Arek956 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Witam, rozglądam się za Audi A4 z silnikiem 1.8T. Mam na oku ładne A4 1.8T 180km z LPG. I tu moje pytanie sprzedający podesłał mi wszystko o instalacji w tej A4 a że na LPG nie znam b.dobrze prosiłbym o opinie. A więc tak jest to 1.8T AJL: reduktor ZAVOLI ZAWÓR ODCINAJACY LOVATO ZBIORNIK STAKO ZAWÓR ZESPOLONY TOMASETTO WLEW PALIWA TOMASETTO GAZOSZCZELNA OBUDOWA STAKO KOMPUTER STAG 300+ WTRYSKIWACZ GAZU REG FILTR LPG ZWM CZAJA FL-01 CZUJNIK CISNIENIA AC/PS-01 Liczę na rozsądne opinie mam nadzieje że będzie chociaż kilka pozytywnych.
sylwiasty Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 a jakie wtryski? WTRYSKIWACZ GAZU REG
Arek956 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Nie mam pojęcia czy N czy S, ale tak ogólnie te wszystkie podzespoły są ok? Tak jak mówiłem nie znam się zbytnio na instalacjach LPG a jeżeli mam okazje kupić autko z taką właśnie instalacją to chciałbym wiedzieć czy jest ona wystarczająca i czy nie będzie sprawiała problemów.
Bogumił Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 No ja mam takie graty tylko sterownik STAG300 i reduktor ZAVOLI N, który dla 180konnego silnika jest za słaby. Ale ogólnie ja (przy swoich 150KM) jestem zadowolony.
Arek956 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Koleś z ogłoszenia przez telefon zapewniał mnie że auto zbiera się tak samo na gazie jak i na Pb więc jeżeli ma 180km myślę, że ma ten reduktor Zavoli S
Bogumił Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Przez telefon to każdy samochód się zbiera i jest jak igła - najlepiej jest się nim przejechać i zobaczyć jak to jest w rzeczywistości a przy okazji zobaczysz papiery od instalacji i dowiesz się kiedy była zakładana.
Kaczmarek Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Zavoli N jak i S jest za słaby do turbo przy ostrym bucie jedzie na ubogiej a jak filtr zapchany to jest masakra wystarczy wziąć kompa i się przejechać, wiem bo miałem ten problem. Stary daruj sobie to auto kup lepiej bez LPG i sam zamontuj.
speed22 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Kolego czy te audi o którym piszesz nie jest ze szczecina??
roman_tyk Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Na to auto te reduktory sa za slabe. Nie baw sie w druciarstwo, załóż ac01x2, hanki i ciesz się jazdą.
MAcieja87 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Cześć, wiem, że pytanie jest dość ogólne i zależne od regionów ale chciał bym mieć zarys. A aby nie zakładać nowych, nie potrzebnych tematów podepnę się tutaj. Jaki jest koszt instalacji gazowej do audi A4 1.8T (150km-97r jak ma to znaczenie) i jaka instalacja fajnie by pracowała z tym silnikiem? Będę wdzięczny za odpowiedzi
sylwiasty Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Koszt będzie uzależniony od tego co chcesz wsadzić pod maskę. Rozpiętość cen jest spora bo od ok.2300 za składaka (raczej nie najwyższych lotów ze słabymi wtryskiwaczami) do ok.4000 za kompletną instalację Landi Renzo Omegas. Ja polecam to droższe rozwiązanie (taką mam u siebie zamontowaną) gdyż w jej skład wchodzą bardzo wydajne i niezawodne wtryskiwacze MED (polecam białe jeśli w planach jest podniesienie mocy) oraz reduktor IG1Turbo dedykowany do aut turbodoładowanych (dwustopniowy). Decyzja należy do Ciebie. Jak ktoś już wyżej napisał lepiej kupić auto bez LPG i samemu zlecić montaż - przynajmniej wiesz co masz zainstalowane.
