Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] jak ustawic obroty biegu jałowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

robiłem dzisiaj testy statyczne VAG-iem.

silnik kręci się na biegu jałowym z prędkościa 882obr/min (zimny/gorący) wg normy powinny wynosic max 870 więc odrobinke za dużo.

powinienem tą wartośc korygowac? jest na to jakaś specjalna proceduraw VAGCOM?

Opublikowano

O ile pamiętam to obroty powinny być w przedziale 850-950, więc chyba masz dobrze. Te podwyższone obroty według ciebie stwarzają jakieś problemy??

Opublikowano

ja tez mam 882

passat mojego kolegi tez ma 882 i tez AVF

i nie jeden AVF ma 882 :)

Opublikowano

e tam silnik pyka jak zegarek.

tyle ze labels vag-a pokazuje wartosci wlasciwe 790-870. wiec pomyslalem ze nie problem przestawic :)

http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_4_Zylinder_PD.html tutaj rowniez tolerancja 790-870.

wyzsze wartosci sa dla quattro a moj oska jest :):mysli:

Opublikowano

Jak auto chodzi i nie ma z nim problemu to lepiej nie ruszać, bo jeszcze coś się zrypie i dopiero będzie problem.

Opublikowano

robiłem dzisiaj testy statyczne VAG-iem.

silnik kręci się na biegu jałowym z prędkościa 882obr/min (zimny/gorący) wg normy powinny wynosic max 870 więc odrobinke za dużo.

powinienem tą wartośc korygowac? jest na to jakaś specjalna proceduraw VAGCOM?

zostaw ...

Opublikowano

robiłem dzisiaj testy statyczne VAG-iem.

silnik kręci się na biegu jałowym z prędkościa 882obr/min (zimny/gorący) wg normy powinny wynosic max 870 więc odrobinke za dużo.

powinienem tą wartośc korygowac? jest na to jakaś specjalna proceduraw VAGCOM?

Ty chyba pracujesz w aptece. Nie przesadzaj, tu nie ma co zmieniać, ja też w swoim AVF mam 882 i tak ma być.

NIC NIE ZMIENIAJ.

Koniec tematu. Zamykam.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...