Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Ktora Turbina lepsza pod mody AWX, AWX/ARL czy BRD do A4 B5 ATJ/AJM?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Olovski trzeba o auto dbać ( lepiej niż seryjne ) a nic złego nas nie zaskoczy .... a czy 190 lub 200 koni to nie ma moim zdaniem znaczenia .

w sumie tak ale chyba wszystko ma swoje granice :wink4:

i sam silnik 1.9 jakies ograniczenia tez pewnie

w aucie nie mieszkam ale nie umie o nie nie dbac :>

no wiec chwilowo kierunek BRD. fmic, koncowki albo z AWXa albo Firad i korekta

zobaczymy co wyjdzie z takie zestawienia

Opublikowano
wiec w sumie pompki z AWXa tez wydola 200KM

przypadek 1/100 ze Pixi tyle osiagnał :good:

ja liczyłem ze 5 K spokojnie ucieka na zrobienie 200 KM

pompki to nie tylko zakup ale jeszcze załozenie :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

ja liczyłem ze 5 K spokojnie ucieka na zrobienie 200 KM

5K to po kosztach starsznie, ja już wydałem koło 13K

Mniej więcej w moim przypadku wygląda to tak:

- Nowe turbo BRD + montaż 2300zł

- Pompki AL + uszczelki + montaż 2500zł

- FMIC 1200zł

- wydech 700zł

- strojenie + korekta 1400zł

- hamule przód + tył 2000zł

- długa skrzynia 6 + mocne sprzęgło + montaż 3000zł

Wiadomo że nie w każdym aucie to wszystko trzeba wymieniać ale na modyfikacjach nie warto oszczędzać.

Opublikowano

W przypadku AJMa trzeba pomyśleć jeszcze o mocniejszym dole silnika jak sie juz celuje w moce ok 200km :gwizdanie: jesli ma to jezdzić mniej więcej bezawaryjnie :cool1:

Opublikowano

W przypadku AJMa trzeba pomyśleć jeszcze o mocniejszym dole silnika jak sie juz celuje w moce ok 200km :gwizdanie: jesli ma to jezdzić mniej więcej bezawaryjnie :cool1:

co konkretnie masz na mysli??

co wzmocnic trzeba by bylo w moim ATJcie?

Opublikowano

Wymiane słupka na ASZ :gwizdanie: zobacz sobie po opisach modyfikacji tego silnika, jak ktos oczekuje konkretnego wyniku wymienia często na ASZ :wink4:[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 11:10_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=38351.0;highlight=ajm

Opublikowano

tak troche zgluopialem po przeczytaniu tego watku hehe :)

wiec w sumie co mialo gruby wal wzdluznie mocowanego??

ASZ/ARL/AWX/AVF

tak co by pasil jak przy swapie

ASZ to chyba byl poprzecznie mocowany co?

nie ma problemu zamontowac go wzdluznie??

Opublikowano

W ogóle to przemyśl wszystko ile ty chcesz wyciagnąć z tego 1,9 :gwizdanie: bo wiesz kazde 10km wiecej to 1000 drożej(żeby tylko) :decayed:

Opublikowano

masz Q nawet bym sie nie zastanawiał ,tylko rezał paździeża na min 200kuca :gwizdanie: :naughty:

Opublikowano

a no wlasnie dlategoze Q chce porezac a zeby ladnie szlo w Q to 200kunia minimum :)

wiec chlopaki pomozcie jaki slupek kupic co mialo dobry dol gruby wal i bylo wzdluznie??

AVF czy AWX jesli tak to czy kazdy zebym sie nie zdziwil pozniej nawet jak mam to rok skladac to bedzie jezdzic :)

w temacie mocnego dolu konieczny jest caly slupek czy wystarczy na mojego ATJ wlozyc blok, kanaly sie pokrywaja itd??

Opublikowano

a no wlasnie dlategoze Q chce porezac a zeby ladnie szlo w Q to 200kunia minimum :)

wiec chlopaki pomozcie jaki slupek kupic co mialo dobry dol gruby wal i bylo wzdluznie??

AVF czy AWX jesli tak to czy kazdy zebym sie nie zdziwil pozniej nawet jak mam to rok skladac to bedzie jezdzic :)

w temacie mocnego dolu konieczny jest caly slupek czy wystarczy na mojego ATJ wlozyc blok, kanaly sie pokrywaja itd??

napisz do jaro4444 on w tych klockach siedzi, wiec powinien dokładnie wskazac co będzie dobre pasujące :wink4:

Opublikowano

w temacie mocnego dolu konieczny jest caly slupek czy wystarczy na mojego ATJ wlozyc blok, kanaly sie pokrywaja itd??

