Bart-S Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 W większości przypadków wygląda to tak, że ciągniemy auto z DE. Na placu stoi fajny furak - nie uderzone, motor OK, brak śladów potu. Nic tylko brać... Tylko na FIS coś tam mryga. Zapomina się o fakcie, że szwab sprawnego auta się nie będzie pozbywał (oczywiście zdarzają się przypadki ale najczęściej ma miejsce w/w wariant). Jeśli to CVT to jest duża szansa na to, że jest wyeksploatowane - dlatego w przypadku przekładni bezstopniowej tak ważne jest aby potwierdzić regularny serwis. Jeśli auto jest uderzone to nawet lepiej - możliwe, że nie ucierpiała przekładnia no i widzimy powód sprzedaży. Ludzie nadal nie są świadomi tego co kupują - automat to automat. Było już milion wątków na temat Multi, opinie, awarie itp. Te skrzynie naprawde nie są tak straszne jak to ludzie opisują. Prosty przykład - zobacznie ile tygodniowo w dziale "Układ Napędowy" pojawia się zapytań o TIPa a ile o Multi. Kolejny przykład - daleko nie szukając, sprawdźcie sobie aktualną ofertę A6 C7 - 1/3 część oferty to CVT (kolejne 1/3 to Stronic, brak TIP-a). Czy Audi świadomie pakowałoby się w taki gniot? Nie sądzę... Nie pałować na hama, zadbać o to aby soft był świerzy - zmieniać ATF co 50 000km i jeśli fundusze kiedyś pozwolą mod sprzęgła na wariant "7" (chociaż okazuje się, że jeśli użytkownik takiego auta jest świadomy czym jeździ - to i bez 7 lamel daje radę - idealnym przykładem jest kolega HiRide). Dodatkowe wydatki pojawią się dopiero przy przebiegu 300 000km - licząc nowy łańcuch i regenerację pompy jest to wydatek rzędu 1500zł.
czaki22 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Gratuluje ja nie miałem tyle szczęścia i moje skrzynia kosztuje teraz około 700zl bo mam 6 manual po przeróbce z multitrona nie no zgodze sie z toba jaka kolwiek kosztowna awaria bedzi swap na manualna skrzynie, ale teraz p[ytanie ile bledów wywalaja ci rozne sterowniki po takiej zmianie ?
erniorzegow Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 Wcale ja mam już jakieś 5000 tyś i około 2 miesiące i nie mam żadnych błędów z tym związanych , potrzeba dobrego mechanika który to ogarnie mnie przeróbka kosztowała około 3000zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się