aju Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 ,obecnie mam 404Nm myślałem o 420Nm wyrwie Ci fotele w środku taka będzie różnica
daniels Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 10 jadę na korektę do Witka i myslałem o większym niutonie,obecnie mam 404Nm a tu masz... sprzęgło mam serie masz taki Nm i jeszcze chcesz wiekszy ?? myślałem o 420Nm i myslisz ze poczujesz roznice ... ludzie zejdzcie na ziemie , meczyc osprzet dla 15 Nm wiecej ... ehhhhh no ale wazne ze na papierze bedzie tiaaa....czyli najlepiej wrócić do serii bo po męczyć osprzęt
Jarol Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Ja miałem 405Nm potem byłem na korekcie i mam 430Nm. Różnica jest spora bo max moment jest większy i dostępny w szerszym zakresie obrotów. Auto przyśpiesza na 4 biegu od 80 do 120km/h o 1,5s szybciej więc różnica jest naprawdę duża i odczuwalna a niby przybyło tylko 25Nm.
MAGIC87 Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 daniels1980 ja bym zostawił to 405 Nm. to i tak jest świetny wynik
daniels Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 daniels1980 ja bym zostawił to 405 Nm. to i tak jest świetny wynik mądrze prawisz nie ma co przeginać
Jarol Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Zostaw 405-410NM tylko jak to możliwe zrób żeby max moment był płasko, dostępny w szerokim zakresie od 2 do 3-3,2tyś obr a nie jak masz teraz górke koło 2 tyś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się