Norge10 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Kilka dni temu kolega mechanik czyscil mi hamulce tzn. zeszlifował ranty z tarcz , obczyscił klocki, przeczyscil tłoczki, jednym słowem generalna rewitalizacja wszystkich zaciskow, tarcz i klocków - tak twierdził bo nie widzialem jak robił. Dzisiaj wymienialem koła na letnie i tylne tarcze są wg mnie za mocno sciskane przez klocki bo przy obracaniu ich klocki trą o tarcze dosc mocno, Czy tak ma być czy tarcza bez zaciagnietego ręcznego ma obracać się lużno i lekko ?
paweu1 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Koło ma się kręcić bez oporów. Klocki ciasno siedzą i nie odbijają, albo prowadnicę zacisków są krzywę
CoLo Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Albo prowadnice trzeba przeczyscic i nasmarowac...pare dni temu to przerabialem
kedzior_1265 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 w czesniej tego niebylo najprawdopodobniej jak czyscil slizgi na jednych z slizgow cos podeszlo i caly zacik bedzie zalozony skosnie, sprawdz slizgi
kubson Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Nie ma sensu obracac tarcza :gwizdanie: Jak wyżej kilka postów, obróc całym kołem i napisz jak chodzi zapewne bedzie ok
Norge10 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Obracałem kołem no i słychać tarcie a koło nie obraca leciutko tylko z pewnym oporem,który powodują klocki. Kolega ktory mi to czyscil wczesniej powiedział teraz ze w autach VAG czesto sie zdarza ze zapiekaja sie zaciski i trzeba je wymieniać ale ile w tym prawdy to nie wiem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się