Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Przepływomierz- logi


lukjar7

Rekomendowane odpowiedzi

witam, przebadałem dziś oba samochody audi a4 awx i octavia z silnikiem agr.

w obu przypadkach przy logach statycznych (maf) przepływki dla audi pokazywało maf actual ok 450 mg/R gdzie normą jest 210-350mg/R a w octavi maf actual 485 mg/R gdzie norma jest 230-370mg/R.

testy wykonywane na postoju,bez gazu, temp cieczy chlodzacej 80 sstopni, co moze byc przyczyna ze w obu przypadkach przepływomierz podaje za dużo. czy moze warunki atmosferyczne bo na dworze mam mróz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeplywke sprawdza sie na dynamicznych

na pocztek 011 - czy doladowanie jest ok

pozniej 008 - czy nie sa obciete dawki

i 003 - wskazania przeplywki

80C cieczy to jednak troche za malo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_4_Zylinder_PD.html

zasugerowałem sie ta strona silnik awx na kocu i dane dla bloku trzeciego sa podane tylko na jalowym wiec myslalem ze statycznie sie sprawdza tylko.postaram sie zaraz wrzucic logi dynamiczne dla 8 i 11 bloku[br]Dopisany: 23 Grudzień 2007, 21:43 _________________________________________________oto logi, prosze o sprawdzenie i ocene stanu samochodu, i prosze zasugerowac jakie bloki mam sprawdzac dynamicznie a jakie statycznie.

25ee8001bddf923c.jpg

b337ecf3680588ba.jpg

4b9f7b2af952a5a5.jpg

772e36abec681ab5.jpg

dd7c7a09f6b30375.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bede mial takiej mozliwosci na razie bo samochod mi uciekł, ale właściciel twiedzi ze mu nie idzie tak jak powinien, ze jest troche przymulony,[br]Dopisany: 23 Grudzień 2007, 22:49 _________________________________________________podaje linki na ktorych wiecej widac.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/dd7c7a09f6b30375.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/772e36abec681ab5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4b9f7b2af952a5a5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b337ecf3680588ba.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/25ee8001bddf923c.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak mam zrobic?? dynamicznie 3 blok 8 blok i 11 blok i wwalić tu wyniki ?

te bloki sa najważniejsze zeby zdiagnozować przymulenie silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dworze bylo -5 stopni, samochód trzymał 81 stopni cały czas,

dobra ja zrobie jakby co 3, 8, 11 dynamicznie

Wlasnie jesli chodzi o diagnoze diesli to dynamicznie ten wyzej wymienione bloki,czy jeszcze cos ??

a statycznie co warto sprawdzic oprócz bloku 000??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki spójrzcie na kąt synchronizacji rozrządu - przecież to jest grubo ponad normę.

Nawet nie chce wiedzieć jak się on zmienia przy obciążeniu !!!.

Ja bym to najpierw ustawił, bo jest zdecydowanie za mocno przestawiony.

Do tego koniecznie wymień termostat i dopiero potem zrób logi i to najlepiej pełne wg tego:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,18478.0.html

Pomijam to co wymieniliście, bo turbo jakoś faluje i dziwna ta przepływka trochę.

ACHA JAK ROBISZ LOGI TO KAŻDĄ GRUPĘ ODDZIELNIE, A NIE PO 3 NA RAZ !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...