bartpc Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Witam, Padł silnik także lepiej i taniej włożyć używany Mam AHL 1.6 który w moim regionie ciężko jest mi aktualnie namierzyć czy ADP które są nie nadają się do przekładki w miejsce AHL, nie wiem sprawy elektroniki, czujników, komputerka, czy mocować?? Dodam że miałem sekwencję G3 z holandii na nim Można o poradę prosić ??
MATIUS Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 AHL ma pompę wody na rozrządzie adp nie ma do tego w AHL jest plastikowy kolektor ssący z jakimś tam bajerem niewiem jak to się dokłanie nazywa (kierownica powietrza dolotowego coś takiego) tyle wiem ja...aha AHL ma koło dwumasowe ADP jednomase
Gość Damian A4 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Termostat jest napewno inny
bartek1605 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 ADP jest na aparacie zapłonowym
bartpc Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 wielkie dzięki muszę moją byłą niunie ratować jakimś syfem z odzysku, ale jak wam pokaże na zdjęciach co się podziało w silniku i chodził to nie wiem czy uwierzycie jutro photos
Norge10 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Jaki przebieg miał ten twój silnik i co sie stało że padł, bo mam taki sam i dlatego mnie to ciekawi.
DeeJay_Kill Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Padnięte ADP? Qrde, co tam mogło się rozwalić?
Zadymiacz Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 padniete ADP zdarza sie znam przypadki 2 co padaly i zazwyczaj na panewkach na zaorach zaczelo zrzytać i tak pwoli siada u kolegi po 240 tysiacach sie rozpadl a u drugiego po 260 tysiachach i zdech. te silniki to jakas poraszka chyba ja mam i narazie jezdzi ale ciekweo jak dlugo ..
NiskoiSzerokoAudiA4 Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 ja tez mam adp 1.6 narazie smiga poza wymiana czujnika temperatury kabli i swiec ale przymiezam sie na swap na 1.8 t :notworthy: moze 1.6 demonem nie jest ale pracuje ladnie cicho polecam
davidoff82 Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 AHL ma pompę wody na rozrządzie adp nie ma do tego w AHL jest plastikowy kolektor ssący z jakimś tam bajerem niewiem jak to się dokłanie nazywa (kierownica powietrza dolotowego coś takiego) tyle wiem ja...aha AHL ma koło dwumasowe ADP jednomase nie każdy AHL ma dwumas.... kolektory w AHL tez są i plastikowe i aluminiowe...
wacek_l Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Nie zazdroszczę koledze w mojej wcześniejszej furze też motor padł "tłok się złamał" i takiego syfu narobił też próbowałem reanimować ale więcej z tym problemów bo to nie takie hop siup no ale motor miał ponad 400 tyś km
wacek_l Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 jak wam pokaże na zdjęciach co się podziało w silniku i chodził to nie wiem czy uwierzycie jutro photos będą te fotki
morsdicti Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Ja mam AHL i również kolektory są aluminiowe a nie plastikowe .... i nie ma 2masa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się