Gość SpongeBob Opublikowano 27 Czerwca 2012 Opublikowano 27 Czerwca 2012 :banan::banan:drineczek zrobiony i czekamy ---------- Post dopisany at 20:25 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ---------- BTW tomek2338873722944 widziany dziś przed południem w Zgierzu na Długiej zgadza sie pol dnia tam siedzialem sobie oczywiscie w miejscu wylaczonym z ruchu
MarianekZg Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 :banan::banan:drineczek zrobiony i czekamy ---------- Post dopisany at 20:25 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ---------- BTW tomek2338873722944 widziany dziś przed południem w Zgierzu na Długiej zgadza sie pol dnia tam siedzialem sobie oczywiscie w miejscu wylaczonym z ruchu i później zdziwienie, że mandacik za szybką :grin: ---------- Post dopisany at 07:28 ---------- Poprzedni post napisany at 07:27 ---------- https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/s720x720/197738_417711568279443_1371666550_n.jpg Marcin, ja widzę że ty nie żartujesz z tymi figami
Seba_LDZ Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2012 Panie Broda co tam sie urodzilo bo akurat produkowalem czekolade jak Pan dzwonil
klysek Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Panie Broda co tam sie urodzilo bo akurat produkowalem czekolade jak Pan dzwonil byles w kiblu,powiedz w prost
damianmaster Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Witam wszystkich mam nadziejeze forumowicze z klubu mi pomoga:) mam taki problem ze w mojej Audi jest problem z doladowaniem i traci na mocy jak jade na 1 biegu pozniej 2,3,4 opor i w pewnym momencie powyzej 3,5 tys obrotow jest takie spowolnienie i jak zahamuje do 0 to pozniej tak sie rozpedza jakby wogole nie bylo turbo i sadze ze nawet maluch by mnie wyprzedzil ;/ czytalem ze to moga byc zanieczyszczone lopatki od turbiny, albo przeplywomierz lub jakis zawor N75 a blad na vagu mam taki 00575 cisnienie w kolektorze ssacym. Dodam jeszcze jak jak go zgasze i odpale to wszystko jest ok ale tak znowu do 120 km mieliscie taki problem? doradzcie mi cos dzieki z gory
Seba_LDZ Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2012 Witam Przede wszystkim zagladaj na spoty i sie ladnie udzielaj to bedzie pomoc zawsze a nie tak z doskoku jak cos sie dzieje To co opisujesz to notlauf czyli masz zabrudzone turbo nie pogonione komin trzeba czyscic czyli pocisnac od czasu do czasu do czerwonego hehe i mowie to ja co tez ma ten problem czyli glowny znawca i mechanik na lodzkim zaraz po Klysiu i Tomku Mam racje Panowie ??
klysek Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 pewnie:decayed: notlauf jak nic daj jej po piz*ze od czasu do czasu
damianmaster Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 No musze jakos podjechac na spocik i pisac z wami a aktualnie bylem troche w niemczech i jakos tak wyszlo boze tam takimi audi jak ja mam moze widzialem z 5 hehe wszystko nowki hankiel:p no wiem wiem czytalem o tym trybie awaryjnym ale swojego tez tak troche tyram i co zapiekly sie? Wiec co mam je oczyscic ? rozebrac ccala turbine to sa znowu takie koszta ze masakra;/ ---------- Post dopisany at 11:54 ---------- Poprzedni post napisany at 11:50 ---------- Moze to ten zawor N75 sterujacy turbina?
klysek Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Nastepne turbo i znowu notlauf tu masz poczytaj sobie lekturke:decayed: ---------- Post dopisany at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany at 11:55 ---------- z tego co pamietam juz wymieniales turbo nie ?
damianmaster Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Nie turbo nie tylko rozrzad pitolnol ---------- Post dopisany at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany at 11:58 ---------- A dodam ze musze zmienic uszczelke pod miska olejowa i na klawie silnika jezeli to ma jakis wplyw moze hehe ---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:00 ---------- Oho i wszystko juz jest jasne:) to wina ze mi ten olej spitala
klysek Opublikowano 28 Czerwca 2012 Opublikowano 28 Czerwca 2012 aaa to moze z kims cie pomylilem no przyczyn mozesz miec duzo przeplywomierz, czujnik N75 i wiele innych na moje oko :vaglogi:wrzuc na forum i bedziemy myslec dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się