Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki Łódzkie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wszystko co było opisane z tym błędem :grin:

---------- Post dopisany at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany at 12:52 ----------

z archiwum wychodzą takie krótkie info:

Kod błędu: 00532 (odpowiedni kod OBD (y) jest / są: P0560, P0561, P0562 i P0563)

Ten kod błędu dotyczy tylko pojazdów z grupy VAG.

Supply com

du Versorgungsspannung

Napięcie zasilania i B +

Dodatkowe informacje na temat kodów błędów. Przerywany

Sygnał zbyt niski ↔ (sygnal zbyt niskie)

Możliwe objawy:

* Błąd lampy (MIL) świeci

* Niepełnosprawność

Możliwe przyczyny:

* Bezpiecznik (s) co słaby kontakt lub są uszkodzone

Napięcie baterii * zbyt niska

* Okablowanie i / lub połączenia do / z baterii

* Akumulator uszkodzony

* Alternator wadliwy

Możliwe rozwiązania:

* Sprawdzić / wymienić bezpiecznik (s)

1. Wyjmij bezpiecznik (s) z

2. aby końce bezpiecznika (s) czyste (bardzo lekkie szlifowanie drobnym papierem ściernym, a następnie bardzo mało sprayu kontakt na nim)

3. bezpiecznik (s), poprzez pomiar multimetrem (bezpiecznik (s) czasami wygląda dobrze, ale pozory mogą mylić)

4. bezpiecznik (s) zastępując / wymienione

Zameldowanie / naprawić okablowanie i połączenia do / z baterii

* Sprawdź / wymień baterie

* Sprawdzić / wymienić alternator

Dodatkowe info:

* Gdy znajduje się w module sterowania, to problem WS lokalnie (okablowanie i / lub połączenia).

* Jeśli wykryto jednocześnie w wielu modułów linii, to ws problem natury ogólnej (masa, akumulator, alternator).

* Przejściowe kody błędów są często przechowywane jako temperatura na zewnątrz jest bardzo niska, a pojemność baterii cierpi z tego dało. Takie błędy mogą być ignorowane

* Przychodzi regularnie z kodem błędu 00532 (napięcie zasilania B +: Sygnał zbyt niski) w innych modułów sterujących.

* Akumulator zapewnia moduł zasilania sterowania silnika, nawet jeśli jest wyłączony zapłon. Że energia elektryczna, moduł sterujący silnika jest w stanie przechowywać dane i przechowywać w historii kodów błędów, dane dotyczące mieszanki paliwa i wiele innych szczegółów. Jeżeli napięcie akumulatora spadnie poniżej pewnego minimum, a następnie Moduł sterujący silnika do wniosku, że gdzieś w obwodzie zasilania jest błędem. Następnym razem po uruchomieniu silnika następnie storingslamnpje (MIL) zapali i kod błędu jest przechowywany.

Zbyt wysoki sygnał ↔ (zbyt sygnału High)

Możliwe objawy:

* Niepełnosprawność

* Nieprawidłowe silnik pracuje

* Nie zacząć

* Błąd lampy (MIL) świeci

Możliwe przyczyny:

* Bezpiecznik (s) co słaby kontakt lub są uszkodzone

* Okablowanie i / lub połączenia do / z baterii

* Okablowanie i / lub połączenia do / z alternatora

* Okablowanie i / lub połączenia do / z regulatorem napięcia

* Alternator wadliwy

* Napięcie usterki regulator

Możliwe rozwiązania:

* Sprawdzić / wymienić bezpiecznik (s)

1. Wyjmij bezpiecznik (s) z

2. aby końce bezpiecznika (s) czyste (bardzo lekkie szlifowanie drobnym papierem ściernym, a następnie bardzo mało sprayu kontakt na nim)

3. bezpiecznik (s), poprzez pomiar multimetrem (bezpiecznik (s) czasami wygląda dobrze, ale pozory mogą mylić)

4. bezpiecznik (s) zastępując / wymienione

* Sprawdź okablowanie i / lub połączeń do / z alternatora

* Sprawdź okablowanie i / lub połączeń do / z regulatorem napięcia

* Sprawdź / Wymień Alternator

* Sprawdzić / wymienić regulator napięcia

Dodatkowe info:

* Gdy znaleziono w module sterującym, a następnie przyczyną jest zazwyczaj lokalnie (okablowanie / złącza).

* Gdy znajduje się w wielu modułów kontroli w tym samym czasie jest zwykle przyczyną coś ogólne uziemienia, jak złe baterii, alternator.

