studentzse Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Panowie, dziś nadszedł czas na zmianę alusów miałem 205/50/R17 a teraz chce 18" takie http://allegro.pl/alu-18-5x112-audi-a4-a5-a6-a7-a8-tt-sline-i1555678184.html i moje pytanie brzmi czy wejdą bez problemu i jakie gumy najlepsze będą na te alu z góry dzięki za odp
marekmartysz Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Panowie, dziś nadszedł czas na zmianę alusów miałem 205/50/R17 a teraz chce 18" takie http://allegro.pl/alu-18-5x112-audi-a4-a5-a6-a7-a8-tt-sline-i1555678184.html i moje pytanie brzmi czy wejdą bez problemu i jakie gumy najlepsze będą na te alu z góry dzięki za odp Z tego co mnie kiedys uswiadamiali to do taich parametrow felg przydalby sie dystans 1 cm.
Gelooo Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 et 45 hhmm wejda ale nie lepiej 35 bedziesz mial tak jak u mnie rowno z nakolem :>
Grisza79 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Proponowałbym pierwsze zwiększyć moc, a później brać się za 18'. :gwizdanie:
adrianus Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 dystans, tak aby et bylo 35 i guma najlepiej 215/40 r18 ja mam felge 8,5' r 19 szerokosc opony 215/35r19 i mam delikatny german tuning
tony84 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 felgi o takich parametrach wejdą, ale to są repliki. do tego firmy no name. raczej nie warto. lepiej dobra używka. poza tym te twoje 90KM będzie miało ciężko z takimi kołami
I r o Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 nie słuchaj głupot jak lans to lans :gwizdanie: zecior to nie stretfajer ale da radę z osiemnastkami, tylko dla estetyki pasował by dystans 10mm, opona 215/40 no i mam nadzieje, że nie chcesz tego założyć do seryjnego zawieszenia
studentzse Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Panowie luknijcie na te alusy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/efc7a5b50c3dd466.html są raczej dedykowane na BMW ale jest masa alusow podobnego wzoru i jakoś to się komponuje wstawiłbym tylko dekielek AUDI,te alusy maja ET41 8JJ wejdą bez problemu? za 300zl 4szt kolega sprzedaje [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 15:41_________________________________________________co do zbierania się na 17" nie miałem zarzutów szło jak burza wiec nie liczę ze pogorszy się bardzo przyspieszenie, coś napewno ale lans to lans Panowie jak dobiorę alusy to gleba tez będzie [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 15:49_________________________________________________jednak okazało się panowie ze nic z tego bo rozstaw śrub jest 5x120, wiece zakupie uzywki od s-line 18" ET 35
przemciotorun Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Proponowałbym pierwsze zwiększyć moc, a później brać się za 18'. :gwizdanie: felgi o takich parametrach wejdą, ale to są repliki. do tego firmy no name. raczej nie warto. lepiej dobra używka. poza tym te twoje 90KM będzie miało ciężko z takimi kołami mieliscie przyjemnosc jezdzic autem z takim silnikiem na 15" 16" 17" 18"? bo ja mialem i jezeli chodzi o moc to wcale nie ma duzej roznicy.... przynajmniej u mnie, roznica jest w spalaniu, i w konforcie jazdy...... ja mam usiebie et48 8j 225/40 i z przodu musi byc dystans 5 bo by ocieralo o wahacz, z tylu weszlo by bez ale mam 10mm zeby wysunac troche kolo, topor przy tych samych parametrach kol tylko et 45 nie mial zadnego dystansu, a kazdy chyba wie jak sie auto prezentowalo...
comar_pl Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 po co mu moc, na takich walcach i tak bedzie jezdzil 30kmh mniej niz zawsze, bo inaczej nerki poodbija spalanie duuzo wzrosnie.
K2 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 przesialdlem się z 15 195 na 17 235 i powiem ze straty mocy prawie nie idzie odczuć ale na zakrętach to trzyma się jak dalej 17 ET42 7,5J i kapec 235 i powiem szczerze możne 5mm zostało do MC wiec to max panowie oczywiście planuje dystanse ale to później
przemciotorun Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 po co mu moc, na takich walcach i tak bedzie jezdzil 30kmh mniej niz zawsze, bo inaczej nerki poodbija spalanie duuzo wzrosnie. duze kola to nie az taki problem tylko zeby to kolo wygladalo to trzeba auto obnizyc.... i na tym sie najbardziej traci komfort jazdy...
Gelooo Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 kupuj zakladaj smigaj a jak nie bedzie pasowalo sprze. i bedziesz mial kase na mniejsze i tak watpie ze sie pozbedziesz a w moim adr na pelniej butli roznica w zasiegu 400 na 15' jest 370 na 18' wiec masz odpowiedz a 1z mialem w golfie i wiem ze da rade masz moment hehe i wiem ze jest tez zabawa z opornikiem jak bardzo chcesz
I r o Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 po co mu moc, na takich walcach i tak bedzie jezdzil 30kmh mniej niz zawsze, bo inaczej nerki poodbija spalanie duuzo wzrosnie. nie nazwał bym dużym wzrostem spalania o 0,5 l/100km :rolleyes:
greg2505 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 właśnie byłem ciekawy ile wzrośnie zużycie paliwa bo jeśli chodzi o moc to raczej nie zauważalnie (miałem 15 teraz18)
dudi75 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Firma przypuszczam made in niewiadomo co ,wiec gdy bedzie szybko pomykal to bedzie je czesto prostowal i 1Z sie do tych felg najlepiej nadaje bo osiagi napewno sie pogorsza . Ja mam 18 TOORA i mam juz dosyc prostowania felg za ta kase mial bym juz drugi komplet ,mysle nad jakimis ori albo dobrej firmy i takie polecam . A te chos wizualnie ladne przypuszczam ze lipa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się