guardian Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Witam aktualnie jeżdżę na seryjnym programie ale na wiosnę zamierzam zafundować mojemu dieselkowi jakiś fajny sofcik. Wiecej zmian odnośnie podnoszenia mocy nie zamierzam już robić. W związku z powyższym chcę zakupić jeden wskaźnik pomocniczy (nie pytajcie dlaczego jeden). Oto opcje do wyboru: 1. EGT 2. temp. oleju 3. ciśnienie oleju 4. boost (doładowanie turbo) Pytania: 1. który najkorzystniej wybrać (...i dlaczego)? 2. jaka jest waszym zdaniem "hierarchia" ważności zakładania wskaźników?...może ktoś zrobiłby z tego ankietę?...napewno się przyda pozdrawiam wszystkich poruszających się 4-rings
Gość Trzeniu Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Zasadnicze pytanie ... po co Ci to? Bo z zadanego pytania wynika że sam nie wiesz co chcesz ale jednak chcesz. jakoś kulawo moim zdaniem będzie to wyglądądać w limuzynie B6
guardian Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2008 Zasadnicze pytanie ... po co Ci to? Bo z zadanego pytania wynika że sam nie wiesz co chcesz ale jednak chcesz. jakoś kulawo moim zdaniem będzie to wyglądądać w limuzynie B6 1. po co...?....taki kaprys jakiś mnie dopadł ostatnio 2. czy będzie w limuzynie pasować czy nie to w sumie już moja sprawa..ja proszę tylko o opinie który montować w pierwszej kolejności
pre_pl Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 boost, ale chociaż kup jakiś porządny.... Tylko to raczej będzie dla bajeru.
Ali_TDI Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Jeśli możesz zamontować tylko jeden to temperature oleju lub boost. Co wybrac zalezy głównie od stylu jazdy. Jeśli jeździsz dużo po autostradach z dużymi prędkościami to zdecydowanie temperatura oleju. Jeśli zdarza ci się to bardzo rzadko to proponuje możesz zamiast tempteratury oleju założyć boost, bo jest bardziej "widowiskowy"
gregory Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Trzy lub więcej wskazników do chipsa no ja was prosze Boost najważniejszy i więcej ci nie trzeba do samego chipsa.
OLO_GDA Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 ja mam w moim autku fabrycznie temp oleju i wydaje mi sie ze to powienienes miec jezeli chcesz dbac o auto (szczerze to sie zdziwilem ze w audi tego nie montuja seryjnie)... przedewszystkim jak jest zimny silnik to wiesz kiedy olej sie zagrzal a nie tylko woda w silniku... czasami roznica jest duza i wiadomo kiedy mozna "pokatowac" juz bez obaw turbine i reszte silnika...
gregory Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Ja też w moim AEB mam fabrycznie temp. oleju i jak OLO_GDA napisał przydaje się to podczas zagrzewania bo zdarza się, że temp. wody jest już 90st. a olej zagrzewa się pózniej. Ale poza tym to tak przyzwyczaiłem się do tego że ta wskazówka przeważnie stoi w jednym miejscu, że mało na to zwracam uwage. Podczas normalnej jazdy olej ma temp. 100st. a podczas pałowania dochodzi do 120st.(przy 180 jest dopiero czerwone pole na wskazniku). Poza tym nic się nie dzieje na tym wskazniku. Nuda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się