Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Jakie wartości trzyma oryginalne sprzęgło, dwumas awx ?


rusektdi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam auto po programie. To już stanowczo za mało. W nablizszym czasie montuje fmic, brd. W tej chwili juz wiem ze dwumas mam raczej do wymiany a ori sprzeglo Luka zmienilem kilka miesiecy temu. W jaki dwumas iść zeby potem nie bylo problemu ? Czy jak kupie nowy oryginalny to bedzie dobrze ? Prosze o porade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy jaki styl jazdy preferujesz... znam przypadek ze seryjne sprzegło AJM trzyma 410 Nm :good:

mysle ze 400 seria wytrzyma

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy jaki styl jazdy preferujesz... znam przypadek ze seryjne sprzegło AJM trzyma 410 Nm :good:

mysle ze 400 seria wytrzyma

U mnie seria trzymała 405 Nm ale to już raczej kres mozliwości dla tego sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakladam tylko ic + brd wiec wynik pewnie bedzie ~ 185 km i 390 Nm ? Wiec chyba powinno trzymac. WIec smialo kupywac nowy dwumas Luka i sie niczym nie martwic ? :) styl jazdy tylko weca ale nie z 1 ani przy 80km/h 5bieg i ogien. Wydaje mi sie ze tez kwestia strojenia tunera ma sporo do powiedzenia[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 21:00_________________________________________________http://allegro.pl/kolo-zamachowe-dwumasowe-vw-passat-1-9-tdi-130-km-i1535275627.html

Czy to takie coś ?[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 21:04_________________________________________________Znalazłem też cos takiego....

http://allegro.pl/kolo-038105266ab-1-9tdi-115-130-km-vw-audi-skoda-i1571854763.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiedz cos wiecej ? Jakie to koszta ? i jak to wychodzi ? jestem bardzo ciekawy bo niestety seria sprzeglo awx to straszna bieda ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jam masz sensownie poprowadzony moment to 400 wytrzyma jak ktoś zrobi to nie umiejętnie to może się poślizgiwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz moze za pol roku mi sie przysni ze chce miec ponad 400 nm i znowu bol heh tragedia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też sie podpinam, bo mam turbo BRD czekające na montaż i dokupie jeszcze FMIC, i może jeszcze jakby była kasa to wtryski AL-ki, ale przedtem właśnie chciałem ogarnąć sprzęgło, bo to ori w AWX to raczej tego nie wytrzyma, a juz i tak mam do wymiany bo na wykończeniu.. myślałem o całej zmianie skrzyni na 6 biegową od 2.0 TDI tak jak to uczynił jedne z użytkowników forum, ale niestety nie mam dokładnego info co i jak, czy to pasuje bez większych problemów do AWX-a... może ktoś się wypowie na ten temat?? z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też sie podpinam, bo mam turbo BRD czekające na montaż i dokupie jeszcze FMIC, i może jeszcze jakby była kasa to wtryski AL-ki, ale przedtem właśnie chciałem ogarnąć sprzęgło, bo to ori w AWX to raczej tego nie wytrzyma, a juz i tak mam do wymiany bo na wykończeniu.. myślałem o całej zmianie skrzyni na 6 biegową od 2.0 TDI tak jak to uczynił jedne z użytkowników forum, ale niestety nie mam dokładnego info co i jak, czy to pasuje bez większych problemów do AWX-a... może ktoś się wypowie na ten temat?? z góry dzięki :)

Skrzynie 6 biegową bez problemu można zapodać do AWXa tyko trzeba troszkę pozmieniać. Jak co to pisz na PW to powiem co i jak.

Co do sprzęgła z BRD to nie jest wcale takie mocne jak niektórzy mówią moje właśnie zaczeło się uślizgiwać. Wytrzymało około 10 tyś km z momentem 430Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od AVF nie podejdzie ma większą średnicę zdaje się, kolega w ośce AWX ma 400Nm i to raczej opony nie wytrzymują:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam sprzęgło z BRD ono ma tą samą wielkość co to z AVFa. BRD podobno miało być mocniejsze niż z AVFa. Moje auto było hamowane w lecie i wyszło 430Nm teraz gdy jest zimno koło 10 stopni to silnik generuje jeszcze więcej momentu obrotowego pewnie koło 450Nm i sprzęgło już sobie z tym nie radzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie u mnie sprzęgło z AWX przez 2 lata trzymało 400Nm a to z BRD wytrzymało tylko pół roku z 430Nm. Wniosek z tego taki że sprzęgło w 2,0 TDi i w AVFie nie jest dużo mocniejsze niż to w AWX :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 jadę na korektę do Witka i myslałem o większym niutonie,obecnie mam 404Nm a tu masz... sprzęgło mam serie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 jadę na korektę do Witka i myslałem o większym niutonie,obecnie mam 404Nm a tu masz... sprzęgło mam serie

masz taki Nm i jeszcze chcesz wiekszy ?? :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 jadę na korektę do Witka i myslałem o większym niutonie,obecnie mam 404Nm a tu masz... sprzęgło mam serie

masz taki Nm i jeszcze chcesz wiekszy ?? :blink:

myślałem o 420Nm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 jadę na korektę do Witka i myslałem o większym niutonie,obecnie mam 404Nm a tu masz... sprzęgło mam serie

masz taki Nm i jeszcze chcesz wiekszy ?? :blink:

myślałem o 420Nm

i myslisz ze poczujesz roznice ... :polew:

ludzie zejdzcie na ziemie , meczyc osprzet dla 15 Nm wiecej ... ehhhhh

no ale wazne ze na papierze bedzie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...