Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Szafa|body rs4|GTB2056|zawieszenie KW/hamulce 345/325|rotor r19 9j et33 - Sprzedana!


szafa

Rekomendowane odpowiedzi

ja narazie pmykam na 60,5 ale cos go skręce jeszcze, ale to na Majówke jak ogarnie błotniki:wink:, wybierasz się do Ułęża?

Z zlotów w tym roku to jedynie event raceism, na więcej nie wyrobie się, zresztą z taką blacharką to nie ma co jeździć po zlotach:facepalm:

Kowi niestety nie dam rady załatwić fot w większej rozdziałce, bo ich już nie ma:wink:

---------- Post dopisany 11-05-2013 at 11:26 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2013 at 11:20 ----------

Po ułożeniu się zawiasu z ciekawości zmierzyłem wysokość do błotnika :naughty: I oto efekty, auto brudne, nie zwracajcie uwagi na lakier, auto wkrótce wskoczy do lakiernika na spaa :wink:

Prawy przód:

IMG_20130510_093528+kopia.jpg

Lewy przód:

IMG_20130510_093544+kopia.jpg

Lewy tył:

IMG_20130510_093555+kopia.jpg

Prawy tył:

IMG_20130510_093607+kopia.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba najniższa a4 na gwincie w PL :whistling: ja mam zamiar zejść do magicznych 59, teraz na 61 jest tragedia, to co mi tam :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba najniższa a4 na gwincie w PL :whistling:

pokusiłbym się o stwierdzenie że jedna z najładniejszych:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba najniższa a4 na gwincie w PL :whistling:

pokusiłbym się o stwierdzenie że jedna z najładniejszych:whistling:

+1

nie uwzgledniając mojej :grin:

---------- Post dopisany at 12:36 ---------- Poprzedni post napisany at 12:35 ----------

btw, szafa a4 to to daily?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba najniższa a4 na gwincie w PL :whistling:

pokusiłbym się o stwierdzenie że jedna z najładniejszych:whistling:

+1

btw, szafa a4 to to daily?

Kłóciłbym się o miano najładniejszej, w rzeczywistości to jest lekki rat pod względem lakierniczym:thumbdown: I tak, to jest moje daily:decayed: Nie powiem na tym setupie jeździ się ciężko ale drogi u Nas są w coraz lepszej kondycji i można się przyzwyczaić :kox: Plan jest taki że w najbliższym czasie chcę jeszcze przód posadzić około 1cm, tył parę mm:whistling:

Pozdroo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szafa rolowałeś nadkola?? ja u siebie mam podobnie jak ty z glebą ale jak mi siądzie z tyłu 2 osoby to lakier drze z nadkoli :/.... a z przodu mi wydziera nadkole z oponą :P heheh masakra.. puki co daje rade ale albo go daje wyżej albo ja nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szafa rolowałeś nadkola?? ja u siebie mam podobnie jak ty z glebą ale jak mi siądzie z tyłu 2 osoby to lakier drze z nadkoli :/.... a z przodu mi wydziera nadkole z oponą :P heheh masakra.. puki co daje rade ale albo go daje wyżej albo ja nie wiem

Pożycz maszynkę od Mrogala:wink: Niestety ja z moimi umiejętnościami spieprzyłem sprawę, ale i tak udało mi się wyciągnąć błotniki, a do tego mam dołożone odboje z golfa mk3 kombi i jeżdżę tylko w 2 osoby:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba najniższa a4 na gwincie w PL :whistling:

pokusiłbym się o stwierdzenie że jedna z najładniejszych:whistling:

+1

btw, szafa a4 to to daily?

Kłóciłbym się o miano najładniejszej, w rzeczywistości to jest lekki rat pod względem lakierniczym:thumbdown: I tak, to jest moje daily:decayed: Nie powiem na tym setupie jeździ się ciężko ale drogi u Nas są w coraz lepszej kondycji i można się przyzwyczaić :kox:Plan jest taki że w najbliższym czasie chcę jeszcze przód posadzić około 1cm, tył parę mm:whistling:

Pozdroo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miarka tłumaczy taki dobry wygląd:naughty: robiłeś coś z osłoną nad półosią ? mam na myśli te boczne ścianki które sa wycięte pod półośki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miarka tłumaczy taki dobry wygląd:naughty: robiłeś coś z osłoną nad półosią ? mam na myśli te boczne ścianki które sa wycięte pod półośki

Nic nie kombinowałem, nawet mam oryginalną osłonę pod autem tylko dobrze złapaną na śrubach:kox:

Arek.Jak przejazd przez progi zwalniające?:wink:

Na skos da rade się prześlizgiwać:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba,że po lifcie zmodyfikowali miejsce nad półośką,ale z osłoną to hardkor ona już pewnie na ziemi leży bo mi dużo nie brakowało:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez progi sie slizgasz ale napewno sam? Ja przy glebie 60-61 i stanem ludzi niestety opornie szlo, tarlem spodem:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie musisz zmienić technikę przejazdu:decayed:

Poważnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie musisz zmienić technikę przejazdu:decayed:

Poważnie.

Ty no na skos jechalem ale jak mialem 2 chlopow po 115kg ja prawie 100 i kolezka 80 i laska z 50 to troche bylo tych kg a prog w szwabi nie ktory dlugi na poltora metra:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z taką załogą to i serią byś tarł:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...