ono Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Kali , czy ja dobrze widzę 55 tys za B6 1.8T ?? kuuurwa ostatnio za 55 to ja miałem B7 3.0 TDI ASB (2006) 108 tyś przebiegu w idealnym stanie , i to w komisie kolo domu .
moskal Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 siema w końcu dzisiaj mi sie rzygać nie chce
HeresR32 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Kali , czy ja dobrze widzę 55 tys za B6 1.8T ?? kuuurwa ostatnio za 55 to ja miałem B7 3.0 TDI ASB (2006) 108 tyś przebiegu w idealnym stanie , i to w komisie kolo domu . pewnie jakies lewe bylo to b7 , a swoja droga troche drogo jak na b6
bajk Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Kali , czy ja dobrze widzę 55 tys za B6 1.8T ?? kuuurwa ostatnio za 55 to ja miałem B7 3.0 TDI ASB (2006) 108 tyś przebiegu w idealnym stanie , i to w komisie kolo domu . pewnie jakies lewe bylo to b7 , a swoja droga troche drogo jak na b6 przecież do tego dojdą jeszcze koszty sprowadzenia, akcyzy itd.. wyjdzie grubo ponad 60k :polew: [br]Dopisany: 05 Styczeń 2011, 08:20_________________________________________________Chociaż nie - w 60 powinno się zamknąć - w każdym bądź razie nie warta swojej ceny
boberek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Kali , czy ja dobrze widzę 55 tys za B6 1.8T ?? kuuurwa ostatnio za 55 to ja miałem B7 3.0 TDI ASB (2006) 108 tyś przebiegu w idealnym stanie , i to w komisie kolo domu . pewnie jakies lewe bylo to b7 , a swoja droga troche drogo jak na b6 ta 55 tys za B6 to przesada jeszcze zciuchrane dokładki nie w kolorze brak RNSa itp to kapeć za 55 tys a ASB za 55 tys to oniakowi nie przeszkadza w jakim stanie bo to nie jest auto nacodzień :polew: :polew:
Buba Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 nie wiem skad sie biora ceny BEXow ale 14-15k ojro to minimum... ceny jak za RSy
moskal Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 nie wiem skad sie biora ceny BEXow jest popyt to i ceny sie trzymają
Buba Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 no ale bez przesady, gole B6 z korbami w takich cenach
moskal Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 no ale bez przesady, gole B6 z korbami w takich cenach no ale 190 kuniuf :naughty: :naughty: ja osobiście zamiast gołego B6 wolałbym odjebane B5
poziek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 w końcu się jorgnęli o bezsensowności zakupy tej padliny
Flyer Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 dokladnie, 55k za to B6 to lekka przesada. oniak, Tobie sie trafilo no ale bez przesady, gole B6 z korbami w takich cenach no ale 190 kuniuf :naughty: :naughty: ja osobiście zamiast gołego B6 wolałbym odjebane B5 a ja odwrotnie
moskal Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 a ja odwrotnie bo ty nie miałeś B5 i nie czujesz klimatu :naughty: :naughty:
Flyer Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 nie mialem, ale czasami jezdze brata B5 i roznica jest - wyciszenie, ergonomia, detale, fotele. dlatego wolalbym kupic nowsze technologicznie auto (ktore moznaby doposazyc) niz dopasionego dziadka
moskal Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 nie mialem, ale czasami jezdze brata B5 i roznica jest - wyciszenie, ergonomia, detale, fotele. dlatego wolalbym kupic nowsze technologicznie auto (ktore moznaby doposazyc) niz dopasionego dziadka no różnica w technologii jest na korzyść B6 , ale to auto bez duszy
