TurboTeam24 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Witam... Od dłuższego czasu próbuje znaleźć podobny przypadek jak u mnie, ale niestety na forum nie widzę identycznego problemu. Wiec opiszę mój problem od początku.. Zacznę od tego, że na VAGu nie wyświetla żadnego błędu Silnik podczas nadepnięcia na gaz zaczyna szarpać,po lekkim puszczeniu gazu przestaje i baaardzo powoli przyspiesza bez szarpania. Na początku były to bardzo lekkie mało odczuwalne szarpnięcia w czasie ok 2 tygodni szarpania tak wzrosły, że nie idzie normalnie przyspieszać.. Wskaźnik doładowania pokazuje nawet do 1.1 bara (wiec przeładowuje) po ściągnięciu kostki z N75 ładuje do 0.2 Wtedy szarpania zmalały, lecz nie do końca.Dlatego zastanawia mnie czy to wina N75 czy czegoś innego..Wężyki i cały dolot wydaję się ok. Dodam jeszcze ze po odpaleniu samochodu (na zimnym silniku) przez bardzo krótki moment silnik wchodzi normalnie na obroty.. Ogranicza mnie fakt że jestem za granicą i po 1 nie chciałbym zostawić fortuny u mechaników..po 2 nie mam części zamiennych do sprawdzenia. Od niedawna posiadam interfejs dlatego na razie jestem zielony jeśli chodzi o logi. Jeśli ktoś ma sposób na mój problem byłbym wdzięczny za poradę.. Pozdrawiam..
KYLOMC Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 sprawdź szczelność dolotu z filtra -turbina i turbina przepustnica ,najlepiej wepnij ciśnienie tylko nie duże w wężyk od podciśnienia i zatkaj wlot dolotu wtedy sprawdzisz całość .Jak będzie gdzieś upuszczać to już będziesz wiedział ;D mam to samo co ty ,ja tak zrobiłem i wyszło ze IC mi puszcza ;/
TurboTeam24 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Hmm... gdyby IC puszczał, nie byłoby słychać uciekajacego powietrza?? Bo u mnie sprawdzałem i nic nigdzie nie słychać jeśli chodzi o nieszczelność..
KYLOMC Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 a jak to sprawdziłeś ? jak nie nieszczelność to zawór n75 zobacz czy sprawny ,no i gruszkę (WG) czy nie puszcza
TurboTeam24 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Sprawdzałem na słuch, bo powinno być słychać..może sie mylę.. Nie wiem jak dokładnie sprawdzić N75, napięcie na kostce wynosi u mnie 6,5V wiec nie chciałem podłaczać 12..!! Gdy go wymontowałem i dmuchnąłem w najdłuższy króciec od dolotu to czułem lekki przepływ powietrza..nie wiem czy nie powinien byc w tym momencie całkowicie zamknięty..??!!
KYLOMC Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 6,5v to dobrze a co do szczelności to na włączonym silniku nic nie usłyszysz i na jałowym niema takiego ciśnienia , sprawdź tak jak ci mówiłem wtedy będziesz miał pewność ze nie ucieka ,a jak obroty lekko ci nie skaczą może ?
TurboTeam24 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Może i masz racje, ale czy takie lekkie puszczanie IC byłoby powodem takich mocnych szarpań i przeładowania aż do 1.1 bara?? hmm..a możliwe żeby sonda lambda miała coś z tym wspólnego??
TurboTeam24 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 możliwe żeby to były cewki jeśli nawet przy 5 tyś obrotów do których z bólem dochodzi, po lekkim puszczeniu gazu jedzie jakby nigdy nic..zero szarpania..!! Lecz gdy znowu wcisnę mu gaz, od razu zaczyna szarpać..Sam już nie wiem na czym się najbardziej skupić..
adrianus Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 f*ck, dzis stalo mi sie dokladnie to samo:/ vag nie pokazuje bledow, cewek nie wywala, czyscilem przepustnice, robilem adaptacje, przez 2 minuty chodzil ok, po czym zaraz znowu lipa:/ w poniedzialek bede podmienial cewki na inne zobaczymy co tam sie dzieje
TurboTeam24 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Nie wiem w jakim stanie jest DV.. Jak go najlepiej sprawdzić??
Dev Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Nie wiem w jakim stanie jest DV.. Jak go najlepiej sprawdzić?? wyciągnac i sprawdzic opis jest na forum
Buba Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Nie wiem w jakim stanie jest DV.. Jak go najlepiej sprawdzić?? podmienić
Dev Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 nie, nawet nie to, DV bardzo łatwo sprawdzic nie trzeba do tego zadnej filozofii
TurboTeam24 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 jeszcze mam pytanie.. czy kąt wyprzedzenia zapłonu nie jest winny?? może w tą stronę by spojrzeć..hmm.. dodam że po dodaniu gazu i szybkim puszczeniu słychać w filtrze powietrza tak jakby szarpany odgłos powietrza..nie wiem czy to normalne..!! słychać także przy szarpaniu na obciążeniu strzelanie w dolot...
Dev Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 to sa objawy pracy DV-ki teraz musisz ja wymontowac i sprawdzic czy działa prawidłowo i czy jest szczelna
TurboTeam24 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 to sa objawy pracy DV-ki teraz musisz ja wymontowac i sprawdzic czy działa prawidłowo i czy jest szczelna ok..jutro rano go sprawdzę i dam znać.. więc twierdzisz że reszta tzn. N75 lub zapłon odpada tak??
Buba Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 nie, nawet nie to, DV bardzo łatwo sprawdzic nie trzeba do tego zadnej filozofii [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2011, 22:27_________________________________________________ to sa objawy pracy DV-ki teraz musisz ja wymontowac i sprawdzic czy działa prawidłowo i czy jest szczelna ok..jutro rano go sprawdzę i dam znać.. więc twierdzisz że reszta tzn. N75 lub zapłon odpada tak?? a kto to wie. przez forum nikt ci nie powie, musisz sam sprawdzać i eliminować poszczególne elementy
TurboTeam24 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 nie, nawet nie to, DV bardzo łatwo sprawdzic nie trzeba do tego zadnej filozofii [br]Dopisany: 08 Kwiecień 2011, 22:27_________________________________________________ to sa objawy pracy DV-ki teraz musisz ja wymontowac i sprawdzic czy działa prawidłowo i czy jest szczelna ok..jutro rano go sprawdzę i dam znać.. więc twierdzisz że reszta tzn. N75 lub zapłon odpada tak?? a kto to wie. przez forum nikt ci nie powie, musisz sam sprawdzać i eliminować poszczególne elementy Kolego myslę że po to jest forum żeby sobie pomagać i ewentualnie podpowiedzieć od czego zacząć.. Gdybym miał sprawdzać wszystko po kolei nie byłoby tego postu..a ja traciłbym niepotrzebnie czas na sprawdzanie "chybił-trafił" tym bardziej że nie wiem czego się czepić..a tak po podpowiedzi Devastation jutro pogrzebie przy DV-ce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się