jedrzejas1 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Witam mam małe pytanie..Po wymianie moja mała nałapała błędów(aż 6)!!Cztery zdjęte przez VAG i dwa się wyświetlają(czujnik przepustnicy i ten drugi brak komunikacji z przekaźnikiem odpowiadającym za sterowanie kompem w aucie..przekaźnik jest wpięty w gniazdo 30 lub 030,przez niego jest błąd przepustnicy i problemy z obrotami-auto potrafi nawet zgasnąć...POMOCY!!!!!)Będę wdzięczny za info gdzie jest ten przekaźnik!!!
Norbi Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Przypuszczam,że tam gdzie cała ich reszta, nad nogami kierowcy, za osłoną.
adadur Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 "po wymianie" czego??? przekaźnik 30? nie wiem czy takowy istnieje? Możę chodzi o zacisk 30 - ozacza prąd "prosto" z akku
jedrzejas1 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2008 po wymianie akumulatora zaczęły się te problemy z obrotami....mam już dosyć!!!!tracę cierpliwość!!! zauważyłem ze jak włączę klime do;egliwości ustają!!! O co tu chodzi!![br]Dopisany: 11 Styczeń 2008, 17:18 _________________________________________________Dajcie znać co to może być...dzięki z góry!!
czajek82 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Witam. Ja po odpięciu aku też miałem problemy z obrotami. Po wciśnięciu sprzęgła obroty spadały i silnik gasł. Miałem tak i na gazie i na paliwie. Pomogło czyszczenie przepustnicy i zaadoptowanie jej, ale niestety nie VAGiem tylko za pomocą kluczyka na zapłonie. Odnośnik do mojego wątku może coś ci pomoże http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22467.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się