mysiak23 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Cześć! Mam dość poważny estetyczny problem jeśli chodzi o mój samochód. Poniżej przedstawiam zdjęcia, które prezentują to co dzieje się z moją klapą bagażnika. Po zimie pojawiły się dziwne rysy (cała masa rys) w kolorowej warstwie lakieru. Warstwa bezbarwna była gładka. Obecnie w kilku miejscach pojawiają się pęknięcia również w bezbarwnej warstwie lakieru. Powłoka ugina się przy naciskaniu palcem. Także niedługo lakier zacznie mi odłazić całymi płatami . Czy możecie mi napisać od czego się to zrobiło? Czy to oznaka, że autko było bite w tył, a jakiś nieudolny lakiernik zepsuł sprawę lakierowania klapy? Autko kupiłem >2 lata temu. Wszystko było ok, jeśli chodzi o lakier, aż do tej pory. Domyślam się, że nie ma innego sposobu na uratowanie klapy jak jedynie kolejne lakierowanie? Link do galerii: http://img819.imageshack.us/g/imag0048m.jpg/ Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie! Dzięki, pozdrawiam!
OQS Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Czy to oznaka, że autko było bite w tył, a jakiś nieudolny lakiernik zepsuł sprawę lakierowania klapy? Dokładnie tak, zła obróbka podkładu lub coś takiego, pokazałem zdjęcia znajomemu który jest dobrze zorientowany w lakierowaniu najróżniejszych rzeczy nie tylko samochodów i stwierdził że często fuszerka wytrzymuje pierwszą zimę - pojawiają się niewidoczne pęknięcia, w kolejną zimę wchodzi tam woda i wywala już lakier po całości.
Krzyh00 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 klapa do malowania. ktos niestety spieprzyl lakierke i zaczelo wszystko wstawac. slabo to wyglada
mysiak23 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2011 No nic, w takim razie będę musiał zacząć się przymierzać do malowania tego elementu. Możecie mi jeszcze mniej więcej wycenić koszt (robocizna oraz materiały) takiego malowania? Nie chciałbym zostać naciągnięty. W grę wchodzą ceny warszawskie. Namiarów spróbuje poszukać w polecanych warsztatach.
vertus69 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Myślę,że za malowanie tylko z zewnątrz to max.300-350PLN no chyba że w wawie liczą podwójnie.
Pawlo 2004 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Ale kicha Takie sa objawy jak się maluje w zimnie na wilgotna powierzchnię. Tak więc lakiernik musiał byc pierwsza klasa
Krzyh00 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 dobry lakiernik to zaczyna od 500 za element :gwizdanie:
Pawlo 2004 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 dobry lakiernik to zaczyna od 500 za element :gwizdanie: Cena nie jest wyznacznikiem dobrego lakiernika a po drugie to co region PL to inaczej, u nas w Lesznie za 250zł-300zł masz juz pomalowany element bez żadnych obiekcji przy odbiorze
kograman Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autko kupiłem >2 lata temu. Wszystko było ok, jeśli chodzi o lakier Czy to oznaka, że autko było bite w tył, a jakiś nieudolny lakiernik zepsuł sprawę lakierowania klapy? Dokładnie tak, zła obróbka podkładu lub coś takiego, pokazałem zdjęcia znajomemu który jest dobrze zorientowany w lakierowaniu najróżniejszych rzeczy nie tylko samochodów i stwierdził że często fuszerka wytrzymuje pierwszą zimę - pojawiają się niewidoczne pęknięcia, w kolejną zimę wchodzi tam woda i wywala już lakier po całości. Musiała to być dość dobra fuszerka skoro wytrzymała >2 lata
Krzyh00 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 dobry lakiernik to zaczyna od 500 za element :gwizdanie: Cena nie jest wyznacznikiem dobrego lakiernika a po drugie to co region PL to inaczej, u nas w Lesznie za 250zł-300zł masz juz pomalowany element bez żadnych obiekcji przy odbiorze nie mowie ze jak ktos bierze 500 to jest artysta, ale z reguly jak sie zaplaci mniej to sa niedociagniecia, ja jestem pedantem w tej kwestii
mysiak23 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 Chciałbym odświeżyć temat. Jako że pęknięcia na lakierze są coraz bardziej widoczne, muszę zacząć działać. Jeżeli malowanie całego elementu ma mnie wynieść powiedzmy 500 zł, to czy nie lepiej jest mi kupić całą część (używaną)? Przejrzałem aukcje i jest sporo ofert: http://allegro.pl/klapa-tyl-audi-a4-95-99-srebrna-sedan-i1617023436.html http://allegro.pl/audi-a4-vw-passat-b5-klapa-tyl-kompletna-i1588028455.html Oczywiśćie musiałbym sprawdzić kody lakieru itd. Możliwe, że realna barwa będzie się trochę różnić, ale lepsze to niż to co mam teraz. Poza tym taką wymianę pewnie mógłbym zrobić sam, więc odpadają koszty robocizny.
pastaldo Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Chciałbym odświeżyć temat. Jako że pęknięcia na lakierze są coraz bardziej widoczne, muszę zacząć działać. Jeżeli malowanie całego elementu ma mnie wynieść powiedzmy 500 zł, to czy nie lepiej jest mi kupić całą część (używaną)? Przejrzałem aukcje i jest sporo ofert: http://allegro.pl/klapa-tyl-audi-a4-95-99-srebrna-sedan-i1617023436.html http://allegro.pl/audi-a4-vw-passat-b5-klapa-tyl-kompletna-i1588028455.html Oczywiśćie musiałbym sprawdzić kody lakieru itd. Możliwe, że realna barwa będzie się trochę różnić, ale lepsze to niż to co mam teraz. Poza tym taką wymianę pewnie mógłbym zrobić sam, więc odpadają koszty robocizny. tez dobre rozwiązanie. Tylko lepiej było by kupic gdzies gfdzie mozesz podjechać osobiście przyierzyć i zobaczyc czy sie nie różni. podstawową sprawą jest kod lakieru ale powinno się udać :gwizdanie:
kograman Opublikowano 30 Maja 2011 Opublikowano 30 Maja 2011 Dokładnie, raczej niema sensu dawać do kolejnego malowania "kaziowi" żeby za kolejne parę lat mieć taki sam problem.
Zioba Opublikowano 31 Maja 2011 Opublikowano 31 Maja 2011 Hej.. Chciałbym się dołączyc do tematu. Też popękał mi lakier. Ale na dachu dośc sporo a na masce dopiero zaczyna. Tak wydaje mi się jakby to bezbarwny schodził. Spotkaliście się z czymś takim? Co z tym zrobic? Dodaje zdj: Uploaded with ImageShack.us Dach Uploaded with ImageShack.us Dach Uploaded with ImageShack.us Maska
medik Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Oprócz malowania nic z tym nie zrobisz. Źle położony clear na bazę.
kograman Opublikowano 1 Czerwca 2011 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Możesz jeszcze jak masz chęć nałożyć wosk koloryzujący (oczywiście pod kolor auta) i poleraować. Może akurat pomoże troszkę, do czasu kiedy zbierzesz się do malowania. Jeszce nie są takie straszne te pęknięcia. Gdzieś był teamat na forum dotyczący pokrywania rys na aucie. Może i to jest jakieś rozwiązanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się