olovski Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Olovski trzeba o auto dbać ( lepiej niż seryjne ) a nic złego nas nie zaskoczy .... a czy 190 lub 200 koni to nie ma moim zdaniem znaczenia . w sumie tak ale chyba wszystko ma swoje granice i sam silnik 1.9 jakies ograniczenia tez pewnie w aucie nie mieszkam ale nie umie o nie nie dbac :> no wiec chwilowo kierunek BRD. fmic, koncowki albo z AWXa albo Firad i korekta zobaczymy co wyjdzie z takie zestawienia
MAGIC87 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 wiec w sumie pompki z AWXa tez wydola 200KM przypadek 1/100 ze Pixi tyle osiagnał ja liczyłem ze 5 K spokojnie ucieka na zrobienie 200 KM pompki to nie tylko zakup ale jeszcze załozenie 1
Jarol Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 ja liczyłem ze 5 K spokojnie ucieka na zrobienie 200 KM 5K to po kosztach starsznie, ja już wydałem koło 13K Mniej więcej w moim przypadku wygląda to tak: - Nowe turbo BRD + montaż 2300zł - Pompki AL + uszczelki + montaż 2500zł - FMIC 1200zł - wydech 700zł - strojenie + korekta 1400zł - hamule przód + tył 2000zł - długa skrzynia 6 + mocne sprzęgło + montaż 3000zł Wiadomo że nie w każdym aucie to wszystko trzeba wymieniać ale na modyfikacjach nie warto oszczędzać.
Kowi87 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 W przypadku AJMa trzeba pomyśleć jeszcze o mocniejszym dole silnika jak sie juz celuje w moce ok 200km :gwizdanie: jesli ma to jezdzić mniej więcej bezawaryjnie
olovski Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 W przypadku AJMa trzeba pomyśleć jeszcze o mocniejszym dole silnika jak sie juz celuje w moce ok 200km :gwizdanie: jesli ma to jezdzić mniej więcej bezawaryjnie co konkretnie masz na mysli?? co wzmocnic trzeba by bylo w moim ATJcie?
Kowi87 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Wymiane słupka na ASZ :gwizdanie: zobacz sobie po opisach modyfikacji tego silnika, jak ktos oczekuje konkretnego wyniku wymienia często na ASZ [br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 11:10_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=38351.0;highlight=ajm
olovski Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 tak troche zgluopialem po przeczytaniu tego watku hehe wiec w sumie co mialo gruby wal wzdluznie mocowanego?? ASZ/ARL/AWX/AVF tak co by pasil jak przy swapie ASZ to chyba byl poprzecznie mocowany co? nie ma problemu zamontowac go wzdluznie??
Kowi87 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 W ogóle to przemyśl wszystko ile ty chcesz wyciagnąć z tego 1,9 :gwizdanie: bo wiesz kazde 10km wiecej to 1000 drożej(żeby tylko)
Iverson Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 masz Q nawet bym sie nie zastanawiał ,tylko rezał paździeża na min 200kuca :gwizdanie:
olovski Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 a no wlasnie dlategoze Q chce porezac a zeby ladnie szlo w Q to 200kunia minimum wiec chlopaki pomozcie jaki slupek kupic co mialo dobry dol gruby wal i bylo wzdluznie?? AVF czy AWX jesli tak to czy kazdy zebym sie nie zdziwil pozniej nawet jak mam to rok skladac to bedzie jezdzic w temacie mocnego dolu konieczny jest caly slupek czy wystarczy na mojego ATJ wlozyc blok, kanaly sie pokrywaja itd??
Kowi87 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 a no wlasnie dlategoze Q chce porezac a zeby ladnie szlo w Q to 200kunia minimum wiec chlopaki pomozcie jaki slupek kupic co mialo dobry dol gruby wal i bylo wzdluznie?? AVF czy AWX jesli tak to czy kazdy zebym sie nie zdziwil pozniej nawet jak mam to rok skladac to bedzie jezdzic w temacie mocnego dolu konieczny jest caly slupek czy wystarczy na mojego ATJ wlozyc blok, kanaly sie pokrywaja itd?? napisz do jaro4444 on w tych klockach siedzi, wiec powinien dokładnie wskazac co będzie dobre pasujące
marewel Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 w temacie mocnego dolu konieczny jest caly slupek czy wystarczy na mojego ATJ wlozyc blok, kanaly sie pokrywaja itd?? Wystarczy wlozyc tloki z korbami i pompe olejowa reszta jest taka sama.
olovski Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Wystarczy wlozyc tloki z korbami i pompe olejowa reszta jest taka sama. moze zapytam tak nie lepiej bylo by wlozuyc wal korby tloki do mojego ATJa z jakiegos mocnego dolu AVF AWX cos w tym stylu beda pasowac P&P czy jakies rezanie w sumie blok uzbrojony AVF mozna za 400 wyrwac tylko czy calosc podejdzie do ATJowej glowy?
