Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 8 Stycznia 2007 Opublikowano 8 Stycznia 2007 a już widziałem iskierkę nadziei :/
Cuber Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Te pasują bez żadnych przeróbek! Więc żadne to wyzwanie Nie zgodze sie ze pasuja bez żadnych przeróbek ....popierwsze manetki a po drugie co najwazniejsze trzeba gdzies podpiąc sygnały z manetek i pociagnac spalanie w pinach też były róznice. temat przerabiałem a z A6 nie bedą pasowały!!! jedynie co to do audic po II lifcie i to tez nie koniecznie
irko Opublikowano 14 Stycznia 2007 Opublikowano 14 Stycznia 2007 powiedzcie mi czy ktos podlaczyl manetki, ja mam wsadzony taki licznik i wszystko niby ok tylko nie moge zmieniac, jedyne co mi pokazuje to drzwi otwarte i ilosc kilometrow do zrobienia na baku, nie ma manetek to i zmiany nie ma, na dodatek mam tak do d*py ze licznik jest od diesla a ja mam 1.8T licznik VDO 8D0 920 932 F druga wada nie polacze sie z nim przez vag tacho usb z nieznanych powodow ale to nie problem bo immo mozna zrobic na stole i tak bylo zrobione, wszystko dziala poprawnie tylko obroty zle wyskalowane ale dzialaja, z tylu licznika sa 3 wtyczki, ja mam tylko dwie a trzecia to pewnie idzie obsluga fisa? czy moze jakos inaczej jest to rozwiazane? myslicie ze jak kupie manetki to bede w domu czy beda dalej schody?
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 14 Stycznia 2007 Opublikowano 14 Stycznia 2007 powiedzcie mi czy ktos podlaczyl manetki, ja mam wsadzony taki licznik i wszystko niby ok tylko nie moge zmieniac, jedyne co mi pokazuje to drzwi otwarte i ilosc kilometrow do zrobienia na baku, nie ma manetek to i zmiany nie ma, na dodatek mam tak do d*py ze licznik jest od diesla a ja mam 1.8T licznik VDO 8D0 920 932 Fdruga wada nie polacze sie z nim przez vag tacho usb z nieznanych powodow ale to nie problem bo immo mozna zrobic na stole i tak bylo zrobione, wszystko dziala poprawnie tylko obroty zle wyskalowane ale dzialaja, z tylu licznika sa 3 wtyczki, ja mam tylko dwie a trzecia to pewnie idzie obsluga fisa? czy moze jakos inaczej jest to rozwiazane? myslicie ze jak kupie manetki to bede w domu czy beda schody? auto jest praktycznie po lifcie wlasnej roboty i gdyby nie ramki chromowe na drzwiach a w zasadzie ich brak to 2000 jak sie patrzy lacznie ze srodkiem tak o po prostu wsadziłeś licznik i działa? To nie wymaga żadnych przeróbek? Mój leży w szafie i boję się go podłączyć narazie.
Cilek Opublikowano 15 Stycznia 2007 Opublikowano 15 Stycznia 2007 na dodatek mam tak do d*py ze licznik jest od diesla a ja mam 1.8T licznik VDO 8D0 920 932 F wszystko dziala poprawnie tylko obroty zle wyskalowane ale dzialaja Przełóż tarczę obrotomierza z ze starych zegarów i przestaw na wag'u z "2" na "0" (w innym aucie lub na stole) i bedzie git
marioti Opublikowano 6 Lipca 2007 Opublikowano 6 Lipca 2007 Witam, Mam zegary takie jak zamieścił alfuta czy ktoś mi może powiedzieć co dokładnie powinien pokazywać komp. Chodzi mi konkretnie o dwie dolne linijki pod tymi czterema kontrolkami. z góry dzięki i sorki za trochę OT ale jakoś nie umiałem znaleźć niczego w tym temacie
berciu Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Mam pytanie odnośnie tego błęnego wskazywania poziomu paliwa w A4 przez licznik z FIS od A6, wystarczy to programowo zmienić w VAG`u czy co z tym można zrobić ?? Mam a4 `98 a licznik od A6 z FIS`em `99 jeszcze się męcze z IMO nie wiem czy tu już nie był 2 typu, pozdrawiam
skalarx Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 A więc ja aktualnie przerabiam ten temat. mialem 1/2 fis a wcisnąłem pełem FIS od A6 z 2003r bo ten ma ori srebrne ringii a od A4 nie miał, tez mam taki, wogóle mam teraz ok szejściu zegarów - do opchnięcia: temp. oleju i ładowanie działa mi bez żednych przeróbek! paliwo pokazuje odwrotnie bo szafa jest od A6, mam z tym mały problem ale już niebawem bedzie ok. świeci mi się choinka na liczniku bo nie miałem AC, musze poprowadziś sygnały (modół kontroli świateł, poziom płynu) ale zastanawiam się czy wszystkie warto? musze właśnie zdobyć rozpiske pinów do tego licznika, chcę podłączyć radio do licznika aby pokazywał aktualne stacje a radio dostawało sygnał CAN i wtedy wyrzucę emulator. zostanie pociągnąć sygnał spalania ale to później bo jeszczę nie założyłem manetek od kompa. zdjęcia przed i po .. pozdrawiam i służę pomocą ale chyba więcej jeszcze sam jej potrzebuje :razz: [ Dodano: 30-11-2006, 22:59 ] Elm0 napisał/a:Pikuś, czy PIN dostanę od sprzedającego? Niby powinienes dostac razem z kluczykami, jesli nie dostales to watpie aby mial. Chyba, ze zostawil sobie zeby Ci skroic bryke. Chodziło mu raczej o sprzedającego ale licznik więc kluczyków w komplecie nie bedzie Napisz jak poradziłeś sobie z odwrotnym wskazaniem paliwa bo mam ten sam problem. Co do modułu kontroli świateł i reszty, też był bym zainteresowany. Dzięki
Belding Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 Mam pytanie odnośnie tego błęnego wskazywania poziomu paliwa w A4 przez licznik z FIS od A6, wystarczy to programowo zmienić w VAG`u czy co z tym można zrobić ?? Mam a4 `98 a licznik od A6 z FIS`em `99 jeszcze się męcze z IMO nie wiem czy tu już nie był 2 typu, pozdrawiam I jak poradziłeś sobie z IMO??? Jeżeli tak podpowiedz jak o zrobiłeś bo ja właśnie utknąłem z tym problemem
Mad_MAX Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 panowie a jak u mnie bedzie wygladala sprawa zamiany na ten licznik po liftowy ?? U siebie mam pelny FIS , tylko przed liftem i troche wyswietlacz juz niedomaga Oczywiscie A6
Dygu Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Panowie jak z tym wskazywaniem paliwa ktos sobie poradzil z tym problemem??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się