* Przerywane kody błędów może być przechowywane w niskich temperaturach, ponieważ pojemność akumulatora spada. Takie błędy mogą być ignorowane.

* Błąd ten często występuje wraz z kodem błędu 16947 (Voltage System: zbyt wysoka), która jest przechowywana w innych modułach sterujących.

Nieprawidłowy sygnał ↔ (Nieoczekiwane sygnału)

Możliwe objawy:

* Błąd lampy (MIL) świeci

Możliwe przyczyny:

* Bezpiecznik (s) co słaby kontakt lub są uszkodzone

* Akumulator uszkodzony

* Okablowanie i / lub połączenia do / z bezpiecznikami

* Okablowanie i / lub połączenia z / do modułu sterującego silnika wadliwego

* Moduł sterujący silnika Relay

Możliwe rozwiązania:

* Sprawdzić / wymienić bezpiecznik (s)

1. Wyjmij bezpiecznik (s) z

2. aby końce bezpiecznika (s) czyste (bardzo lekkie szlifowanie drobnym papierem ściernym, a następnie bardzo mało sprayu kontakt na nim)

3. bezpiecznik (s), poprzez pomiar multimetrem (bezpiecznik (s) czasami wygląda dobrze, ale pozory mogą mylić)

4. bezpiecznik (s) zastępując / wymienione

Zameldowanie (pomiar bloków) / battery

* Sprawdź / naprawy przewodów i połączeń do / z bezpiecznikami

Zameldowanie / okablowania naprawy i połączenia z / do modułu sterującego silnika

* Sprawdź sterowania silnika Moduł przekaźnikowy

Niestabilna ↔ (Unstable)

Możliwe objawy:

* Nieznany

Możliwe przyczyny:

* Akumulator uszkodzony

* Alternator wadliwy

* Napięcie usterki regulator

* Przekaźnik grzechotki Moduł sterujący silnika

Możliwe rozwiązania:

Zameldowanie (pomiar bloków) / battery

* Sprawdź alternator

* Sprawdź regulator napięcia

* Sprawdź sterowania silnika Moduł przekaźnikowy

Dodatkowe info:

* Kod błędu mówi dokładnie, co się dzieje: napięcie akumulatora jest niestabilny

  • Odpowiedzi 76.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Seba_LDZ

    14310

  • klysek

    8184

  • bartek1605

    6524

  • Kimi

    5681

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
wszystko co było opisane z tym błędem :grin:

-poniżej dopuszczalnego progu regulacji

-napięcie zasilające

i tyle????????

---------- Post dopisany at 13:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:57 ----------

Bartuś tyle z tego zrozumiałam że mam akumulator do wymiany??????????

Opublikowano

coś nie halo z prundem :smiley:

Opublikowano

o wlasnie apropo akumulatora moj jest od nowosci auta jestem ciekaw ile jeszcze pociagnie

Opublikowano

no mój to już chyba nie ciągnie:eusathink:

na mierniku pokazało że ma 51%

Opublikowano

ja tam swojego nie spardzam jak nie odpale tzn ze juz d*pa blada ze trzeba zmieniac ale tamta zime mnie nie zawiodl zawsze zapalil i pozyczalem pradu innym wiec chyba nie jest zle

Opublikowano

no ja mam ten pierwszy rok z racji tego że kupiłam dopiero samochód i akumulatora nie znam, ale chyba lepiej sprawdzić niż w zimie mieć poranną niespodziankę:whistling:

Opublikowano

nom dobre aku to podstawa zeby nie bylo nieprzyjemnej niespodzianki ;)

Opublikowano
:kox:
Opublikowano

:whistling::whistling::whistling:

post-20747-1406905706,6003_thumb.jpg

Opublikowano

no to napisales ;)

---------- Post dopisany 02-09-2012 at 01:47 ---------- Poprzedni post napisany 01-09-2012 at 23:49 ----------

:whistling:

Opublikowano
no to napisales ;)

---------- Post dopisany 02-09-2012 at 01:47 ---------- Poprzedni post napisany 01-09-2012 at 23:49 ----------

:whistling:

:decayed:

:hi::hi::hi:

Opublikowano
:hi: Lukasz wpadniesz dzisiaj na zlota z komputerkim czy za bardzo CI nie pasuje?
Opublikowano

o 18-tej na parkingu przy Realu na Włókniarzy, a jak pada to Port przy Gokartach :wink:

Opublikowano

nie no mam nadzieje ze real ze pogoda sie nie zdupczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...