marko367 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Witam. Mam pytanie czy do odczytu spalin palec sondy lambdy w kolektorze wydechowym powinien wystawać czy morze być schowany.Pozdrawiam
marko367 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2011 miałem wykręcony wydech do spawania i z ciekawości włożyłem palec do kolektora by wyczuć sondę bo zamontowana jest przy końcu kolektora i w miejscu gdzie wkręcona jest sonda jej nie wyczuwam jest tyko otwór tak jakby palec sondy był za krótki poza tym spore spalanie i brak mocy
Dev Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 masz wypaloną sonde a co za tym idzie niesprawną i dlatego tyle pali podłączałeś VAG-a ???
marko367 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2011 tak dziś podłączałem miałem kilka błędów ale się okazało że drukarka mi padła i nie mogę wydrukować
Dev Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 po co masz drukowac ???? wklej cały autoscan na forum
marko367 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2011 ryzykuje ale zamówiłem nową sondę boscha tylko muszę dorobić w poniedziałek klucz do odkręcenia sondy na wymianę
Kierownik Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 jak byś miał dojście do oscyloskopu to wszystko było by wiadome co i jak z tą lambadą
Dev Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 jak byś miał dojście do oscyloskopu to wszystko było by wiadome co i jak z tą lambadą wystarczy zwykły multimetr
Kierownik Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 tomku jaki przedział omów jest wskazany dla poprawnie działającej sondy lambda pytam z czystej ciekawości
Kierownik Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 głupi błąd oczywiście że chodziło mi o napięcie jak rozumiem 0.9 jest dla mieszanki bogatej , a 0.1 dla ubogiej ?
Dev Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 owszem sonda musi oscylowac jak najszybciej
Kierownik Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 no to wiem 300 st C jeszcze jedno pytanie , wiem że od sondy idą 3 przeowdy , jeden to sygnałowy , a co z dwoma pozostałymi (co to jest?)? i jak działają tzw grzałki w sondach lambda ?
Dev Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 to jest własnie podgrzewanie sondy sprawna sonda powinna oscylowac juz po kilku sekundach
Kierownik Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 dzięki bardzo na pewno się przyda
Dev Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 to jest własnie podgrzewanie sondy sprawna sonda powinna oscylowac juz po kilku sekundach zapomniałem dodac że chodzi tutaj o zimny silnik a ciepły wiadomo
marko367 Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Opublikowano 2 Maja 2011 Sonda wymieniona nic nie pomogło brak słów jakby ktoś był zainteresowany dorobiłem klucz do odkręcania sondy lambda bez problemu
Dev Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 cos masz popieprzone jakie sa wskazania sondy ?
marko367 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 Witam. Dziś planuje zrobić logi tylko nie wiem czy mogę je wrzucić w tym wątku czy rozpocząć nowy wątek w dziale: diagnostyka VAG i jeszcze jedno może mi koledzy poradzicie które bloki porobić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się