Jaro75 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Witam. Chciałem się podzielić z Wami taką małą informacją na temat tego jaką miałem sytuację przy odpowietrzaniu sprzęgła. Robiłem parę rzeczy w Niuni w tym kpl.sprzęgło + dwumas. Myślałem że odpowietrzenie to będzie moment ale po dwóch godzinach i różnym cudowaniu poddałem się aby się przespać i rano z wypoczęta głową podejść do tematu od nowa.Nic nie pomagało.Zbiorniczek miało rozerwać gdy robiliśmy w nim ciśnienie aby przepchnąć płyn i wypchnąć powietrze. I wiecie co się okazało? W końcu zdjęliśmy ten wężyk co idzie od zbiorniczka do sprzęgła i patrzymy a tam wyjście oryginalnie zaślepione.Normalnie całościowy odlew i kompletnie bez przejścia płynu.Ucięliśmy końcówkę i w parę minut płyn poszedł i sprzęgło jak nowe. Nie wiem czy ktoś się z tym spotkał bo nie szukałem tutaj w tematach ale chciałem się podzielić w Wami tym zdarzeniem. Czy to możliwe aby tak wyszedł z fabryki? Sprzęgło było oryginalne i dwumas.Nikt tego nie tykał przede mną.To jak to.Przy montażu napełnili obieg i odpowietrzyli zostawiając wyjście ze zbiorniczka zamknięte do ewentualnej przyszłej ingerencji w sprzęgło czy może ktoś (choć wygląda na stary oryginalny) wymieniał kiedyś zbiorniczek albo pompę hamulcową i założył taki zbiorniczek bez wyjścia.Podobno automaty taki mają. Nie wiem bo się nie znam.Mechanik był zaskoczony.Nigdy nie miał takiego przypadku. Pozdrawiam. :>
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 ktos wymienial płyn przy pomocy cisnienia i go rozerwało podmienili na new ale od aftomata i dletgo taki zonk
bosmaneq Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 ja po wymianie kompletu dwumas+sprzęgło też miałem niemały problem z odpowietrzeniem układu... dobrą godzine z mechanikiem walczyliśmy aby odpowietrzyć sprzęgiełko! myślałem że mi ręka odpadnie od ciągłego pompowania pedałem sprzęgła... :gwizdanie: mechanik powiedział, że pierwszy raz mu się zdażyło aby tak długo nie można było odpowietrzyć sprzęgła...a sprawdziliśmy wszystko (przewody, płyn do fulla, odpowietrzniki, pompe czy się nie zacięła...). Nie wiem czym było to spowodowane ale po godzinie pompowania w końcu coś chwyciło i powoli powoli zaczęło stawiać opór pojeździłem jeszcze troszke aby wszystko sie dotarło i baja ogólnie dziwna sprawa, ale gdyby ktoś miał w przyszłości podobny problem to niech się nie poddaje i pompuje do skutku :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się