lukjar7 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 witam, przebadałem dziś oba samochody audi a4 awx i octavia z silnikiem agr. w obu przypadkach przy logach statycznych (maf) przepływki dla audi pokazywało maf actual ok 450 mg/R gdzie normą jest 210-350mg/R a w octavi maf actual 485 mg/R gdzie norma jest 230-370mg/R. testy wykonywane na postoju,bez gazu, temp cieczy chlodzacej 80 sstopni, co moze byc przyczyna ze w obu przypadkach przepływomierz podaje za dużo. czy moze warunki atmosferyczne bo na dworze mam mróz.
Gość Murzyn Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 przeplywke sprawdza sie na dynamicznych na pocztek 011 - czy doladowanie jest ok pozniej 008 - czy nie sa obciete dawki i 003 - wskazania przeplywki 80C cieczy to jednak troche za malo
lukjar7 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2007 http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_4_Zylinder_PD.html zasugerowałem sie ta strona silnik awx na kocu i dane dla bloku trzeciego sa podane tylko na jalowym wiec myslalem ze statycznie sie sprawdza tylko.postaram sie zaraz wrzucic logi dynamiczne dla 8 i 11 bloku[br]Dopisany: 23 Grudzień 2007, 21:43 _________________________________________________oto logi, prosze o sprawdzenie i ocene stanu samochodu, i prosze zasugerowac jakie bloki mam sprawdzac dynamicznie a jakie statycznie.
lukjar7 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2007 nie bede mial takiej mozliwosci na razie bo samochod mi uciekł, ale właściciel twiedzi ze mu nie idzie tak jak powinien, ze jest troche przymulony,[br]Dopisany: 23 Grudzień 2007, 22:49 _________________________________________________podaje linki na ktorych wiecej widac. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/dd7c7a09f6b30375.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/772e36abec681ab5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4b9f7b2af952a5a5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b337ecf3680588ba.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/25ee8001bddf923c.html
Gość Murzyn Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 turbina nie do konca rowno pompuje (powyzej 3500rmp ok) dawki tez ma obciete do dolnej granicy. Trzebaby przegonic porzadnie auto i zrobic te 3 grupy o ktorych pisalem
lukjar7 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2007 to jak mam zrobic?? dynamicznie 3 blok 8 blok i 11 blok i wwalić tu wyniki ? te bloki sa najważniejsze zeby zdiagnozować przymulenie silnika?
Gość Murzyn Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 tak[br]Dopisany: 23 Grudzień 2007, 23:17 _________________________________________________jeszcze wypadalo by wiedziec jaka jest temp silnika (007)
lukjar7 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2007 na dworze bylo -5 stopni, samochód trzymał 81 stopni cały czas, dobra ja zrobie jakby co 3, 8, 11 dynamicznie Wlasnie jesli chodzi o diagnoze diesli to dynamicznie ten wyzej wymienione bloki,czy jeszcze cos ?? a statycznie co warto sprawdzic oprócz bloku 000??
alvaro Opublikowano 24 Grudnia 2007 Opublikowano 24 Grudnia 2007 no to 81 stopni to sporo za mało przy "ganianiu" auta...
lukaszr Opublikowano 24 Grudnia 2007 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Chłopaki spójrzcie na kąt synchronizacji rozrządu - przecież to jest grubo ponad normę. Nawet nie chce wiedzieć jak się on zmienia przy obciążeniu !!!. Ja bym to najpierw ustawił, bo jest zdecydowanie za mocno przestawiony. Do tego koniecznie wymień termostat i dopiero potem zrób logi i to najlepiej pełne wg tego: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,18478.0.html Pomijam to co wymieniliście, bo turbo jakoś faluje i dziwna ta przepływka trochę. ACHA JAK ROBISZ LOGI TO KAŻDĄ GRUPĘ ODDZIELNIE, A NIE PO 3 NA RAZ !!!!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się