Wystarczy wlozyc tloki z korbami i pompe olejowa reszta jest taka sama.

Opublikowano

Wystarczy wlozyc tloki z korbami i pompe olejowa reszta jest taka sama.

moze zapytam tak

nie lepiej bylo by wlozuyc wal korby tloki do mojego ATJa z jakiegos mocnego dolu AVF AWX cos w tym stylu

beda pasowac P&P czy jakies rezanie

w sumie blok uzbrojony AVF mozna za 400 wyrwac tylko czy calosc podejdzie do ATJowej glowy?

Opublikowano
- Nowe turbo BRD + montaż 2300zł

- Pompki AL + uszczelki + montaż 2500zł

- FMIC 1200zł

- wydech 700zł

- strojenie + korekta 1400zł

- hamule przód + tył 2000zł

- długa skrzynia 6 + mocne sprzęgło + montaż 3000zł

turbo 1200 + 200 załozenie

Pompki 1500 +300 załozenie (pompki od cowboya) jeszcze nie kupione szukac moze BQ albo AL

wydech robiłem w sumie z kumplem wiec wyszło 300 zł

Soft 900 + korekta wiec 1400 wyjdzie

FMIC 800 zł

hamulce 800 zł zostawiłem seria 288 tyle ze nawiercane... nie jezdze po 200 km/h

Piotrek98Igo smiga na seryjnym słupku AJM, hamulce tez seria, sprzegło seria i ponad 400 Nm utrzymuje

wszystko z głowa i mozna :good:

Opublikowano
wiec w sumie pompki z AWXa tez wydola 200KM

przypadek 1/100 ze Pixi tyle osiagnał :good:

To prawda ,Witek sam był zaskoczony a i ja nie spodziewałem się takiego wyniku :blink: i wcześniej niż założyłem graty pytałem o końcówki Bosch-a bo Witek powiedział że jak nie założę końcówek to mnie nie przyjmie na korektę :polew: :polew: :polew: ale jakoś chyba zapomniał i wystroił mi klekocika :kox:

Wcześniej chciałem całe Al-ki , ale znaleźć używki sprawne w dobrym stanie to chyba graniczy z cudem .... a co do końcówek Włoskich :mysli: ...mnie nie podchodzą do niemieckiego auta - nie chce tu obrazić Kolegów którzy śmigają na nich . Tak jak pisałem u siebie w temacie naradzie śmigam na seryjnych pompkach a jeśli się wysrają wtedy zapodam większe końcówki :gwizdanie:

[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 20:18_________________________________________________

Olovski trzeba o auto dbać ( lepiej niż seryjne ) a nic złego nas nie zaskoczy .... a czy 190 lub 200 koni to nie ma moim zdaniem znaczenia .

w sumie tak ale chyba wszystko ma swoje granice :wink4:

i sam silnik 1.9 jakies ograniczenia tez pewnie

Co do granic silnika 1,9 to Kolega Jaro4444 napisał mi jakoś tak :

215 kucy to moc użytkowa, powyżej to już jak golenie psitki brzytwą .... fajna zabawa , ale jeden fałszywy ruch i :thumbdown:

BTW: Jaro4444 :hi: bardzo mi się podoba Twoja wypowiedź :evil:

Opublikowano

Panowie powiedzcie mi jaka srednice ma wyjscie na turbiny BRD na cooler?

rozumiem ze w tej BRD weza naklada sie na koncowke nie jak w AWX w srodek i zabezpiecza zawleczka?

1537677009_1.jpg

ta srednica mnie interesuje

i jeszcze jedno czy zamiast weza w ksztalcie litery "S" (chodzi o ten od turbiny od ori rurek ) mozna zalozyc takiego balwanka?

http://allegro.pl/lacznik-antywibracyjny-hump-51mm-od-fmic-pl-i1555642313.html

wiadomo ori waz ma za zadanie tlumic dragnia tylko teraz czy ten balwanek spelni role zamiennika ori weza??

Opublikowano

Mam pytanie, jeśli montuje turbine brd do awx, to sztanga (grucha) będzie zamontowana z standardowej turbiny awx na podciśnienie tak (czy przerabiana ta oryginalna od brd elektronicznie sterowana)? koles od regeneracji twierdzi, że to niemożliwe ponieważ ustawienie odpowiednio sprężyny w sztandze pod daną gruche musi odbyc się na specjalnym przyrządzie, i nie jestem w stanie odpowiednio tego ustawić ręcznie, a co dopiero zmieniając sztangę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...