bajant Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 witam wiem że mój temat był wiele razy poruszany na forum ale mam problem innego typu 1. nie dochodzi prąd do świec w kolanku z płynem za głowicą 2. samochód bardzo długo się rozgrzewa 3. po podłączeniu pod Vaga nie występują żadne błędy silnika i układu climatronik Jak możecie dajcie znać,który przekaźnik załacza świece i w którym jest miejscu,czy warto wymienić termostat na zamiennik czy oryginał sorki za chaotyczne przedstawienie tematu,z góry dziękuje za wszelkie informacje przy następnym postcie obiecuje poprawę dzięki i pozdrawiam * połączyłem 2 Twoje wątki dokładnie o tym samym. Jeszcze raz rozpoczniesz kolejny wątek zamiast kontynuować stary dostaniesz OSTRZEŻENIE !!! - lukaszr
demoralizator Opublikowano 4 Stycznia 2008 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Układ jest zależny od temperatury silnika i sterowany przez E.C.U. Skrobnij na gg to napewno cos ci doradzę i pomogę. GG 3643192 czesto jestem niedostępny (pracoholizm ) ale jak napiszesz z pewnością się odezwę
bajant Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2008 Znow zawracam tyłek z grzaniem ;(wymieniłem termostat na ori i nic nie pomogło. nagrzewa sie bardzo powoli,musze przejechac jakies 7km zeby zaczeło co nieco grzac ciepłym powietrzem, a 90stopni osiaga po 12-14km przy temperaturze max -2st.NIE WŁACZAJA SIE SWIECE PODGZREWAJACE PŁYN!! :sick3:wogóle.sprawdziłem wszystkie przekazniki,nie moge sie vagiem skomunikowac z klimatronikiem bo mam na usb i nie łaczy sie :sick3:wiem ze sterownik załacza te swiece chyba,ale u mnie tego nie robi...moze pomóc co sprawdzic i jak zeby było wkoncu ciepło??w silniku nie ma zadnych błedów,czujnik temperatury wykonawczy podmieniany na nowy EPS i tez nic nie pomogło... :sick3:juz nie wiem co i jak...koledzy z góry dzieki za pomoc
lukaszr Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 A odpowietrzyłeś dobrze układ po zmianie termostatu ? P.S. W temacie wątku napisałeś B5 AVG, a w profilu masz B6 AWX. Którego auta to się tyczy w końcu ?
bajant Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2008 Tak...układ odpowitrzony.wymiana nie przyniosla zadnej zmiany :confused4:samochod ojca b5avg dotyczy problem
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 tutaj o USB i klimie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5997.0 a na jakim odcinku to nagrzewanie i jaka temperatura? jezeli jedziesz na prostej trasie to przy ok 0 i masz wlaczone ogrzewanie to norma. jezeli po miescie to zdecydowanie za dlugo. najlepiej ogrzewanie wlaczac po nagrzani motorku do 90C. jaka temperature osiaga po nagrzaniu ? trzyma ja? sprawdz temperature w logach silnika bloku 001 byc moze czujnik ten z deski ma defekt i wolniej lapie temperature. acha i jakiego silnika problem w koncu dotyczy?
bajant Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2008 problem dotyczy 1,9tdi avg.czujnik na desce dobrze wskazuje...miałem mozliwosc sprawdzenie tego zjawiska w innej i okazuje sie ze jak była zimna to swiece załaczyły sie odrazu po odpaleniu motoru...w moim tak nie jest,i nie wiem co moze byc tego przyczyna ;(
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 same grzałki sprawdzałeś? rozumiem że chodzi o elementy grzejące płyn?
Musashi Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 hmm. oki to ja pisze pokolei nie wiem jak co sprawdzales. ew. przyda sie dla innych UWAGA! grzanie dziala powyzej obrotow biegu jalowego, (na jalowym nie dziala), temperatura silnika poniżej 70C i temp powietrza ponizej 5C ( w momencie startu silnika - sprawdza temp w kolektorze ssacym) i zeby cokolwiek sprawdzic musza byc spelnione: musi byc zimniej niz 5C zimny silnik podgazowac delikatnie wystarczy 1000obr/min bezpieczniki zabezpieczajace i przekazniki znajduja sie w obudowie ECU po lewej stronie podszybia ( trzeba wyjac ECU zeby miec swobodny dostep) położenie ECU położenie stacji przekazników rozmieszczenie elementów przekazniki to nr-y 1 oraz 2 ( j359 i j360) a bezpieczniki 7 i 8 1. sprawdz czy miejsce gdzie sa wkrecone swiece ma dobra masę. (przewod moze urwany). 2. sprawdz czy sie pojawia napiecie na grzalkach. jezeli napiecie bedzie, (mowimy o 12V) to sprawdz rowniez napiecie w punkcie masy powinno byc zero! ( jezeli jest kilka V to rowniez walniety jest przewod masowy). 3. jezeli na grzałce jest 12V i jest zero w pukcie masowym to walnieta jest grzałka 4. jezeli nie ma napiecia na grzalkach, muisz sprawdzic przewody - ich ciaglosc do przekaznikow - 2 przekazniki j359 i j360), ( walniete przewody) ( zeby sie dostac trzeba zdajc oslone podszybia otworzyc obudowe ECU patrz wyzej) 5. sprawdzamy bezpieczniki i napiecie na nich 12V 6. bezpieczniki OK, przewody dobre a napiecia brak, sprawdz napiecie na kontaktach przekaznikow z ktorych ida przewody do grzałek. 7. jezeli brak napiecia na przekaznikach sprawdz czy wogole jest zasilanie na przekaznikach to z bezpiecznikow. 8. jezeli wszystko jest prawidlowo wtedy trzeba sprawdzic mase przekaznika ( przekaznik ma 4 kontakty jeden do grzalek, jeden z bezpiecznikow, jeden dostaje sygn z ECU a jeden to masa) 9. jezeli masa jest OK to pozostaje sterowanie z ECU czyli tak naprawde tylko sprawdzenie przewodu p.s. kilka razy to poprawialem. to wydaje sie wersją ostateczną. jezeli cos mi sie przypomni dam znac daj znac co i jak
bajant Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2008 dzieki jutro przetrenuje punkt po punkcie i dam znac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się