marcelinho 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 A więc po kolei - zakupiłem turbinę bo stara łapała tryb awaryjny przy ok 110-120 km/h i była do czyszczenia.chce zaznaczyć że chodziła dobrze na 1,2,3 biegu.nadzieja na rozwiązanie problemu zniknęła gdy dziś odebrałem auto.tzn inaczej.lecę szybciej ale niema takiego startu jak nawet na starej.więc proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Moze stara turbina dawała wieksze doładowanie przez co moc była większa, a teraz po czyszczeniu kierownic doladowanie wrócilo do normy? Auto wpada w tryb awaryjny czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinho 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 auto nie wpada w tryb awaryjny za to po przejechaniu się teraz w tunelu słychać jakby gdzieś lewe powietrze się dostawało. tyle że miałem przy okazji wymiany turbo wymiane rozrządu, wyjęty cały pas i generalnie wszystkie węże sprawdzane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 sprawdz weze od colera, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcita 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Miałem Podobną sytuację 1 ,2 ,3 chodziły elegancko ale nie pojechał szybciej niż 130 na 5. Po sprawdzeniu okazało się że padł zawór ciśnienia przy turbinie więc to jest juz warte sprawdzenia! Po naprawie było pięknie ale jak wchodziły wyzsze obroty to było słychać syczenie + brak mocy okazało się że układ dolotowy był rozszczelniony . Zawór z wymiana kosztował około 150 układ dolotowy około 120. Radziłbym sprawdzić , niby małe i niedrogie popierdółki ale bez nich nie pojeździsz tak jakbyś chciał. Daj znak po diagnozie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawey 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 a jak sprawdzales ten zaworek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 tyle z w 90 te zawory padaja notoryczynie,a w ukladach podcisnieniowych sporadycznie zrob logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcita 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 a jak sprawdzales ten zaworek ? postawiłem do mechanika do sprawdzenia. odpowiedz była ze albo turbina albo zawór. poszedłem w tańszą opcję i strzał okazał się trafny, chociaż po wymianie posadziło dolot... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinho 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Panowie jak się nazywa czy jak można okreslić (jakie oznaczenie) ma plastikowy krótki przewód który biegnie na górze przy pokrywie zaworów.jest cały popękany i myślę stamtąd lewe powietrze[br]Dopisany: 22 Kwiecień 2011, 22:16_________________________________________________rurka łącząca odmę silnika z filtrem odmy-chyba o to chodziło.muszę to kupić ,ale może się ktoś wypowie jaki wpływ to ma na moc i czy z tego jest syczenie nawet jeśli ten element owinąłem izolacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabol79 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Witam. Czy ktos orientuje sie ile kosztuje w serwisie audi wymiana turbiny. Wczoraj padla mi na autostradzie we francji. Zostalem scholowany do serwisu daleko od domu bo az 200 km i to bylo jedyne wyjscie poniewaz nie posiadam tutaj zaufanych mechanikow. Posiadam audi a4 2005 2.0 tdi blb. Pomozcie choc koszt w przyblizeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Witam. Czy ktos orientuje sie ile kosztuje w serwisie audi wymiana turbiny. Wczoraj padla mi na autostradzie we francji. Zostalem scholowany do serwisu daleko od domu bo az 200 km i to bylo jedyne wyjscie poniewaz nie posiadam tutaj zaufanych mechanikow. Posiadam audi a4 2005 2.0 tdi blb. Pomozcie choc koszt w przyblizeniu 1000 juro jak nie lepiej lacznie z robota. Aso to aso.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabol79 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Dzieki. Oby nie bylo wiecej. I mam nadzieje ze to moze cos innego a nie turbina. Wyprzedzalem tira i nagle tak jakby no nie wiem przestal przyspieszac patrzylem w lusterko zadnych dymow z tylu. Poprostu nic nie widzialem dziwnego i pod maska tez nic. Stracil calkOwicie moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Kolego marcelinho dlaczego gdy Ci autko wpadało w tryb awaryjny ty wymieniasz turbo??A co z logami,pewnie siadł Ci N75 albo wezyki out a ty turbawke wymieniasz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Dzieki. Oby nie bylo wiecej. I mam nadzieje ze to moze cos innego a nie turbina. Wyprzedzalem tira i nagle tak jakby no nie wiem przestal przyspieszac patrzylem w lusterko zadnych dymow z tylu. Poprostu nic nie widzialem dziwnego i pod maska tez nic. Stracil calkOwicie moc to nie padla ci turbina... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 bierz to auto z aso to nie turbina a oni wymienią Ci turbo jeszcze pół silnika i oczywiście nie mało sobie policzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabol79 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 A co to moglo byc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 A co to moglo byc ? tryb awaryjny spowodowany moze byc roznymi rzeczami,poczytaj dzial diagnostyka i rob logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Notlaufa czuli muła może silnik złapać m.in zabrudzone kierownice spalin w turbinie tak zwana zmienna geometria VNT.Popatrz na budowe turba VNT to zobaczysz o co chdzi.Mozesz miec dziurawy dolot,przy czym bedziesz widział kopcenie na czarno u Ciebie tego nie ma więc to raczej odpada.Mogą być zagięte przetarte weżyki podciśnieniowe albo zdjete.Może byc uszkodzony elektrozawór N75 sterujący ciśnieniem doładowania często sie to zdarza ten czujnik jest przed turbiną przy przednim zderzaku.Może sie EGR recyrkulator spalin zacinać i vedzie spaliny cały czas do dolotu dawał i też bedzie muł.Aby dowiedzieć siue co boli twoje autko to .Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinho 1 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 byłem u Rogala i tam podłączali samochód pod kompa i stwierdzili że turbo do czyszczenia.jutro będe szukał nieszczelności,dzięki za sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho 4 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 jak kolegę stać to czemu nie naprawiać taka B5-tkę w ASO heheh ale może w końcu będzie furka latała jak trzeba tylko jakim kosztem w wawie masz co najmniej kilku kumatych z rozsądnymi cenami fach-majstrów od TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się