bajk Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 dlatego się dziwiłem, że najpierw pisałeś o końcówkach, a później efekt całkiem spoko jak ze spalaniem w Twoim BGB?
malik Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Opublikowano 6 Maja 2011 jak ze spalaniem w Twoim BGB? Zależy na jakim ustawieniu skrzyni. Po mieście na S - 17l/100km Po mieście na D - 12l/100km W trasie udało się zejśc do 8l/100km
T-żółw Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 jak ze spalaniem w Twoim BGB? Zależy na jakim ustawieniu skrzyni. Po mieście na S - 17l/100km Po mieście na D - 12l/100km W trasie udało się zejśc do 8l/100km na D i trasa to wartości niewiele wyższe od mojego dresowozu na S tak długo nie jeździłem, żeby podać konkretne dane fajny filmik
mystic.pl Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Efekt bardzo fajny na tym wydechu, nawet nie myślałem, że ulter tak ładnie brzmi tylko moim zdaniem trochę przesadziłeś z obkręcaniem końcówek. Za mocno leżą w poziomie, jeśli są na opadkach to można to lekko skorygować
malik Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Opublikowano 6 Maja 2011 trochę przesadziłeś z obkręcaniem końcówek. Za mocno leżą w poziomie, jeśli są na opadkach to można to lekko skorygować Tzn? Jest tak jak oryginalnie w 3.2v6, czyli ścięcie końcówek dane jest na zewnątrz auta tak żeby korespondowało z linia dokładki. Może fotki nie pokazują dokładnie ale na żywo jest OK. Jak znajdę czas to porobię lepsze foty bo to wszystko telefonem na szybko.
mystic.pl Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 trochę przesadziłeś z obkręcaniem końcówek. Za mocno leżą w poziomie, jeśli są na opadkach to można to lekko skorygować Tzn? Jest tak jak oryginalnie w 3.2v6, czyli ścięcie końcówek dane jest na zewnątrz auta tak żeby korespondowało z linia dokładki. Może fotki nie pokazują dokładnie ale na żywo jest OK. Jak znajdę czas to porobię lepsze foty bo to wszystko telefonem na szybko. Być może zdjęcia tego nie oddają a w rzeczywistości jest ok na zdjęciach wygląda jakby ścięta końcówka leżała prawie w poprzek. Sugeruje to widoczne na zdjęciu łączenie plecionki wewnątrz kielicha. Miałem takie końcówki wcześniej i te łączenie właśnie było równo po środku górnego rantu (tego najbardziej wystającego, nie ściętego). Kielichy mam obrócone o ok 40 stopni w kierunku środka zderzaka tak jak to jest oryginalnie w B8.
malik Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Opublikowano 6 Maja 2011 Być może zdjęcia tego nie oddają a w rzeczywistości jest ok na zdjęciach wygląda jakby ścięta końcówka leżała prawie w poprzek. Ale dokładnie tak ma być Ścięcie końcówek idzie nie na dół (tak jak u Ciebie) tylko jest obrócone o 90 stopni na zewnątrz auta. W TT tył auta jest znacznie bardziej okrągły niż w A4. Dlatego ścięcie musi podążać za krzywizną tylnego zderzaka. Tak to wygląda w oryginale TT 3.2V6. U mnie dodatkowo końcówki mają średnicę większą o 10mm.
mystic.pl Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Być może zdjęcia tego nie oddają a w rzeczywistości jest ok na zdjęciach wygląda jakby ścięta końcówka leżała prawie w poprzek. Ale dokładnie tak ma być Ścięcie końcówek idzie nie na dół (tak jak u Ciebie) tylko jest obrócone o 90 stopni na zewnątrz auta. W TT tył auta jest znacznie bardziej okrągły niż w A4. Dlatego ścięcie musi podążać za krzywizną tylnego zderzaka. Tak to wygląda w oryginale TT 3.2V6. U mnie dodatkowo końcówki mają średnicę większą o 10mm. OK, wszystko jasne rzeczywiście w tt końcówki są mocniej obrócone niż w A4 ale z tych zdjęć widać, że jednak nie aż o 90 stopni wygląda na ok. 65 stopni. Szczególnie dokładnie to widać na fotce lewej górnej. Najlepiej jak byś stanął obok jakiejś tts i porównał
malik Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Opublikowano 6 Maja 2011 Najlepiej jak byś stanął obok jakiejś tts i porównał Chodzi Ci pewnie o TT 3.2V6 TTS ma zdublowane końcówki na każdą stronę.