.i.KALI.i. Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Siemanko Edmondo wszystkiego najlepsiejszego nie spełnia twoich wymagań nie ma 4 szyb elektrycznych Zawsze można dołożyć, aczkolwiek wolałbym fabryczny montaż, to racja. Kali , czy ja dobrze widzę 55 tys za B6 1.8T ?? kuuurwa ostatnio za 55 to ja miałem B7 3.0 TDI ASB (2006) 108 tyś przebiegu w idealnym stanie , i to w komisie kolo domu . No to miałeś farta. Znajdz mi B6 sedan, najlepiej czarny ale przeboleje inny kolor po za srebrnym. S-line pełny pakiet najlepiej po czerwcu 2004, quattro BEX, kolorowy fis. Na navi mi nie zależy bo i tak bede montował rnsa. a jak jeszcze bedzie szyber dach to już bedzie cacko. Płace powiedzmy 40 tyś i poprosze dostawe pod dom. Niestety takich rzeczy to nawet w erze nie mają. jeszcze zciuchrane dokładki nie w kolorze Bo to pierwsza generacja s-line, zderzaki miały do maja 2003 zwykłe. brak RNSa tak jak pisałem bede dokładał i tak. Musze mieć jakiś fun z modzenia nowej fury. nie wiem skad sie biora ceny BEXow ale 14-15k ojro to minimum... ceny jak za RSy Bo jest ich mało a różnica przy innych 1.8T jest jak dla mnie znacząca, na tyle mocno, że choćby nie wiem jaki wypasik był nie kupie innego silnika niz BEX. no ale bez przesady, gole B6 z korbami w takich cenach no ale 190 kuniuf :naughty: :naughty: ja osobiście zamiast gołego B6 wolałbym odjebane B5 2 IC, inne turbo i większe wtryski. jak miałbym do wyboru 1.8t b6 vs 1.8t b5 to biore w ślepo B6 bo ty nie miałeś B5 i nie czujesz klimatu Ja miałem. I S/RS B5 jest mega za***istym autem, mają wygląd, klase, super się tym jeździ i mają to coś. Ale gdy rozmawiamy o zwykłym dupowozie to zdecydowanie wybieram B6, robie na black-madafacka-laski-piszczą-i-ściągają-majtki-przez-głowe dlatego wolalbym kupic nowsze technologicznie auto (ktore moznaby doposazyc) niz dopasionego dziadka Sie podpisuje pod tym. w końcu się jorgnęli o bezsensowności zakupy tej padliny A Ciebie nikt o zdanie nie pytał łosiu. Aczkolwiek z jednym masz racje, można znaleźć lepszy egzemplarz. Pytanie tylko kiedy... Jakby Wam się rzuciło w oczy B6 1.8T BEX QUATTRO S-LINE SEDAN najlepiej po czerwcu 2003 to dajcie cynka. Ale musi być bex, q i s-line. Bez tego auta nie kupie. Ależ posta zmodziłem, chyba mój najdłuższy w historii :gwizdanie:
poziek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Bo jest ich mało a różnica przy innych 1.8T jest jak dla mnie znacząca Co ty gadasz ziom ? Jaka znacząca ? Kup sobie zwykłego AVJ i będziesz miał super sprzęt po czipie. Zakładasz K04 za 950$ i objeżdżasz BEXa po czipie. BEX to przereklamowane gówno, i nikomu nie doradziłbym przepłacać Nawet takiemu tatusiosynkowi jak ty [br]Dopisany: 05 Styczeń 2011, 10:45_________________________________________________ 2 IC, inne turbo i większe wtryski. 2 x SMIC to jest kolejny szajs inne turbo? - minimalna różnica od 12 łopatkowej k03 - dla ciebie niezauważalna większe wtryski - spokojnie twoja seria na k04 da radę, a potem kupisz sobie za majątek 300zł 380ccm - to nie są części za ktore przepłaca się 15k zł.
Flyer Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Poziek ma racje, kup zwykle 1.8T, tanim kosztem zrobic te 200PS, ktore bedziesz mial w BEX'ie. no różnica w technologii jest na korzyść B6 , ale to auto bez duszy nie miales nigdy B6
.i.KALI.i. Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Weź pod uwage, że kiedyś to auto bede też sprzedawał i wole mieć BEXa po ew. programie, którego łatwiej i drożej sprzedam niż inne wymodzone 1.8T. Ludzie raczej wolą kupowac serie niż wchodzić w modzone auta. Z resztą nie chce się bawić w wymiane turbo, wtrysków inne kombinacje. w BEXie zrobie maxymalnie program i wydech. To ma być zwykły, ładny i przyjemny dupowóz a nie zapierdalacz. Chce się w miare sprawnie, bardzo wygodnie i dość ekonomicznie przemieszczać i to mi na razie wystarczy. A do tego BEX, Q, S-LINE będzie idealny. Poziek ma racje, kup zwykle 1.8T, tanim kosztem zrobic te 200PS, ktore bedziesz mial w BEX'ie. Nie chodzi tu o moc jako taką, bo co bym nie kupił i tak będzie wiele wolniejsze od mojej ex-eSki, więc nie mam zamiaru robić wyścigu zbrojeń. Chce rodzynka BEXa i już.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się