Arek956 Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 Dokładnie tak jak kolega mówi. Ja założyłem ten wątek jak nie miałem jeszcze swojej A4. Od jakiegoś miesiąca posiadam moje A4 i właśnie przymierzam się do założenia LPG. Ja polecam ci http://lpg-forum.pl// Ja tam dowiedziałem się jaką instalację założyć żeby była odpowiednia do mojego AJL-a
ryszard1961 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 po co pakować sie w koszty,sprawdzi jak się auto zbiera i w razie zastrzeżeń do dobrego gazownika żeby ogarnął instalację
Reggi Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 Ja tam dowiedziałem się jaką instalację założyć żeby była odpowiednia do mojego AJL-a :wink4 Ty to jedź do Nowotczyńskiego żeby powalczył z lpg w Twoim aucie. Ciekaw jestem finału
Arek956 Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 Ja tam dowiedziałem się jaką instalację założyć żeby była odpowiednia do mojego AJL-a :wink4 Ty to jedź do Nowotczyńskiego żeby powalczył z lpg w Twoim aucie. Ciekaw jestem finału U mnie w aucie nie ma LPG Tylko kolega który podczepił się pod mój wątek ma problem z LPG też w AJL-u i też jestem ciekaw finału A chodziło mi o to że na forum lpg znają się na rzeczy i jakbym miał zakładać lpg to zwróciłbym się do nich o pomoc
Gość otfwebd Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 a ja wyjąłem gaz i mam spokój hehe bo ciągle coś było nie halo a jak wpakujesz wirusa to juz wogóle gazownika będziesz szukał na marsie:) nie no kup porządny osprzęt wtryski itd to dasz rade ale trzeba do dobrze zgrac kompem tak czy siak troche to zajmie zanim będzie ok i gazownika często odwiedzisz przy cięzkiej nodze ale jak nie czipujesz to będzie ok byle gazownik do 1.8 t nie założy i ja sie przekonałem i na forach też nie znajdziesz bo polecjaą chłopaki czasem naciągaczy niestety którzy ciągną kase i wpakują Ci same drogie rzeczy a i tak pewnie będzie not god trzeba uważać i tyle a jak benzyna z turbo to nie gaz to moje zdanie:)choć mam kolege co zasuwa 1.8TQ na gazie i nie narzeka nawet więc poprostu gazownik dobry i tyle ja u siebie na śląsku odwiedziłem wszystkich już:)nawet tych polecach tu i każdy może jedynie używac gazu do zapalniczek hehe ale jeden mi pomógł ale to nie stąd z forum tylko przypadkiem polecony przez kolege to tyle ode mnie sam kup podzespoły dobra regulacja i pójdzie a jak chcesz chipnąć nie dawaj gazu i tyle
Pucek Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 a ja wyjąłem gaz i mam spokój hehe bo ciągle coś było nie halo a jak wpakujesz wirusa to juz wogóle gazownika będziesz szukał na marsie:) nie no kup porządny osprzęt wtryski itd to dasz rade ale trzeba do dobrze zgrac kompem tak czy siak troche to zajmie zanim będzie ok i gazownika często odwiedzisz przy cięzkiej nodze ale jak nie czipujesz to będzie ok byle gazownik do 1.8 t nie założy i ja sie przekonałem i na forach też nie znajdziesz bo polecjaą chłopaki czasem naciągaczy niestety którzy ciągną kase i wpakują Ci same drogie rzeczy a i tak pewnie będzie not god trzeba uważać i tyle a jak benzyna z turbo to nie gaz to moje zdanie:)choć mam kolege co zasuwa 1.8TQ na gazie i nie narzeka nawet więc poprostu gazownik dobry i tyle ja u siebie na śląsku odwiedziłem wszystkich już:)nawet tych polecach tu i każdy może jedynie używac gazu do zapalniczek hehe ale jeden mi pomógł ale to nie stąd z forum tylko przypadkiem polecony przez kolege to tyle ode mnie sam kup podzespoły dobra regulacja i pójdzie a jak chcesz chipnąć nie dawaj gazu i tyle Ale Ty piertolisz kolego... Nie warto słuchać człowieka który twierdził że po samym programie ma 250koni, to raz, a dwa, chłopak który zakładał mi do 198PS i koledze do 260PS gaz, stwierdził że masz tak słabą instalacje że nadawała się ledwo do 1.8 bez T, więc jak to miało jeździć? żenada... ale jak się oszczędza to potem tak jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się