Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wymiana napinacza w tdi


BartekTQ

Rekomendowane odpowiedzi

Chłodnicy raczej niema szansy uszkodzić , raczej uszkodzić można ręce i nerwy .Musiałem to wymienić ale nie mogłem wisko odkręcić ,nie miałem skąd wziąść klucza (zagranicą jestem i za jakiś klucz zapłaciłbym tyle co w Polsce za wymiane u mechanika a może i więcej, zresztą mam niemiłe doświatczenia z tuejszymi mechanikami-trzeba po nich poprawiać bo mają mniejsze pojęcie niż ludzie na tym forum którzy robią coś pierwszy raz) reasumując też takiej wymiany nie polesam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne podejscie.

nawet gdybys zaplacil za klucz tyle co za wymiane czesci u mechanika, to i tak jest to korzystne. po usludze mechanika pozostaje tylko usuniety problem.

a w przypadku naprawy wlasnej i zakupie klucza, zostaje i usuniety problem i dodatkowo klucz. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tez takpiszczal napinacz tylko ze ja nie kupowalem tylko nasmarowalem lozysko w swoim napinaczu. Po zdjeciu takiego pierscienia ochronnego plastikowego na lozysku w napinaczu ukaze sie samo lozysko i troche trzeb asmaru do niego napchac.U mnie pomoglo i piszczenie ustalo

Kupiłem niedawno moje audi i tez piszczy cos z przodu. Koles mowil ze wymieniał rolki i pasek i kosztowało go to 350 zl ale piszczenie powstalo po wymianie. Możliwe ze wina braku smarowania...ale co bedzie jak posmaruje i nic sie nie zmieni? Wymieniac rolki?? Jeszcze nie miałem czasu tam zagladac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o brak smarowania paska tylko łożyska na rolkach...chyba jest tam cos takiego...hehehe znawca nie jestem a autko mam od tygodnia wiec nie orientuje sie jeszcze za bardzo w tym co z czym po co i dlaczego...[br]Dopisany: 06 Listopad 2011, 19:18_________________________________________________

braku smarowania czego? :cool1: paska? :decayed:

moze wymienil na f-my 4max :kox:

Jak pytalem go jakie rolki wrzucał to on nie wie....niby tyle kasy wsadził a nie wie w co...ale tak bywa jak sie auto kupuje od kogos kto sie nim nie interesuje za bardzo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o brak smarowania paska tylko łożyska na rolkach...chyba jest tam cos takiego...

lozyska sa hermetyczne, z zapasem smaru, nic tam sie nie smaruje dodatkowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o brak smarowania paska tylko łożyska na rolkach...chyba jest tam cos takiego...

lozyska sa hermetyczne, z zapasem smaru, nic tam sie nie smaruje dodatkowo

Teoretycznie tak ale sam widziałem nowa rolkę w napinaczu firmy INA gdzie w łożysku nie było ani grama smaru. Wg obecnej filozofii producentów to ma się psuć i przynosić zyski a nie straty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby sa hermetycznie zamykane i Niby jeswt smar ale ja po zdjeciu tego plastiku w napinaczu INA nie bylo ani pol deka smaru nic a nic sucho jak na sacharze. Mi pomoglo smarowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadne łożysko nie jest hermetycznie zamknięte , łożyska w wykonaniu RS lub 2RS są tylko berdziej odporne na brud i pył niż ZZ . co do smaru to już inna bajka , generalnie żadnego łożyska zamkniętego nie powinno sie smarować bo nadmiar smaru też nie jest wskazany . Czasami po zdjęciu jednej blaszki nie widać smaru ale po zdjęciu drugiej już smar jest . Co do INA to to napinacz jest firmowy ale łożysko w nim już nie , miałem napinacz INA z łożyskiem NTN a teraz mam z łożyskiem NSK . Każda firma próbuje ciąć koszty więc np zakłada tańsze łożyska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...