Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A6 AJG] Kalibracja obrotomierza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Samochód Audi A6 2.4 V6 30V Avant 2000 r. automat.

wczoraj zmieniałem plyn ukladu wspomagania i w tym samochodzie zeby dobrac sie do pompy musialem zdjac cewke i odlaczyc wszystkie przewody wysokiego napięcia, a zeby cały płyn uciekł z pompy to jak zdjalem przewody od wspomagania to trzeba pokrecic kierownica, i wsiadam krece a tu blokada, wiec przekreciłem stacyjke na zaplon i wydaje mi sie ze komputer zeswirował bo nie miał sygnalu z cewki a jak podejrzewam z niej obrotomierz odczytuje obroty silnika, i wydaje mi sie ze cos sie jemu pochrzaniło, slyszalem ze da sie vagiem wykalibrwac cos takiego tylko jak ??

Opublikowano

jest taka funkcja output test - tam jeden z testow to ustawienie wskazowek na srodku - wtedy przestawiasz wskazowki jak cos jest nie tak

Opublikowano

mozesz napisać troszkę jaśniej?? gdzie moge znaleźć tą funkcję?

Opublikowano

wchodzisz w instruments, pozniej output test tyle

Opublikowano

no i jak wejde w ten 17 adres to jak moge dokonywać kalibracji ? przepraszam ze zadaje tyle pytan ale ta leżaca wskazówka denerwuje a jeszcze nie dokonywalem takiej operacji

Opublikowano

wchodzisz w outPT i klikasz start. Na jednym z testow wskazowki przejda Ci do konca i ustawia na srodku. Wtedy bedziesz wiedzial czy sa dobrze ustawione czy nie. Jak nie to rozkrecasz licznik i ustawiasz je wlasnie na tym tescie. Dzialaj - prosta sprawa

Opublikowano

ok, wezme sie za to jutro, ale dziwi mnie to dlaczego one zjechały? a jak rozkrece licznik to fizyczna kwestia ustawienia wskazówki bedzie ograniczała sie na popychaniu wskazówki np do góry ? i np jak ja popchne do góry to ona zostanie tak ?

Opublikowano

od obrotomierza raczej tak

temp silnika, paliwa, oliwy, voltomierz trzeba zdjac wskazowke

Opublikowano

wchodzisz w outPT i klikasz start. Na jednym z testow wskazowki przejda Ci do konca i ustawia na srodku. Wtedy bedziesz wiedzial czy sa dobrze ustawione czy nie. Jak nie to rozkrecasz licznik i ustawiasz je wlasnie na tym tescie. Dzialaj - prosta sprawa

Trzeba przyznać, że to dość drastyczny sposób kalibracji wskazówek :decayed:

Nie wydaje mi się ,że jest to jedyny sposób kalibracji tych wskazówek. Bo skoro można wykalibrować w VAG'u wskazówki od paliwa i woltomierza i chyba od wody, to dlaczego nie można w taki sam sposób wykalibrować wskazówek od obrotomierza i prędkościomierza ? :)

Opublikowano

wchodzisz w outPT i klikasz start. Na jednym z testow wskazowki przejda Ci do konca i ustawia na srodku. Wtedy bedziesz wiedzial czy sa dobrze ustawione czy nie. Jak nie to rozkrecasz licznik i ustawiasz je wlasnie na tym tescie. Dzialaj - prosta sprawa

Trzeba przyznać, że to dość drastyczny sposób kalibracji wskazówek :decayed:

Nie wydaje mi się ,że jest to jedyny sposób kalibracji tych wskazówek. Bo skoro można wykalibrować w VAG'u wskazówki od paliwa i woltomierza i chyba od wody, to dlaczego nie można w taki sam sposób wykalibrować wskazówek od obrotomierza i prędkościomierza ? :)

mi się też tak kolego wydaje... tylko jak zrobic to w vagu?[br]Dopisany: 26 Grudzień 2007, 10:27 _________________________________________________zabieg został wykonany i wszystko chodzi jak należy :)

wskazówka od obrotomierza nie byla wcisnieta na swoje miejsce(lekko sie trzymała na osi, dlatego sie suwała) i daje ludziom do wiadomości ze szybki przedniej sie nie podwarza tylko wyjmuje cały licznik z obudowy :thumbup:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...