emaks Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Witam. Od 2 tygodni mam zamontowaną sekwencję w mojej Audi. Mam silnik 1.8T i przed założeniem gazu sprawdziłem sobie elastyczność na III biegu. Od 60km/h do 160km/h mój czas na benzynie wynosił około 12 sekund. Na gazie jest aż około 18 sekund. Mam założony taki sprzęt: Stag 4 Magic Jet Scorpion ST Spalanie przy normalnej jeździe, bez przeciągania na biegach: Trasa: 8,5l/100km LPG Miasto: 14l/100km LPG Czy taki mułek jest normą przy sekwencji?
juby_p Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 nie to nie jest normą, Twoja instalacja powinna sie dac tak wystroić żeby silnik chodził identycznie jak na benzynie, graty masz wmiare poprawne, trzebabby jeszcze sprawdzić jakie masz spadki ciśnienia i czy sa jakieś błędy instalacyjne, może jakieś fotki pokażesz z podmaski i zbiornika ze zdjętą pokrywą. Jak instalka ma 2 tygo to jeszcze możesz wymóc jakies poprawki jak coś jest nie tak zamontowane. Podstawowe pytanie auto było strojone na drodze? i czy masz kabel do staga żeby zrobic screany z programu?
emaks Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Dziś wstawię fotki butli i gratów spod maski. Kabla do staga nie mam. Jechałem z gazownikiem z podłączonym komputerem i co chwilę coś zmieniał, aż do momentu, gdy było wszystko OK, tzn. do momentu aż autko przestało szarpać i zaczęło płynnie przyśpieszać. Wydawało mi się, że jest tak jak na benzynie, ale pomiar czasowy pokazał, że różnica jest duża. Tak bez stopera w ręku nie czuję dużej różnicy, ale teraz gdy wiem, że czas jest o wiele gorszy, to zwracam na to uwagę... A skoro nie powinno być różnicy, to będę do tego dążyć, żeby mi to ładnie zestroili. Od czego zacząć? Może mam się przejechać z gaziarzem i podłączonym kompem i mierzyć czas? Jak będzie około 12 sekund od 60 do 160 km/h na III biegu (jak to było na benzynie) to zostawić... Ale teraz mi się przypomniało, jak mówił coś o mapach, czy wykresach... Tak ustawił, że się pokrywają na siebie czy coś takiego... Nie wiem - jestem laikiem w tych sprawach. Ale skoro spalanie jest teraz w normie to czy jak ustawi, że na gazie będzie jak na benzynie to czy nie zacznie więcej palić? Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie tematem.
juby_p Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Tak na odległości nie powiem ci co jest źle zestrojone bez screanów, generalnie aut musi jexdzic jak na benzynie i przytym spalanie gazu 15-20%wieksze niż benzyny innych opcji niema. Zobaczymy fotki może sie cos rozjaśni.
notorious Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 normalne ze bedzei wiecej na gazie palil co w tym dziwnego? i normalne jest to ze auto straci kilka koni... np w twoim przypadku z 7 .. prawie nie odczuwalne ale napewno w gazie nei rozbisz tez 12 s.. tylko np 14sekund.. wez na to poprawke! ze jezdzisz o polowe taniej wiec musi z litra wiecej zjesc i slabiej przyspieszac.. nie mniej jednak warto przetestowac.. sprawdze sam u siebie na zwyklym 125km. ile w benzynie ile gazie ciagnie
juby_p Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 normalne ze bedzei wiecej na gazie palil co w tym dziwnego? i normalne jest to ze auto straci kilka koni... np w twoim przypadku z 7 .. prawie nie odczuwalne ale napewno w gazie nei rozbisz tez 12 s.. tylko np 14sekund.. wez na to poprawke! ze jezdzisz o polowe taniej wiec musi z litra wiecej zjesc i slabiej przyspieszac.. nie mniej jednak warto przetestowac.. sprawdze sam u siebie na zwyklym 125km. ile w benzynie ile gazie ciagnie Jak jesteś taki dokładny że 7 koni straci to może powiesz coś o momencie obrotowym??
