radek77 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 mam pytanko, jakie są objawy psującej się turbiny?
gajes666 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Utrata mocy silnika, nadmierne zużycie oleju (ojej wycieka z połączeń układu doładowania)
rafcisz Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Koledzy czy to jest możliwe że by przy przebiegu 162000 tyś,km siadło turbo?w B7 2.0 TDI? i jaki mógł by być powód tego?w środku auta przy dodawaniu gazu słychać miałczenie,czuć że pare kucy poszło w trawe,ale ubydku oleju nie zauważyłem i nie kopci. Pozdrawiam
dexem Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Ją mam przejechanie 210 tys turbina zyletka jesteś pewien twojego przebiegu? Sent from my Desire HD using Tapatalk
rafcisz Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Ją mam przejechanie 210 tys turbina zyletka jesteś pewien twojego przebiegu? Sent from my Desire HD using Tapatalk przebieg jest na 100000% realny myślałem że to nie turbo,ale mechanik się przejechał i od razu stwierdził że turbo.
gajes666 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Turbo może wysiąść nawet przy małym przebiegu. Jest to bardzo delikatne urządzenie wymagające dobrego smarowania i poprawnego działania współpracujących yrządzeń. Żywotność turbiny skraca np. poprzez gaszenie silnika bezpośrednio po wprowadzeniu go na wysokie obroty. W takiej sytuacji pompa nie podaje oleju na będący, na wysokich obrotach wirnik. PSJ (piz*owaty styl jazdy) powoduje zacinanie się ruchomych łopatek części gorącej turbiny. Nie można ciągle jeździć na wolnych obrotach, bo zablokują się łopatki-kierownice oraz należy gasić silnik co najmniej po około 30 sekundowej pracy na wolnych obrotach.
rafcisz Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Turbo może wysiąść nawet przy małym przebiegu. Jest to bardzo delikatne urządzenie wymagające dobrego smarowania i poprawnego działania współpracujących yrządzeń. Żywotność turbiny skraca np. poprzez gaszenie silnika bezpośrednio po wprowadzeniu go na wysokie obroty. W takiej sytuacji pompa nie podaje oleju na będący, na wysokich obrotach wirnik. PSJ (piz*owaty styl jazdy) powoduje zacinanie się ruchomych łopatek części gorącej turbiny. Nie można ciągle jeździć na wolnych obrotach, bo zablokują się łopatki-kierownice oraz należy gasić silnik co najmniej po około 30 sekundowej pracy na wolnych obrotach. Kolego a jest możliwe że by turbiny mniałczenie było słychać w kabinie pod czas dodawania gazu?nie bierze oleju,a na zewnątrz słychać normalną prace turbiny.Może to nie turbina tylko coś innego?ale fakt jest taki że pare kucy poszło w trawę,i te mniałczenie w kabinie słychać od 1500 do2500 tyś.obr.na min. na 3,4,i 5 biegu. Mechanik stwierdził że to turbo,a czy mu wierzyć
malinowynos Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Koledzy ja mam pytanko,w mojej niuni spadla moc i zaświeciła sie kontrolka świec żarowych...Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu śmiga ok
piotreki Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Koledzy ja mam pytanko,w mojej niuni spadla moc i zaświeciła sie kontrolka świec żarowych...Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu śmiga ok auto weszlo sobie w tryb awaryjny (notlauf) przyczyn duzo zapnij VAG
rafcisz Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Koledzy ja mam pytanko,w mojej niuni spadla moc i zaświeciła sie kontrolka świec żarowych...Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu śmiga ok auto weszlo sobie w tryb awaryjny (notlauf) przyczyn duzo zapnij VAG to mi jak by turbo wysiadło to chyba moje auto też powinno wejść w tryb awaryjny
malinek21 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Nie koniecznie tryb awaryjny wpada jak sie zatna kierownice w turbir moze byc to równiez dziurawy dolot jest wiele przypadków kiedy samochód wpada w tryb awaryjny.
malinowynos Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Ha!No to podjechałem na warsztat,podłączyli VAG i wyskoczył bład czujnika ciśnienia... w turbinie? ale na czujnik mam poczekać 2 dni,a na razie mam śmigać!!??Jeżdżę 2 dzień i spoko nic się nie dzieje.Kręcą mnie czy co?Może polecicie mi warsztat we Wrocku gdzie mogę liczyć na fachową pomoc?Niunia chora...
malinek21 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Czujnik ciśnienia jest w kolektorze dolotowym.mierzy cisnienie powietrza doładowanego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się