z tego co wiem, to w tym roczniku nie było selektywnego zamka. Pompka ma jedną rurkę poprowadzoną do wszystkich drzwi. Ustaw czas impulsu tak jak było wcześniej, czyli na 4s. Sprawdź jeszcze miernikiem czy na pewno przez te 4s idzie impuls. Według schematu który ja posiadam, to należy podłączyć się do przewodu czerwono-niebieskiego, a do otwieranie jest na przewodzie popielato białym w filetowym 8-io polowym złączu konektorowym na wsporniku.
Rudi Opublikowano 19 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2007 Sterownik to: NOXON ver. T2 Według schematu który ja posiadam, to należy podłączyć się do przewodu czerwono-niebieskiego, a do otwieranie jest na przewodzie popielato białym w filetowym 8-io polowym złączu konektorowym na wsporniku. Tak, u mnie na schemacie jest też taki opis i tak podłączyłem. Moim zdaniem problemem nie jest sterownik (bo sygnały podaje i na kierunki i na pompkę), tylko pompka (może dodatkowo 'potrzebuje' gdzieś jeszcze jakiegoś sygnału), ale zobaczymy jeszcze raz z tą długością sygnału, jutro postaram się to sprawdzić.
-Tomek- Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Przy okazji zobacz, czy z pompki wychodzi tylko jedna rurka. A jakbyś jeszcze spisał numer pompki (typu: 4A0...), to by już wiele wyjaśniło...
Rudi Opublikowano 20 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2007 Z pompki wychodzi jeden przewód powietrzny więc "selective locking" odpada. Numery spisze i jutro wrzucę ,bo na grzebanie w aucie jest trochę za późno. Aha zmieniłem czas podawania impulsu na 4s i efekt taki sam jak przy 0,5s . Zamyka bez problemu a otwiera po drugim wciśnięciu, chociaż impulsy na pompkę idą za każdym razem . No nic jutro wrzucę te numery to może ktoś coś doradzi.
pox Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 A czy z centralnego na pewno masz zawsze masę? może raz jest masa a raz +12? Sprawdź jak wyglądają impulsy po zamknięciu kluczykiem.
Rudi Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2007 Sprawdziłem dzisiaj jaki pompka ma numer i oto on: 4A0862257 PP GF 30, może to coś pomoże. pox, ciekawe pytanie ,ciekawe!. Myszę to jutro sprawdzić, bo szczerzę mówiąc, to tego nie sprawdzałem. Jutro dam znać jakie wyniki pomiarów. [br]Dopisany: 21 Grudzień 2007, 21:06 _________________________________________________Posprawdzałem dzisiaj i o dziwo przy zamykaniu i otwieranu kluczykiem nie pojawia się ani masa ani + 12v, na przewodach od sterowania- zagadka? Masa pojawia sie dopiero po sygnałach ze sterownika.I to tyle jeśj chodzi o pomiary, bo jak już miałem pompkę na wierzchu, postanowiłem przejrzeć płytkę drukowaną i poprawić luty. Na oko nic nie było widać, więc poprawiłem szystkie (oprócz tych na scalakach) i złożyłem do kupy i......... DZIAŁA!!! Zamyka i otwiera za piewszym razem. Widocznie któryś lut był obruszany albo przyśniedział. Jak podawałem masę na "otwarcie" to było słychać ciche cyknięcie, ale pompka się nie włączała . Może przekażnik jej nie załączał. No ale nie ma o czym pisać. Działa jak należy- na razie . Dzięki za wszelką pomoc. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się