emaks Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2011 To że spali więcej to wiem - już mi pali więcej o około 2 litry w stosunku do benzyny - i dobrze - i tak jest taniej. Ale czy jak mi podkręci gazownik, żeby czas na gazie się zbliżył do czasu na benzynie, to czy nie spali jeszcze kolejnych 2 litrów? O to mi chodzi... Zaraz wstawię fotki - najlepszej jakości to nie są, bo robione telefonem. Wrazie co to zrobie cyfrówką, choć wydaje si się, że założona jest dobrze. Przy butli za cholere nie chciały mi wyjść ostre zdjęcia. Może nie jest to zbyt widoczne, ale zostawiony jest tam spory zapas kabla - jakiego? Nie wiem... Pisze to, żeby nie było że jest tam jakiś bałagan czy coś... [br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 07:20_________________________________________________ Jeszcze raz przepraszam za jakość...
juby_p Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 1. Wtryski musza byc zamontowane w pozycji pionowej a nie lezącej w innym przypadku szybko sie zabrudzą 2. Filtr fazy lotnej do zniany na matrixa - przy tych wtryskach, maja podatność na zabrudzenie mazutem i trzeba je maxymalnie chronić 3. Jesli robiłes fotke butli stojąc za samochodem a mysle ze tak to butla bezwzglednie do przekrecenia o 180stopni jest zamontowana w pozycji do jazdy na wstecznym:) Generalnie gazownika albo jest wygodnicki albo leniwy, może niema tragedii ale można był zrobic to duzo staranniej. Co do twojego spadku mocy to zapytaj gazownika jakiej średnicy masz dysze we wtryskach z mojego doświadczenia powinny byc 2,5mm ciśnienie ustawione na 1,1-1,2 i przy tych parametrach jak skalibrujesz prawidłowo czyli koniec mnożnika okolice 1 lub lekko poniżej.
sylwiasty Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Witam! Jak dla mnie to do poprawki montaż wtryskiwaczy oraz jak wyżej kolega napisał - butla do obrócenia o 180*. te wtryskiwacze niech Ci zamontują pojedynczo na bardzo krótkich przewodach. Będą wtedy w pozycji prawie pionowej co będzie dla nich zdrowsze a tym samym poprawi reakcję silnika na dodanie gazu. Nie podoba mi się też montaż sterownika gazowego - miejsce nie najlepsze. U mnie też zamontowali podobnie, kazałem przełożyć do skrzynki ze sterownikiem silnika i teraz pod maską praktycznie nic nie widać a sterownik nie jest narażony na zalanie. Po montażu w mojej 1.8T montowali kilka tygodni w drugiej 1.8T dla jakiejś kobiety i zrobili identycznie jak u mnie. Od tej pory wszystkie A4 tak puszczają. Nauka nie poszła w las. Co do sterownika zrobisz jak uważasz ale wtryskiwacze i butlę niech poprawią.
emaks Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2011 A jaki wpływ może mieć na to wszystko obrócona butla? Wtryski mam rozwiercone do 2mm. Dziś mi podniósł ciśnienie na parowniku i jest troszkę lepiej, za to delikatnie falują obroty na biegu jałowym - bardzo delikatnie.
juby_p Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Od połowy zbiornika może ci sie prełanczać na benzyne. Gazownik ma ci to bezwzględnie poprawić i koniec, jest to niezgodne ze sztuką. Tak samo jak dysze 2mm trzeba rozwiercić. Jak już tak drożymy temat to dysze masz 2mm ciśnienie jakie? pewnei z 1,5 a mnoznik na końcu mapy 1,2 ciekawe od jakich obrotów zapetla ci wtryski przy bucie? bendziesz u gazownika zrób fotke mapy i ustawień i wtedy silnik ma pracowac na gazie. Co do wtrysków można poprawić je na pionowo alno zamontowac pojedynczo jak pisał kolega sylwiasty. Trzeba je poprawić bezwzględnie i zmienic fitr na matrixa.
