Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WARSZAWSKIE - każdy wtorek g. 19:00.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kali , czy ja dobrze widzę 55 tys za B6 1.8T ?? kuuurwa ostatnio za 55 to ja miałem B7 3.0 TDI ASB (2006) 108 tyś przebiegu w idealnym stanie , i to w komisie kolo domu .

  • Odpowiedzi 84 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • poziek

    5808

  • Reggi

    5029

  • moskal

    4900

  • Flyer

    3009

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

siema :hi:

w końcu dzisiaj mi sie rzygać nie chce :good:

Opublikowano

Kali , czy ja dobrze widzę 55 tys za B6 1.8T ?? kuuurwa ostatnio za 55 to ja miałem B7 3.0 TDI ASB (2006) 108 tyś przebiegu w idealnym stanie , i to w komisie kolo domu .

pewnie jakies lewe bylo to b7 :naughty:, a swoja droga troche drogo jak na b6
Opublikowano

Kali , czy ja dobrze widzę 55 tys za B6 1.8T ?? kuuurwa ostatnio za 55 to ja miałem B7 3.0 TDI ASB (2006) 108 tyś przebiegu w idealnym stanie , i to w komisie kolo domu .

pewnie jakies lewe bylo to b7 :naughty:, a swoja droga troche drogo jak na b6

przecież do tego dojdą jeszcze koszty sprowadzenia, akcyzy itd.. wyjdzie grubo ponad 60k :polew: :polew:

[br]Dopisany: 05 Styczeń 2011, 08:20_________________________________________________Chociaż nie - w 60 powinno się zamknąć - w każdym bądź razie nie warta swojej ceny

Opublikowano

:hi:

:sick3: :sick3:

Opublikowano

Kali , czy ja dobrze widzę 55 tys za B6 1.8T ?? kuuurwa ostatnio za 55 to ja miałem B7 3.0 TDI ASB (2006) 108 tyś przebiegu w idealnym stanie , i to w komisie kolo domu .

pewnie jakies lewe bylo to b7 :naughty:, a swoja droga troche drogo jak na b6

ta :) 55 tys za B6 to przesada :)

jeszcze zciuchrane dokładki nie w kolorze brak RNSa itp to kapeć za 55 tys :)

a ASB za 55 tys to oniakowi nie przeszkadza w jakim stanie bo to nie jest auto nacodzień :)

:polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

nie wiem skad sie biora ceny BEXow ale 14-15k ojro to minimum... ceny jak za RSy :thumbdown:

Opublikowano

nie wiem skad sie biora ceny BEXow

jest popyt to i ceny sie trzymają :wink4:

Opublikowano

no ale bez przesady, gole B6 z korbami w takich cenach

Opublikowano
:hi:
Opublikowano

no ale bez przesady, gole B6 z korbami w takich cenach

no ale 190 kuniuf :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

ja osobiście zamiast gołego B6 wolałbym odjebane B5 :good:

Opublikowano

w końcu się jorgnęli o bezsensowności zakupy tej padliny :polew:

Opublikowano

dokladnie, 55k za to B6 to lekka przesada.

oniak, Tobie sie trafilo :cool1:

no ale bez przesady, gole B6 z korbami w takich cenach

no ale 190 kuniuf :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

ja osobiście zamiast gołego B6 wolałbym odjebane B5 :good:

a ja odwrotnie :decayed:

Opublikowano

a ja odwrotnie :decayed:

bo ty nie miałeś B5 i nie czujesz klimatu :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Opublikowano

nie mialem, ale czasami jezdze brata B5 i roznica jest - wyciszenie, ergonomia, detale, fotele.

dlatego wolalbym kupic nowsze technologicznie auto (ktore moznaby doposazyc) niz dopasionego dziadka :wink4:

Opublikowano

nie mialem, ale czasami jezdze brata B5 i roznica jest - wyciszenie, ergonomia, detale, fotele.

dlatego wolalbym kupic nowsze technologicznie auto (ktore moznaby doposazyc) niz dopasionego dziadka :wink4:

no różnica w technologii jest na korzyść B6 , ale to auto bez duszy :wink4:

Opublikowano

Siemanko :hi:

Edmondo wszystkiego najlepsiejszego :kox:

nie spełnia twoich wymagań :naughty: nie ma 4 szyb elektrycznych

Zawsze można dołożyć, aczkolwiek wolałbym fabryczny montaż, to racja.

Kali , czy ja dobrze widzę 55 tys za B6 1.8T ?? kuuurwa ostatnio za 55 to ja miałem B7 3.0 TDI ASB (2006) 108 tyś przebiegu w idealnym stanie , i to w komisie kolo domu .

