Musashi Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 robiłem dzisiaj testy statyczne VAG-iem. silnik kręci się na biegu jałowym z prędkościa 882obr/min (zimny/gorący) wg normy powinny wynosic max 870 więc odrobinke za dużo. powinienem tą wartośc korygowac? jest na to jakaś specjalna proceduraw VAGCOM?
KrzyHo Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 O ile pamiętam to obroty powinny być w przedziale 850-950, więc chyba masz dobrze. Te podwyższone obroty według ciebie stwarzają jakieś problemy??
boberek Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 ja tez mam 882 passat mojego kolegi tez ma 882 i tez AVF i nie jeden AVF ma 882
Musashi Opublikowano 20 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2007 e tam silnik pyka jak zegarek. tyle ze labels vag-a pokazuje wartosci wlasciwe 790-870. wiec pomyslalem ze nie problem przestawic http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_4_Zylinder_PD.html tutaj rowniez tolerancja 790-870. wyzsze wartosci sa dla quattro a moj oska jest
KrzyHo Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Jak auto chodzi i nie ma z nim problemu to lepiej nie ruszać, bo jeszcze coś się zrypie i dopiero będzie problem.
spanky Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 robiłem dzisiaj testy statyczne VAG-iem. silnik kręci się na biegu jałowym z prędkościa 882obr/min (zimny/gorący) wg normy powinny wynosic max 870 więc odrobinke za dużo. powinienem tą wartośc korygowac? jest na to jakaś specjalna proceduraw VAGCOM? zostaw ...
lukaszr Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 robiłem dzisiaj testy statyczne VAG-iem. silnik kręci się na biegu jałowym z prędkościa 882obr/min (zimny/gorący) wg normy powinny wynosic max 870 więc odrobinke za dużo. powinienem tą wartośc korygowac? jest na to jakaś specjalna proceduraw VAGCOM? Ty chyba pracujesz w aptece. Nie przesadzaj, tu nie ma co zmieniać, ja też w swoim AVF mam 882 i tak ma być. NIC NIE ZMIENIAJ. Koniec tematu. Zamykam.
Rekomendowane odpowiedzi