1szatan4 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Witam miałem małą przgode trafiłem w mur.I teraz zastanawiam sie co moge zrobić samemu , ile bedziędzie mnie kosztować owa przygoda czy to jest do wyklepania czy nowe elemęty trzeba kupić itd
.Pablo. Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Maska, lampa, błotnik, zderzak, plus malowanie będzie drogo Najlepiej podjedź do blacharza i się zapytaj o koszty naprawy.
majkel_majki Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Co chcesz tu klepać, przecież sieczka jest? Wszystko wyjdzie po rozebraniu przodu, ale na pewno maska, błotnik, zderzak z belką i odbojami, pas przedni, lampa z kierunkiem. Do tego drobiazgi w rodzaju ślizgów zderzaka chyba że chcesz łapać na blachowkręty. Jeżeli koło nie doostało to pewnie niewiele więcej. Ceny elementów masz na allegro, jeżeli chcesz robić sam to dolicz jeszcze lakierowanie chyba że to też sam zrobisz.
tomaszstn Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Już rozglądnij się za nowym zderzakiem kpl. wraz z belką, maską, prawym błotnikiem, lampą a resztę zobaczysz po rozebraniu czy da się jeszcze coś powyciągać i uratować. Z tego już nic nie zrobisz albo przynajmniej jest to nieopłacalne. Pogadaj z kolegami z forum, w dziale sprzedam mają kilka furek na części to dogadaj się z nimi odnośnie tych elementów. Ogólnie to współczuję
1szatan4 Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Opublikowano 2 Maja 2011 Wielkie dzięki za odpowiedzi już mniej wiecej wiem oco chodzi
chris.lkr Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 jestem akurat w podobnej sytuacji co Ty, ale mam mniej zniszczeń. Zdecydowałem się na wymianę całych elementów (oryginalnych), najbardziej chciałem uniknąć szpachlowania. Radzę Ci abyś poszedł tą samą drogą (w Twojej sytuacji nie widzę innej opcji). Dodam, że większość elementów zakupiłem od kolegów z forum (Pozdrawiam ) ale zacząłem szukać prawie od razu po stłuczce. Pozdrawiam.
Rafal1988Lodz Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Jak juz bedziesz robil to na twoim miejscu kupowalbym juz czesci z polifta. Mache zderzak lampki i blotniki nie wiele wiecej wydasz a juz bedziesz mial odmlodzone autko.
Pawlo 2004 Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Tylko wymiana na nowe/allegrowe bo z tego juz nic nie wyklepiesz Tak jest jak sie po pijaku jeździ
1szatan4 Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Opublikowano 2 Maja 2011 Kolego nie po pijaku tylko chwila nieuwagi a co do tego aby poliftowe wstawić to bardzo ciekawa propozycjia
chris.lkr Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 jeśli chodzi o lampki to minimum zespolone (najlepiej Valeo), a zderzaczek, to jak będziesz miał cierpliwość+kasa to tylko S4. Ja szukałem z S4, ale ceny takie wysokie, że musiałem odpuścić, więc decyzja padła no poliftowy z halogenami. Co do błotników to nie ma sensu wymieniać na polifty, wystarczy tylko usunąć znaczek Audi i już będzie jak trzeba.
davidoati Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Jak koledzy wyżej szukaj całych elementów, trochę to wyjdzie naprawa ale pomyśl że przynajmniej zyska autko na wyglądzie, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło
sebulba Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Kolego nie po pijaku tylko chwila nieuwagi a co do tego aby poliftowe wstawić to bardzo ciekawa propozycjia Tak ciepełko się zrobiło, laski zrzuciły trochę z siebie garderoby i się pojechało tam gdzie się patrzyło A znajomy zawsze mówi " Patrz gdzie jedziesz bo pojedziesz tam gdzie patrzysz " sorki za OT.
majkel_majki Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Ja bym robił na częściach przedlifta żeby wrócić do stanu sprzed kolizji i odpuścił dziwactwa, wstawisz poliftowy przód i wyjdzie kundel. Jeździło kiedyś trochę takich ulepów, 80 "B3.5" z przodem B4 i nadwoziem B3, moim zdaniem ładnie to nie wyglądało ale gusta są różne.
Rafal1988Lodz Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 Ja bym robił na częściach przedlifta żeby wrócić do stanu sprzed kolizji i odpuścił dziwactwa, wstawisz poliftowy przód i wyjdzie kundel. Jeździło kiedyś trochę takich ulepów, 80 "B3.5" z przodem B4 i nadwoziem B3, moim zdaniem ładnie to nie wyglądało ale gusta są różne. Kolego nie porownuj b3 b4 do a4 zdecydowanie lepiej by wygladal na czesciach z polifta. Zreszta kto co lubi. Uwazasz ze jak ludzie wkladaja lampy z polifta do przedlifta to tez bedzie kundel?<lol2>
adrianus Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 dokladnie jak rafal powiedzial, b3+ wygladalo beznadziejnie, ale w a4'ce wkladanie poliftowych czesci jest jak najbardziej na plus, o ile nie ma kolega z tylu tych pomaranczowych lamp, tylko juz czerwone(nie pamietam jaki rocznik ma kolega, ktory zalozyl watek). dobry dzwon podstawa tuningu takze masz teraz kolego chwilke na zastanowienie w ktorym kierunku chcesz isc, ori przedlift, ori polift, s4, rs4 a czesci, to tak jak koledzy pisali, tylko nowe/uzywane, z tych nic nie uratujesz powodzenia w naprawie!
Rafal1988Lodz Opublikowano 2 Maja 2011 Opublikowano 2 Maja 2011 nawet jak by mial pomaranczowe lampki to koszt poliftowych nie jest taki wielki. Tak jak kolega adrian pisze dobry dzwon podstawa tuningu
majkel_majki Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Ja bym robił na częściach przedlifta żeby wrócić do stanu sprzed kolizji i odpuścił dziwactwa, wstawisz poliftowy przód i wyjdzie kundel. Jeździło kiedyś trochę takich ulepów, 80 "B3.5" z przodem B4 i nadwoziem B3, moim zdaniem ładnie to nie wyglądało ale gusta są różne. Kolego nie porownuj b3 b4 do a4 zdecydowanie lepiej by wygladal na czesciach z polifta. Zreszta kto co lubi. Uwazasz ze jak ludzie wkladaja lampy z polifta do przedlifta to tez bedzie kundel?<lol2> Dla mnie połączenie poliftowego przodu z resztą nadwozia przedliftową wyglądałoby nieszczęśliwie i od razu widać że było przekombinowane. Lampy poliftowe w przedlifcie też mi nie leżą, sam bym nie założył chociażby po to żeby zachować halogeny bez większego dłubania. Takie odmładzanie w moim odczuciu to jak stara baba naciągnięta u plastycznego żresztą trafnie stwierdziłeś, że co kto lubi i proponuję na tym poprzestać
davidoati Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Ja u siebie lamp też osobiście nie zmieniłem, ale zauważ że z wierzchu nie ma jakiś wielkich różnic miedzy po liftem a przed liftem tylko detale jak klamki lampy grill dla laika nie do odróżnienia no chyba że staną obok siebie i się przyjży ale kto co lubi kolega musi sam zadecydować teraz
Rafal1988Lodz Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Mozliwe ze kolega dostanie natchnienia i bedzie dalej szedl z modami Srodek i te sprawy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się