olo avf Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 a ja mialem identyczne prawie objawy -stukalo wlasnie na malych nierownosciach i na kostce brukowej szczegolnie bylo slychac-co ja sie namordowalem zeby to usunac sprawdzilem doslownie wszystko koncowki, drazki,zaciski, amortyzatory i mocowania,wachacze nawet wymienilem -jak sie pozniej okazalo niepotrzebnie -dobrze ze tylko 2 bo diagnosta wlasnie na te obstawial pozniej laczniki odkrecalem i jezdzilem bez na probe i to samo dalej ten dzwiek wkoncu rozmawialem ze znajomym mechanikiem ze mam takiego swierszcza ze nikt nie potrafi tego zdiagnozowac-chyba wjechalem mu na ambicje trzepalismy razem jeszcze raz wszystko po kolei jakas 40min az w koncu wsadzil srubokret gdzies w przekladnie i jakos ja zblokowal -i kazal mi krecic kierownica i nagle raz stuki byly i jak blokowal to znikaly-przekladnia miala lekkie luzy ale nie ciekla i nie bylo bicia na kierownicy-on sam mowil ze tak by jezdzil ale ja wymienilem i nastala bloga cisza....
Kukis Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 łączniki potrafią nieźle tłuc, od tego się zaczyna, ale często też amory tłuką i ciężej je zdiagnozować
prokuski Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Witam u mnie tez bylo slychac metaliczny dzwiek z tyłu samochodu na nierównościach i okazalo sie ze osłona nad tłumikiem odpadła i lezała na tłumiku i brzęczała dałem wieksze podkładki i spokój :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się