browarek Opublikowano 24 Grudnia 2007 Opublikowano 24 Grudnia 2007 mam problem silniczek nie dziala a w zasadzie zadziala raz na jakis czas na menu serwisowym pojawiaja sie błedy 8.5 i 15.1 co mozna z tym zrobic mam upalony silniczek czy jakis kabel nie laczy a moze to jeszcze cos innego
Joke2 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 witam koledzy, mam podobny problem z nawiewem cieplego powietrza do A4 TDI 1,9. bylem juz na VAG-u wyszedl blad , ktory gosc skasowal i autko grzalo.teraz problem powtorzyl sie ten sam.nagrzewnica dziala,klapy dzialaja tylko podejrzewam ze to czujnik, ale nie wiem gdzie to szukac.w czesniej gdy zaczal problem sie pojawiac w pazdzierniku to musialem wylaczyc silnik przewietrzyc kabinke i dzialalo.teraz jak - 10 C to niezbyt przyjemnie sie jezdzi.wlaczam wtedy nawiew gora i lekko nawiewy i w ten sposob te +10 w srodku jest, ale co dalej.od czego zaczac?a moze da sie recznie otworzyc klape od nawiewu cieplego aira,co? pozdrawiam.
adamq Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 A spróbuj zaadaptować klapki VAGiem: 08 HVAC -> Basic Settings -> 001 -> GO
Joke2 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Opublikowano 28 Grudnia 2007 wlasnie wrocilem od kolesia ktory stwierdzil, ze bledow na klimatronicu niet, i nic sie nie da zrobic tylko wymienic nagrzewnice no to wracam do chaty, a tu o dziwo spod grzeje na nogi.moze nie rewelacja ale nastawilem +24C i buciki odtajaly.jakies czary.chyba ze zacina sie klapa cieplo-zimno albo cos w tym rodzaju.dzieki za pomoc zobacze jutro jak rankiem odpale.pozdrawiam
szogun0 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Prawdopodobnie jest coś innego, ale trzeba by przeglądnąć wartości rzeczywiste.
Joke2 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 HI.wlasciwie dzieki forum dowiedzialem sie ze mozna sie bawic klimatronikiem.dzieki.no i pozmienialem wartosci cyfrowe na klapach i dziwo grzeje.zrobilem dzis rundke cirka 50 kilosow gradusy na 22 i nogi ciepluskie, a na outsid'zie -5 wiec nara jest OK>OKOKOKOKOK.byle do wiosny.hawk.pozdrawiam. PS.aha jeszcze musze sprawdzic swiece zarowe dogrzewajace plyn, ktore sa z tylu silnika pod glowica.chociaz juz po 5 kilosach daje cieplem ale to tak dla pewnosci.bye
browarek Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Opublikowano 7 Lutego 2008 bylem na VAG-u i nie dalo rady moim zdaniem serwisant mial zly program (posiadal program ogólny) piojade do polski na holidaya to sprawdze[br]Dopisany: 07 Styczeń 2008, 05:44 _________________________________________________kasowalem bledy dwa razy i za kazdym bylo to samo czy mozna cos jeszcze innego czy juz tyko wymiana silniczka i co oznacza blad 15.1 bo nikt nie potrafi mi wyjasnic
Jarek_b2 Opublikowano 8 Lutego 2008 Opublikowano 8 Lutego 2008 15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej) *15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)
Maciek903 Opublikowano 9 Lutego 2008 Opublikowano 9 Lutego 2008 A czy panel ci myga tz. tak pulusje sygnalizuje cos
browarek Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Opublikowano 16 Lutego 2008 migac miga ale nie rytnicznie i raczej lut poszedl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się