No to miałeś farta. Znajdz mi B6 sedan, najlepiej czarny ale przeboleje inny kolor po za srebrnym. S-line pełny pakiet najlepiej po czerwcu 2004, quattro BEX, kolorowy fis. Na navi mi nie zależy bo i tak bede montował rnsa. a jak jeszcze bedzie szyber dach to już bedzie cacko. Płace powiedzmy 40 tyś i poprosze dostawe pod dom. :)

Niestety takich rzeczy to nawet w erze nie mają.

jeszcze zciuchrane dokładki nie w kolorze

Bo to pierwsza generacja s-line, zderzaki miały do maja 2003 zwykłe.

brak RNSa

tak jak pisałem bede dokładał i tak. Musze mieć jakiś fun z modzenia nowej fury.

nie wiem skad sie biora ceny BEXow ale 14-15k ojro to minimum... ceny jak za RSy :thumbdown:

Bo jest ich mało a różnica przy innych 1.8T jest jak dla mnie znacząca, na tyle mocno, że choćby nie wiem jaki wypasik był nie kupie innego silnika niz BEX.

no ale bez przesady, gole B6 z korbami w takich cenach

no ale 190 kuniuf :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

ja osobiście zamiast gołego B6 wolałbym odjebane B5 :good:

2 IC, inne turbo i większe wtryski.

jak miałbym do wyboru 1.8t b6 vs 1.8t b5 to biore w ślepo B6

bo ty nie miałeś B5 i nie czujesz klimatu

Ja miałem. I S/RS B5 jest mega za***istym autem, mają wygląd, klase, super się tym jeździ i mają to coś. Ale gdy rozmawiamy o zwykłym dupowozie to zdecydowanie wybieram B6, robie na black-madafacka-laski-piszczą-i-ściągają-majtki-przez-głowe :naughty:

dlatego wolalbym kupic nowsze technologicznie auto (ktore moznaby doposazyc) niz dopasionego dziadka

Sie podpisuje pod tym.

w końcu się jorgnęli o bezsensowności zakupy tej padliny :polew:

A Ciebie nikt o zdanie nie pytał łosiu.

Aczkolwiek z jednym masz racje, można znaleźć lepszy egzemplarz. Pytanie tylko kiedy...

Jakby Wam się rzuciło w oczy B6 1.8T BEX QUATTRO S-LINE SEDAN najlepiej po czerwcu 2003 to dajcie cynka. Ale musi być bex, q i s-line. Bez tego auta nie kupie.

Ależ posta zmodziłem, chyba mój najdłuższy w historii :gwizdanie:

Opublikowano

Bo jest ich mało a różnica przy innych 1.8T jest jak dla mnie znacząca

Co ty gadasz ziom ? :blink::shocked:

Jaka znacząca ? Kup sobie zwykłego AVJ i będziesz miał super sprzęt po czipie. Zakładasz K04 za 950$ i objeżdżasz BEXa po czipie. BEX to przereklamowane gówno, i nikomu nie doradziłbym przepłacać :thumbdown: Nawet takiemu tatusiosynkowi jak ty :decayed:[br]Dopisany: 05 Styczeń 2011, 10:45_________________________________________________

2 IC, inne turbo i większe wtryski.

2 x SMIC to jest kolejny szajs

inne turbo? - minimalna różnica od 12 łopatkowej k03 - dla ciebie niezauważalna

większe wtryski - spokojnie twoja seria na k04 da radę, a potem kupisz sobie za majątek 300zł 380ccm - to nie są części za ktore przepłaca się 15k zł.

Opublikowano

Poziek ma racje, kup zwykle 1.8T, tanim kosztem zrobic te 200PS, ktore bedziesz mial w BEX'ie.

no różnica w technologii jest na korzyść B6 , ale to auto bez duszy :wink4:

nie miales nigdy B6 :decayed:

Opublikowano

Weź pod uwage, że kiedyś to auto bede też sprzedawał i wole mieć BEXa po ew. programie, którego łatwiej i drożej sprzedam niż inne wymodzone 1.8T. Ludzie raczej wolą kupowac serie niż wchodzić w modzone auta.

Z resztą nie chce się bawić w wymiane turbo, wtrysków inne kombinacje.

w BEXie zrobie maxymalnie program i wydech. To ma być zwykły, ładny i przyjemny dupowóz a nie zapierdalacz. Chce się w miare sprawnie, bardzo wygodnie i dość ekonomicznie przemieszczać i to mi na razie wystarczy. A do tego BEX, Q, S-LINE będzie idealny.

Poziek ma racje, kup zwykle 1.8T, tanim kosztem zrobic te 200PS, ktore bedziesz mial w BEX'ie.

Nie chodzi tu o moc jako taką, bo co bym nie kupił i tak będzie wiele wolniejsze od mojej ex-eSki, więc nie mam zamiaru robić wyścigu zbrojeń. Chce rodzynka BEXa i już. :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...