Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki Łódzkie


Seba_LDZ

Rekomendowane odpowiedzi

siema Aniu :wink4:[br]Dopisany: 21 Październik 2011, 19:36_________________________________________________ale puchy :mysli:

Seba pewnie w drodze Kimi w Intercity a reszta pewnie drzemie :polew:

Ha ha jasnowidz :D

No w Intercity, w intercity...

W Bydgoszczy aktualnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Seba_LDZ

    14310

  • klysek

    8185

  • bartek1605

    6526

  • Kimi

    5681

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, ja dzisiaj byłem u machera i zwiększył mi dawki startowe :tongue4: silnik szybciej łapie, ale zobaczymy co będzie na zimnym :wink4: U Seby zróbcie bypasa ze zbiornika do filtra, a Dj sprawdzałeś może w delfinku rozrusznik? a konkretnie tulejki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znowu forum popsuli :polew:[br]Dopisany: 21 Październik 2011, 20:16_________________________________________________

panton, dj. rozumiem że wy macie jakiś dowód na to że to paliwo ucieka a nie nic innego? tak tylko się biernie przyglądam rozmowie :)

rem1k auto po 24h pali.... a po 48h nie pali.. moim zdaniem to nie wina zimnego silnika (przecież po jednej nocy jest zimny a pali) więc pozostaje paliwko... z tego co Sebka wypytałem w sobotę rano pod jego garażem to auto "chechła chechła" aż w końcu zapali... to chechłanie wygląda mi na brak paliwa.... aku zdrowy więc kręci ale, że paliwko gdzieś spierdziela to zanim zaciągnie paliwka silnik próbuje zapalić na tym co ma a ma powietrze tylko (tak mi to wygląda) na samo powietrze autko nie zapali dlatego Sebek go rano jorga jorga... tym jorganiem układ paliwowy wypełnia się paliwkiem a nie powietrzem i po pewnym czasie tego chechłania jak to określił Sebek auto w końcu ma paliwo i zaskakuje.... trochę mnie zastanawia że kilka razy zapłon problemu nie rozwiązał (pompa powinna paliwka napompować i auto powinno zagadać).... hmm..... ominąłbym wszystko i z butelko wężykiem podłączył się omijając ten cały układ..... i wtedy próbował odpalić... generalnie trzeba albo potwierdzić albo obalić teorie z paliwem.... bo może jest inna przyczyna - a ja jestem w błędzie i źle szukamy..... człowiekiem jestem tylko.... mylić się mogę

mała uwaga: paliwo jest spiętrzane przy pracy rozrusznika nie po przekręceniu kluczyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znowu forum popsuli :polew:[br]Dopisany: 21 Październik 2011, 20:16_________________________________________________

panton, dj. rozumiem że wy macie jakiś dowód na to że to paliwo ucieka a nie nic innego? tak tylko się biernie przyglądam rozmowie :)

rem1k auto po 24h pali.... a po 48h nie pali.. moim zdaniem to nie wina zimnego silnika (przecież po jednej nocy jest zimny a pali) więc pozostaje paliwko... z tego co Sebka wypytałem w sobotę rano pod jego garażem to auto "chechła chechła" aż w końcu zapali... to chechłanie wygląda mi na brak paliwa.... aku zdrowy więc kręci ale, że paliwko gdzieś spierdziela to zanim zaciągnie paliwka silnik próbuje zapalić na tym co ma a ma powietrze tylko (tak mi to wygląda) na samo powietrze autko nie zapali dlatego Sebek go rano jorga jorga... tym jorganiem układ paliwowy wypełnia się paliwkiem a nie powietrzem i po pewnym czasie tego chechłania jak to określił Sebek auto w końcu ma paliwo i zaskakuje.... trochę mnie zastanawia że kilka razy zapłon problemu nie rozwiązał (pompa powinna paliwka napompować i auto powinno zagadać).... hmm..... ominąłbym wszystko i z butelko wężykiem podłączył się omijając ten cały układ..... i wtedy próbował odpalić... generalnie trzeba albo potwierdzić albo obalić teorie z paliwem.... bo może jest inna przyczyna - a ja jestem w błędzie i źle szukamy..... człowiekiem jestem tylko.... mylić się mogę

mała uwaga: paliwo jest spiętrzane przy pracy rozrusznika nie po przekręceniu kluczyka

w benzynie pompa chodzi po włączeniu zapłonu, podejrzewam że w dieslu tez tak jest :wink4: u siebie nigdy jej nie słyszałem :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wszędzie[br]Dopisany: 21 Październik 2011, 20:23_________________________________________________zrób testa na dyliżansie i się przekonasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 1.6 na pewno chodzi na zapłonie :tongue4: teraz nie pójdę bo mi się nie chce, a poza tym to miałem chęć przyjechać na spota w ndz i chyba pupa z tego bo się rozchorowałem :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat tera zgrywy nie robie[br]Dopisany: 21 Październik 2011, 20:31_________________________________________________żeby usłyszeć pompe wystarczy włączyć test elementów wykonawczych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AHL różniło się paroma pierdołami a to dla tego że zieloni tam więcej namotali i inny sterownik silnika :wink4:[br]Dopisany: 21 Październik 2011, 20:43_________________________________________________

sami specjaliści :gwizdanie:

dobry wszystkim :tongue4:

jacy tam specjaliści po prostu użytkownicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sami specjaliści :gwizdanie:

dobry wszystkim :tongue4:

czaiła sie czaiła i wreszcie się przywitała :bicz: wiem że to lubisz :naughty:

zapomniałeś dodać SUKO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...