MAGIC87 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 - Nowe turbo BRD + montaż 2300zł- Pompki AL + uszczelki + montaż 2500zł - FMIC 1200zł - wydech 700zł - strojenie + korekta 1400zł - hamule przód + tył 2000zł - długa skrzynia 6 + mocne sprzęgło + montaż 3000zł turbo 1200 + 200 załozenie Pompki 1500 +300 załozenie (pompki od cowboya) jeszcze nie kupione szukac moze BQ albo AL wydech robiłem w sumie z kumplem wiec wyszło 300 zł Soft 900 + korekta wiec 1400 wyjdzie FMIC 800 zł hamulce 800 zł zostawiłem seria 288 tyle ze nawiercane... nie jezdze po 200 km/h Piotrek98Igo smiga na seryjnym słupku AJM, hamulce tez seria, sprzegło seria i ponad 400 Nm utrzymuje wszystko z głowa i mozna
PIXI Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 wiec w sumie pompki z AWXa tez wydola 200KM przypadek 1/100 ze Pixi tyle osiagnał To prawda ,Witek sam był zaskoczony a i ja nie spodziewałem się takiego wyniku i wcześniej niż założyłem graty pytałem o końcówki Bosch-a bo Witek powiedział że jak nie założę końcówek to mnie nie przyjmie na korektę :polew: ale jakoś chyba zapomniał i wystroił mi klekocika Wcześniej chciałem całe Al-ki , ale znaleźć używki sprawne w dobrym stanie to chyba graniczy z cudem .... a co do końcówek Włoskich ...mnie nie podchodzą do niemieckiego auta - nie chce tu obrazić Kolegów którzy śmigają na nich . Tak jak pisałem u siebie w temacie naradzie śmigam na seryjnych pompkach a jeśli się wysrają wtedy zapodam większe końcówki :gwizdanie: [br]Dopisany: 04 Kwiecień 2011, 20:18_________________________________________________ Olovski trzeba o auto dbać ( lepiej niż seryjne ) a nic złego nas nie zaskoczy .... a czy 190 lub 200 koni to nie ma moim zdaniem znaczenia . w sumie tak ale chyba wszystko ma swoje granice i sam silnik 1.9 jakies ograniczenia tez pewnie Co do granic silnika 1,9 to Kolega Jaro4444 napisał mi jakoś tak : 215 kucy to moc użytkowa, powyżej to już jak golenie psitki brzytwą .... fajna zabawa , ale jeden fałszywy ruch i BTW: Jaro4444 bardzo mi się podoba Twoja wypowiedź
olovski Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Panowie powiedzcie mi jaka srednice ma wyjscie na turbiny BRD na cooler? rozumiem ze w tej BRD weza naklada sie na koncowke nie jak w AWX w srodek i zabezpiecza zawleczka? ta srednica mnie interesuje i jeszcze jedno czy zamiast weza w ksztalcie litery "S" (chodzi o ten od turbiny od ori rurek ) mozna zalozyc takiego balwanka? http://allegro.pl/lacznik-antywibracyjny-hump-51mm-od-fmic-pl-i1555642313.html wiadomo ori waz ma za zadanie tlumic dragnia tylko teraz czy ten balwanek spelni role zamiennika ori weza??
cocoo24 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Mam pytanie, jeśli montuje turbine brd do awx, to sztanga (grucha) będzie zamontowana z standardowej turbiny awx na podciśnienie tak (czy przerabiana ta oryginalna od brd elektronicznie sterowana)? koles od regeneracji twierdzi, że to niemożliwe ponieważ ustawienie odpowiednio sprężyny w sztandze pod daną gruche musi odbyc się na specjalnym przyrządzie, i nie jestem w stanie odpowiednio tego ustawić ręcznie, a co dopiero zmieniając sztangę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się