emaks Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2011 No spoko. Chłopaki... Jestem ćwok jakich mało. Założyłem ten temat, bo wydawało mi się, że jest muł na gazie. Napisałem też w pierwszych postach, że różnicy nie czuć, tylko widać ją ze stoperem w ręku. Pisałem, że na benzynie miałem około 12 sekund od 60 do 160, a na gazie około 18. Gówno prawda! Jesem wściekły na siebie! :wallbash: :wallbash: Ten pomiar był robiony od 60 do 140!!!! I jak na benzynie miałem około 12 sekund tak na gazie mam teraz niecałe 13 sekund! :wallbash: :wallbash: Aż mi siebie jest żal... Gazownik dziś mi powiedział, że podnióśł ciśnienie na parowniku i że teraz MUSI być dobrze. I kurde jest... Jutro do niego pojadę i powiem o butli oraz wtryskach. Sprawdzę jakie jest ciśnienie i na jakim poziomie jest ten mnożnik. Masakra!!! Jeszcze jedno... Jak mi podniósł ciśnienie na parowniku, to wzrośnie spalanie?
harley22 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Kolego daj znać ile teraz Ci będzie spalał gazu
emaks Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Spoko. Myślę, że do piątku zrobie te 100km i napiszę.
juby_p Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Gazownik dziś mi powiedział, że podnióśł ciśnienie na parowniku i że teraz MUSI być dobrze. I kurde jest... niezakladał bym się
Embe Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Napisz ile Ci wychodzi spalanie jak już trochę pojeździsz bo przymierzam się do B5 1,8T z LPG i chciałbym wiedzieć
emaks Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Siemanko. Więc tak. Dysze mam już rozwiercone na 2,5mm. Ciśnienie ustawione na 1,2. Mnożnik jest w okolicy 0,9. Autko śmiga aż miło. Jeździ jak na banzynie - żadnej różnicy nie ma. Skoro Audiczka pracuje prawidłowo to gazownik nie widział potrzeby, aby podnieść wtryski. Jeśli chodzi o butlę to powiedział, że to jakaś bzdura - butla wtedy musiałaby być obrócona w sposób, który uniemożliwiłby sprawdzenie stanu gazu na butli, ustawieniu jego poziomu i wogóle cały zawór byłby obrócony... Filtr na Matrixa zmienię przy następnej wymianie filtrów. Spalanie jest bez zmian: Trasa: około 9l Miasto: około 13l Oba wyniki osiągnięte bez świrowania na drodze - spokojnie i przyjemnie.
juby_p Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Twój gazownik to jakis beton niedość ze nie umie czytać to głosi jeszcze bzdurne teorie takie jest moje zdanie, jak bałwan niewiedział jakie mają być dysze to wystarczyło zerknąć w kartkę dołaczoną do wtrysków ale jak sie nie umie czytac to poco:) pozatym jego teoria jest bzdurna co do ustawienia butli. masz tak zamntowaną że gaz jest powierany z przodu butli a jak bedziesz miał mało gazu i przybutujesz gaz przepłynie i usłyszysz pi pi pi, jego teoria popiera tylko jego lenistwo.
emaks Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Acha... Pośmigam i spróbuję zaobserwować to zjawisko. Raz już mi gazu zabrakło, bo chciałem go w całości wyjeździć i zobaczyć ile do butli wchodzi. Więc kilka kilometrów na "oparach" zrobiłem i nic się nie działo. Bardzo dziękuję za wszystkie opinie. Pozdrawiam.
!Tommy Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 normalne ze bedzei wiecej na gazie palil co w tym dziwnego? i normalne jest to ze auto straci kilka koni... np w twoim przypadku z 7 .. prawie nie odczuwalne ale napewno w gazie nei rozbisz tez 12 s.. tylko np 14sekund.. wez na to poprawke! ze jezdzisz o polowe taniej wiec musi z litra wiecej zjesc i slabiej przyspieszac.. nie mniej jednak warto przetestowac.. sprawdze sam u siebie na zwyklym 125km. ile w benzynie ile gazie ciagnie to nie jest normalne. znam kilka aut, które na gazie wypluwają kilka koni więcej (1.8t, s4 itd) ale żeby nie być gołosłowny (bo każdy może powiedzieć że słyszał ale nie ma potwierdzenia) zapraszam do tematu z moim autem i zobaczenia wykresów z hamowni. fakt auto po chipie, ale na bezynie jest 186 koni a na gazie 194 konie podstawa to dobry gazownik, nie tylko taki co potrafi zamontować gaz bo to 1/3 sukcesu. 2/3 sekcesu to zestrojenie i poustawianie wszystkiego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się