Fabianooo Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Witam. Mam problem z moim 1.8Tq, a mianowicie brakuje mu mocy:/ wiem ze byly juz podobne tematy ale nigdzie nie objawialy sie tak jak u mnie. sinik pracuje rowno, nie szarpie , nie gasnie, pali na dotyk ale jak mu depne to zbiera sie jak zolw:/ ze spalaniem w normie. wymjenilem filtr powietrza i przepywomierz ale kopa wogole mu brak podpinalem go i nie ma zadnych bledow... samochod ma przejechane 90 tys na 100% bo mam od nowosci
MoKrY Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 jesli masz go od nowości to wiesz co bylo robione,,,, zapytam tylko w jaki stanie są swiece przewody wn, filtr paliwa a raczej kiedy ostatnio byly robione czasami takie rzeczy robią "dużą różnice"
Fabianooo Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2007 swiece byly wymienione jakies 25tys km temu tak samo przwody i filtr paliwa:/ chyba ze siadly ale watpie. w tygodniu wyminie je jeszce raz ale watpie zeby pomoglo
MoKrY Opublikowano 31 Grudnia 2007 Opublikowano 31 Grudnia 2007 moze sie wstrzymaj.... cos tu dziwnego sie dzieje.... najlepiej bylo by zrobić logi chyba
Fabianooo Opublikowano 31 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2007 dzieki zobacze co z tym katalizatorem , moze pomoze
Fabianooo Opublikowano 31 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2007 oleju ani grama nie bierze. turbo jest raczej w porzadku. najgorzej to jest przy wiekszych predkosciach:/ na 5 przy 160 puchnie ... a zanim sie rozbuja do tych 160 to trzba troche czasu :/
mareks84 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Opublikowano 1 Stycznia 2008 przy turbo jest taka gruszka zwana westergate odpowiada za cisnienie doladowania,ustawia sie poprzes dokrecenie lub odkrecenie srubki moze nie byla zakontrowana poluznila sie i rozlegulowalo sie doladowanie,zeby to sprawdzic trzeba sie troszke naginnastykowac bo ta sruba znajduje sie pod kolektorem ja bynajmniej mialem kiedys taki wlasnie przypadek....
Fabianooo Opublikowano 1 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2008 kurcze jakos nie moge tego znalesc a jak to wyglada?? dzieki za pomoc
PABLO Opublikowano 1 Stycznia 2008 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Fabianooo a dawałeś przepustnice do czyszczenia to tez moze byc przyczyna jezeli jest zabrudzona. Przepływomierz??
Fabianooo Opublikowano 1 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2008 nie czyscilem . a dzisiaj rano troche obroty mi spadaly ale pozniej sie uspokoil... wyczyszcze katalizator, przepustnice i zobacze co sie bedzie dzialo
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 stawiam na katalizator. Wywal i wstaw rurkę lub uniwersalny. Stary możesz sprzedać i w przypadku rurki zarobisz jeszcze na tym a jak wstawisz uniwersalny to dopłacisz z 50-100 zł
PABLO Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 nie czyscilem . a dzisiaj rano troche obroty mi spadaly ale pozniej sie uspokoil... wyczyszcze katalizator, przepustnice i zobacze co sie bedzie dzialo Jak przeczyścisz to daj znać czy będą zmiany bo ja też nie długo muszę z tym zrobić.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 katalizatora się nie czyści, conajwyżej wywala się wkład ceramiczny
mareks84 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 to jest przy tej gruszcze taka sruba zagwintowana na ktorej sa nakretki zakontrowane, tego nie zobaczysz dopuki nie scigniesz turbo albo kolektor wydechowy, najlepeij sciagnac turbo i zawiesc do zakladu zeby sprawdzili doladowanie lub tez mozna sprawdzic poprzez zegar do tego sluzacy na samochodzie bez demontowania turbo- lecz jednak malo ktory z mechanikow ma taki sprzet :/
Fabianooo Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2008 chyba sam sie nie bede w to bawil podjade do warsztatu zeby mi spr. doladowanie. Wielkie Dzieki mareks84
mareks84 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 no sprawdz doladowanie,sam ostatnio to u siebie robilem i robi sie to naprawde bardzo prosto, powinno byc w granicach 0.6-0.7 bara i najlepiej zeby ani wiecej ani mnie u mnie ciut wiecej wykazalo czyli trzeba troszke podregulowac. Musze sciagnac turbo i dac do zakladu gdzie naprawiaja turbo wystarczy podkrecic srubke i ustawia mi idealnie na 0.6 pozdrowka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się