Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Mikro drgania - złącze elastyczne (pomocy)


Procek27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy. Po zakupie autka zauwazylem jakies dziwne drgania na kierownicy, skrzyni biegow i ogolnie trzesie cala buda na biegu jałowym oraz podczas jazdy. Bylem z tym u mechanika mowil ze to dwumas,poduszki silnika lub złacze elastyczne. Dwumas wymieniony na LUK, poduszki sprawdzone programem i nadal to samo. Pozostalo mi wymienic te złącze elastyczne. Potrzebuje pomocy jakiej firmy najlepiej kupic te złacze, o jakich wymiarach do A4 B6 1.9 TDI. Czekam na info. Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze zlaczem to jedz najlepiej do jakiejs kliniki tlumika on to ogarnie na mioejscu napewno bedzie mial taka plecionke

a na twoim miejscu sprawdzil bym jeszcze te poduchy ale nie przez vaga tylko normalnie z kanalu nie koniecznie musi ci na vagu wyskoczyc

i ile masz przejechane na tym nowym dwumasie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzona plecionka to efekt uszkodzonych poduszek dlatego nie wykluczone, że w twoim przypadku tak jest mimo, że zewnętrznie nic na to nie wskazuje. Sam zaczynałem od wymiany plecionki a skończyłem na zawieszeniu silnika i skrzyni. Jak szukałem złącza to znalazłem taka informacje ale myślałem, ze mnie to nie dotyczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam przejechane na tym nowym dwumasie okolo 1000km to chyba styka na dotarcie sie wszystkich elementow. Chyba zrobie tak jak napisal kolega i pojade do zakladu ktory zajmuje sie profesjonalnie Biore pod uwage zdarzenie, ktore mi sie przydazyło po kupnie autka. Jechalem drogą i w okolicach tłumika srodkowego strzelilo mi cos pod autkiem i od tego czasu mam te wibracje dlatego sugeruje sie tym iz to wina wydechu. Nie mam kanału ale patrzac pod autko to ta ostatnia czesc wydechu niezle mi telepie i wpada w drgania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam przejechane na tym nowym dwumasie okolo 1000km to chyba styka na dotarcie sie wszystkich elementow. Chyba zrobie tak jak napisal kolega i pojade do zakladu ktory zajmuje sie profesjonalnie Biore pod uwage zdarzenie, ktore mi sie przydazyło po kupnie autka. Jechalem drogą i w okolicach tłumika srodkowego strzelilo mi cos pod autkiem i od tego czasu mam te wibracje dlatego sugeruje sie tym iz to wina wydechu. Nie mam kanału ale patrzac pod autko to ta ostatnia czesc wydechu niezle mi telepie i wpada w drgania.

W takim razie to zmienia postać rzeczy i może być to wina plecionki. Podobnie miał mój ojciec zawadził na wybojach tłumikiem i zaczęły się problemy z wibrującym układem wydechowym. Po wymianie plecionki firmy Fischer problemy ustały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie mi czy jak te drgania sa nieregularne i pojawiaja sie co jakis czas to dalej moga byc poduszki bo np po wcisnieciu sprzegla nic sie nie zmienia drga jak drgalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie mi czy jak te drgania sa nieregularne i pojawiaja sie co jakis czas to dalej moga byc poduszki bo np po wcisnieciu sprzegla nic sie nie zmienia drga jak drgalo

Ja miałem to samo, a w tym wątku masz napisane jak to rozwiązałem...

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=230950.0

Podepnij pod vaga i sprawdź dawki paliwa na rozgrzanym silniku w grupie 1. Jeżeli masz duże wahania dawek i spadają Ci poniżej 3mg do wymiany pompowtryski. Później po korekcjach możesz dojść ile sztuk jest niesprawnych i czy wymieniać pojedyncze czy komplet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie mi czy jak te drgania sa nieregularne i pojawiaja sie co jakis czas to dalej moga byc poduszki bo np po wcisnieciu sprzegla nic sie nie zmienia drga jak drgalo

Ja miałem to samo, a w tym wątku masz napisane jak to rozwiązałem...

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=230950.0

Podepnij pod vaga i sprawdź dawki paliwa na rozgrzanym silniku w grupie 1. Jeżeli masz duże wahania dawek i spadają Ci poniżej 3mg do wymiany pompowtryski. Później po korekcjach możesz dojść ile sztuk jest niesprawnych i czy wymieniać pojedyncze czy komplet.

ja juz robilem vagiem masz tu vag do mojego postu

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=227880.msg2780893;topicseen#msg2780893

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tamte logi robiłeś na trochę niedogrzanym silniku (miałeś 68-70stopni), dla świętego spokoju zrób grupę 1 przy temperaturze 90 stopni na blacie. U mnie na zimnym silniku też było ok, cyrki zaczynały się na ciepłym silniku. Jeżeli na rozgrzanym silniku logi będą podobne to wtryski są :good: Szukaj przyczyny gdzie indziej. Może kąt synchronizacji przestawiony, Ty masz 1.7 -2,2, ja mam 0 -1,1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa widzisz byl dogrzany tylko termostat do wymiany :decayed: jutro bedzie robiony a kat po swietach przez mechanika bedzie robiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, minęło bardzo dużo czasu ale chcę spytać autora tematu czy wymiana złączki elastycznej zaraz za turbiną pomogła? Czy drgania tłumika zmniejszyły się, komfort w środku auta poprawił się wibracje ustały? Problem dotyczy także mnie i w moim przypadku złączka co prawda wyłącznie z oględzin zewnętrznych wygląda bardzo dobrze ale to tylko z zewnątrz.

Dziękuję za dokończenie tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem ostatnio złącze elastyczne, drgania tłumika znacznie się zmniejszyły. Teraz widac jak drży łącznik a nie jak na starym że wraz z łącznikiem bardzo drgał tłumik.

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź.

No cóż nie będę kombinował tylko też wymienię złączkę. U mnie cały tłumik bardzo mocno drży w sumie na całej długości.

Badając sprawę pojawiły się komentarze, że dość typową usterką powodującą tego typu drgania jest uszkodzenie środkowego tłumika (uszkodzone przegrody wewnątrz), słyszałem o przypadkach gdzie po wymianie złączki nie było żadnej zmiany a dopiero zmiana tłumika pomogła. Ponadto podobno warto przyjrzeć się uchwytom gumowym na których zawieszone są tłumiki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...