karolina Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 czyli jak pojade na wymiane to mechanior ma mi odrecic stary G-40 i wymienic na nowy i nic wiecej zadnego grzebania i krecenia? TAK
Musashi Opublikowano 29 Grudnia 2007 Opublikowano 29 Grudnia 2007 tak. tylko niech to zrobi ostroznie sruba jest tuz, tuz przy pasku rozrzadu, powierzylbym to raczej dobremu mechanikowi, chodzi o czystosc i precyzje... [br]Dopisany: 29 Grudzień 2007, 00:04 _________________________________________________na schemacie widac dokładnie w ktorym miejscu jest G40. przy okazji kilka innych elementów.
kazuyaet Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Witam Serwis mi podał tak G28=Nadajnik impulsów wałka rozrządu=038 906 433 A G40=Nadajnik impulsów wał korbowy=038 907 319 E Na fotkach w temacie wyżej widnieje zamienione nazewnictwo Prosze o fachową korekcje kto ma racje. Być może przez to powstała pomyłka związane z tematem artykułu. Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Witam Serwis mi podał tak G28=Nadajnik impulsów wałka rozrządu=038 906 433 A G40=Nadajnik impulsów wał korbowy=038 907 319 E Na fotkach w temacie wyżej widnieje zamienione nazewnictwo Prosze o fachową korekcje kto ma racje. Być może przez to powstała pomyłka związane z tematem artykułu. Pozdrawiam G40-czujnik Halla numer katlaogowy sie zgadza G28-nadajnik impulsow walu, nr kat sie zgadza
kazuyaet Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 To wkońcu który jest G28 a który G40 bo w poscie który napisałem jest zamieniona nazwa wzgledem dospu kolegi Musashiego
Musashi Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 przeciez napisalem juz jak powinno byc dla jasnosci G40=Nadajnik impulsów wałka rozrządu=038 906 433 A G28=Nadajnik impulsów wał korbowy=038 907 319 E
kazuyaet Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Czyli rozumiem ze serwis podaje złe nazewnictwo czyli zamienia nazwy G28 na G40 a G40 na 28 . Czyli prawdopodobnie to było przyczyną złej sprzedaży czujnika związanego z tematem tego artykułu. Mnie prawie też by wprowadzili w błąd.
szogun0 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 We wszystkich systemach Motronic Boscha montowanych w grupie VAG, G40 jest zawsze czujnikiem położenia wałka rozrządu (czujnikiem Halla). Ta sama numeracja Dotyczy systemów EDC.
kazuyaet Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Właśnie kupiłem czujnik G40 planuje go zamontować sam. Ma może ktoś jakiś pomocny opis wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się