mystic.pl Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Najlepiej jak byś stanął obok jakiejś tts i porównał Chodzi Ci pewnie o TT 3.2V6 TTS ma zdublowane końcówki na każdą stronę. Tak, sorki TT 3.2 V6 to drobny szczegół ale nie widziałem nigdzie w audi końcówek umieszczonych całkowicie ścięciem na zewnątrz, zawsze ścięcie jest lekko w dół ku zewnętrznej stronie bryły.
Rosemeyer Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Kurde, pierwszy raz mnie rozczarowales Myslalem, ze zrobisz tyl w 100% TTS'a a tu d..pa Czujniki parkowania wsadziles chyba nie ory, bo cos stercza od zderzaka
malik Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Opublikowano 9 Maja 2011 Kurde, pierwszy raz mnie rozczarowales Myslalem, ze zrobisz tyl w 100% TTS'a a tu d..pa Czujniki parkowania wsadziles chyba nie ory, bo cos stercza od zderzaka Niestety znalezienie dokładki TTS graniczyło z cudem a ori w ASO kosztuje tysiaka Wystarczy, że musiałem kupić w ASO progi bo te też są nie do dostania na rynku wtórnym. Dokładka z 3.2v6 nie jest zła. Jak mi się znudzi to większość pracy i tak mam już zrobioną. Reszta zderzaka jest dokładnie taka jak w TTS/TTRS. Wydech zrobiony już jest na dwie strony. Wystarczy kupić dokładkę i zdublowane końcówki. Może kiedyś Na razie zaplanowane spotkanie u mistrza Rogala [br]Dopisany: 06 Maj 2011, 17:55_________________________________________________Parę fotek z dzisiejszego woskowania i zabawy z softboxem
Nosfer Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Na razie zaplanowane spotkanie u mistrza Rogala [br]Dopisany: 06 Maj 2011, 17:55_________________________________________________Parę fotek z dzisiejszego woskowania i zabawy z softboxem Ciekawy efekt. Jak na prezentację wyglądu lakieru wygląda zbyt nienaturalnie, ale na okładkę katalogu w sam raz :kox:
Flyer Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Foty nuuudaaa! Wybralbys sie w jakies przyjemne miejsce, a nie tylko ten garaz i garaz
malik Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 Foty nuuudaaa! Wybralbys sie w jakies przyjemne miejsce, a nie tylko ten garaz i garaz Na auto patrz a nie na garaż. Wklej jakieś swojego auta mundralo Ciekawsze foty będa po weekendzie. W końcu jest pogoda na plener.
hornet Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Foty nuuudaaa! Wybralbys sie w jakies przyjemne miejsce, a nie tylko ten garaz i garaz Piardolisz...... foty Nie myślałeś o czarnym grilu u tej płetwie na dole ? Z przodu dużo chromu a z tyłu jak ?
malik Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Opublikowano 10 Maja 2011 Foty nuuudaaa! Wybralbys sie w jakies przyjemne miejsce, a nie tylko ten garaz i garaz Nie myślałeś o czarnym grilu u tej płetwie na dole ? Z przodu dużo chromu a z tyłu jak ? Pletwa na dole specjalnie poszła w alu żeby korespondowała z lusterkami. Grill może kiedyś wymienię na czarny z TTRS. Fotki tyłu auta masz w pierwszym poście.
PABLO Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 malik mody na wielki Trzeba było od razu rezać body od TTRS'a A powiedz mi jeśli chodzi o lampy przednie kiedy wchodziły ledy, tak jak na powyższym zdjęciu Wydawało mi się że masz czarną TTke bez kitu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się