carles Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem że podczas przyspieszania turbina "załapuje" w okolicach 2200-2300 obrotów. Można wtedy poczuć przyspieszenie auto szybko "odchodzi". Wcześniej taki efekt zauważałem przed 2000 obrotów. Załapywała już w okolicach 1800obr. Czy bez podłączenia kompa da się coś zdiagnozować? Turbina do regeneracji? Może brudny EGR? Trochę uciążliwe takie jeżdżenie bo do tych 2200 obrotów to dziura straszna szczególnie podczas ruszania z pod świateł. Mój samochód Audi A4 B7 2007 BRD przebieg 240tyś. Pozdrawiam
turdzi Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Niesprawny uklad podcisnien.Zrobil sie prwnie przedmuch bo auto ma juz troche nalatane , najczesciej pomaga wmiana pokrywy zaworow i zabawa z wezykami.
FiodoRR Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 ja tak miałem kolego, wystarczyło wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów za 40 zł z ASO.
krupskim Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Przy okazji sprawdź też odmę , czy jest drożna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się