Jacuch Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Witam i tak jak w temacie proszę o analizę logów i ewentualną diagnozę jeśli się da. Za dobrze nie wyszły gdyż stan awaryjny sie włączał przy około 3200obr/min Brak dynamicznych bloków 010 i 011 tzn. robiłem, ale coś źle poszło. Coś się dzieje z silnikiem - tzn przy przyśpieszaniu mocniejszym dosyć wyraźnie słychać powietrze jakby dmuchało lub ssało w komorze silnika:( no i te stany awaryjne juz sie powtarzają często ;( Poza tym nie widać więcej objawów niepokojących (no może telepanie silnikiem na jałowych obrotach, ale to juz od dawniejszych czasów) Na mocy straciło wyraźnie bo zostało z wirusa Rogala z 60% mocy... Dzięki z góry za diagnozy, bo w środę popycham do mechanika go i przy kompletnym zawieszeniu i rozrządzie będzie robił też to co wyjdzie w praniu i chciałbym się przygotować mentalnie na większe wydatki Zdrówka Logi Statyczne 000-001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fee006bfb7bfc18c.html 003-004-007 013-018-023 Logi z Basic Settings 000 - 003 - 004- 011 - Logi Dynamiczne 001 - 003-004 004-008
goldi Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Trzeba było zgasić silnik i jeszcze raz spróbować zlogować grupę 10 i 11 dynamiczne
vauxhall95 Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Prawdopodobnie kierownice stoja deba,ale potrzeba wlasnie 010 i 011 logow do oceny turbo
Jacuch Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Opublikowano 26 Marca 2011 Trzeba było zgasić silnik i jeszcze raz spróbować zlogować grupę 10 i 11 dynamiczne próbowałem, uwierz:) No, ale to samo sie działo przy pałowaniu następowała odcinka przy okolicach 3200 obr A przy okazji to przy chodzącym silniku po odkręceniu korku wlewu paliwa kropelki oleju "strzelają" do góry - i pytanie czy tak powinno być ??bo nie wydaje mnie się ;/ oleju nie ubywa, ani nie przybywa (to juz było wczesniej)
vauxhall95 Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 dlatego wklej 011,zgas zapal , i zrob 010 albo odwrotnie
Jacuch Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 dlatego wklej 011,zgas zapal , i zrob 010 albo odwrotnie no nie zrobię tych logów - dzisiaj próbowałem kilka razy (włącznie z ponownym startem silnika) i odcięcie za każdym razem - chyba, że logi do momentu odcięcia też coś jakiejś wiedzy wniosą w diagnozę ?:/
ciahciah Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 dodatkowo sprawdź cały dolot bo coś mi się zdaje że masz nie szczelność
Jacuch Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 dodatkowo sprawdź cały dolot bo coś mi się zdaje że masz nie szczelność ciahciah miał rację - jednak słabo patrzyłem na te "rułki" bo dziura była w takim krótkim łączniku gumowym (od góry nie do zobaczenia:) ) zobaczymy czy coś więcej będzie bo na razie u mechanika jest autko na wymianie zaiweszenia i uszczelki pod pokrywą bo coś troszku olej uciekał tamtędy;/ po naprawach spróbujemy zrobić logi swieże i zobaczymy co będzie:)
ciahciah Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 przy pokrywie zaworów lubi olej wyłazić na tych trzech podkładkach śrub trzymających pokrywę, w aso komplet podkładek do tych śrub 96zł, z zmienikami jest różnie, sam mam teraz uszczelkę+podkładki za 67zł jakiejś włoskiej no name i na jednej śrubie znowu puszcza..
Jacuch Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Właśnie na tych trzech podkładkach wyłaził i to niemało ;/ No ale już po naprawach wszelakich jest ... wachacze lem, amorki sachs, rozrząd, poduszki silnika i skrzyni oryginały ( i tu w końcu nastała cisza w kabinie i autko nie drży na wolnych obrotach :> inny samochód) + drobne pierdołki ala klocki hamulcowe, wymienione płyny hamulcowe i chłodzący ...i prawie 5 koła popłynęło ......:(drogi sport to audi ps. powyższe części u LUK77 zakupione, więc przy okazji polecam bardzo ps2. dzięki za chęci pomocy teraz jak będzie wolna chwila można zvagować i zobaczyć w jakim stanie motorownia. Zdrówka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się